-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Livius
őstag
Hello!
Adott a következő problémám az Acer hivatalos "cseh" szervizelésével és garanciális ügyintézésével.Kb egy hónappal ezelőtt a 3 hónapos Acer telefonomat bejelentettem a neten, hogy pixel hibás. Elszállította az UPS a cseh szerviz központba, és kb 1 héten belül meg is javították, de amikor visszakerült hozzám a szállítási csomagolás, és a gyári doboza már katasztrofális állapotba került hozzám. Sőt a LED vakúja innentől kezdve már nem is működött, így ezeket bepanaszoltam és újra elindították a garanciális ügyintézést, de ekkor már hangsúlyoztam nekik, hogy ebben az állapotban nem elégszem meg a javítással, hanem új telefont kérnék, ami tutira vehetően nem lesz megint hibás 1 hónap múlva, mikor kiderül majd egy újabb hibája a szakszerűtlen visszaszállításuk miatt.
Már lassan 1 hónapja van újra garanciáztatáson a cseheknél és a héten ezt válaszolták nekem:
"… számú készülék cseréjére irányuló kérelmét elbíráltuk és ez úton értesítjük, hogy visszautasítottuk. A meghibásodás jellege és a szervizbeavatkozások lefolyása nem indokolja a készülék cseréjét."Kérdésem az lenne, hogy vannak-e szerintetek valami szabályozások ilyen eset során, amikor önhibámon kívül maga az "eladó" teszi tönkre a telefonomat egy visszaszállítás során. Ekkor mi a további garanciáztatás menete, köteles-e az "eladó" maradéktalanul teljesíteni a csere kérésemet új készülékre?
Az első garanciáztatás után vissza került sérült doboz, ez után újabb hibája lett a telefonnak.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Livius
őstag
válasz optikus #14199 üzenetére
Az acer.shop.hu-n lett vásárolva idén tavasszal. Nyár elején feltünt egy pixelhiba, ezt korrekten le is gariztatták. Azért a csehekkel levelezgetek, mert a jótálási jegyen leírt módon kezdtem el a garanciáztatást, és az a központi acer szervizhez vezetett, amihez elszállítják a csehekhez a terméket.
Amikor visszajött az UPS csomag, már volt egy gyűrődés persze a külső dobozon is, de akkor még úgy gondoltam, hogy a belseje csak kilehet töltve rendesen puha anyaggal, és semmi gondja nem lesz a belső doboznak. Miután mindent fel is bontottan, láttam hogy az Acer szeviz kb nulla pufis szacskó köré csomagolta a gyári dobozt a nagy dobozban, és rendesen össze is nyomódott a gyári Acer doboz (a képen látható), meg jó pár benne lévő használati kézikönyv, és persze ez után 1 nap használat után kiderült, hogy a telefon vakuja már nem működött, ami persze az első gariztatás előtt még megfelelően ment és világított tutira.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
-
Livius
őstag
válasz evans123 #14216 üzenetére
Adhatnának helyette 670-et is a nagyker által akár. Nekem régen a Geforce 6800-am helyett 6800GT-t adtak, és hozzá kell tennem, egyiket se lehetett már kapni sehol akkoriban.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Livius
őstag
Hello!
Van egy Toshiba HDD-ém, amin már több mint 200 bad sector van, és némi kattogós hangja is van már, így eléggé garanciáztatásra érett. 24 hónap garija van, ami még 2016 augusztusig él.Azt kérdezném, hogy ha majd esetleg cserélik a HDD-ét, egy teljesen ugyan ilyen típusúra, akkor annak újra indul a gari ideje is majd, és ha igen, hány évet kell adnia a boltnak arra, ugyan úgy 24 hónapot kell adnia, újra indítva azt?
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Livius
őstag
válasz optikus #15024 üzenetére
Jelenleg már 599 hibás szektor van rajta, és ahogy látom ezek száma folyamatosan nő a HD sentineles tesztek futtatásával. Én úgy tudtam, ha valamit fullosan cserélnek, arra kapásból újraindul majd minden garancia, mintha akkor vettem volna újonnan megint, nem? Az érdekelne a legjobban, hogy ebben az esetben a 2 év garival kellene-e újraindulnia, még simán kapható ugyan ez a HDD, de viszont már csak 1 év garit írnak rá, ahol garizatatni fogom majd.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Livius
őstag
Egy hónapja beadtam egy Toshiba HDD-ét gariztatni. A héten kiderült, hogy cserélik és már végre mehetek is az újért. Mikor vettem a HDD-ét 2 év gari volt rá. Ezek alapján a garanciális jogok szerint, mikor oda adják az újat, akkor egy új számlán vagy garancia jegyen, annak a 2 év garinak újra kell majd indulni?
A bolt ahol intézem, ezt a HDD-ét már csak 1 év garival árulja, szóval kezdem azt érezni, hogy gondok lesznek és csak az 1 évet lesz pofájuk szó nélkül ráadni. Szóval már próbálok előre készülni. Amit linkelek az tutira nem elévült szabályozás már szerintetek?
Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?
A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában.
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Livius
őstag
-
Livius
őstag
Hello!
A jövőhéten garanciáztatni viszek egy TV-ét, amire csak bolti garanciám van, így erős a gyanúm hogy igencsak szürke-importos lehetett. Ebből kifolyólag gondolom a bevizsgálás és javítás tutira nem lesz valami gyors, tudtok infót esetleg linket hozzá, hogy jelenleg mik a szabályok hány nap alatt kell a garanciális dolgokat teljesíteni? Esetleg vannak e valami határok, ami után cserét vagy visszafizetést lehet kérni?Már előre készülnék hogy ne legyenek meglepetések.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
-
Livius
őstag
válasz optikus #16356 üzenetére
1 év és 3 hónapos, 2 év garanciát adott rá a bolt. Amúgy ha javítanak vagy cserélnek valamit benne, akkor azokról szakszerű szervizlapot vagy valamit kéne adniuk majd, és azokra a részekre vagy az egész TV-re a garancia idő változna majd?
Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ!!! Gigabyte GAMER G5 KD i5-11400H 32GB RAM 2x1000GB NVMe SSD RTX 3060 6GB 15" 144Hz
- AKCIÓ!!! Gigabyte GAMER G5 KD i5-11400H 16GB RAM 512GB NVMe SSD RTX 3060 6GB 15" 144Hz
- 11900KF / 32GB 3600MHZ CL16 / 3080 TI Suprim X
- EPSON TM-t20II blokk nyomtató
- ÚJ HP VICTUS Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs