Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
addikt
Egy kérdésem lenne.
Ismerősöm HTC One telefonján a következő hibák jöttek elő: nem hallják, és ő sem hallja a másik felet, sárgul a kijelző, gyakori fagyások.
A telefon egy bevásárlóközpontban lett véve, és még nincs egy éve.
A telefont a boltba vitte vissza, ahol a garanciális javítást megtagadták, arra az indokra hivatkozva, hogy a hibákat sérülés okozta. Holott a telefonon nagyobb sérülés nincs, csak a közel egy éves tok nélküli használat okozta karcok, kopások stb... 30000 ft-ot akarnak kiszámlázni.
A garanciáról pontosabb infót nem tudott adni, mert a garancia levél a boltban maradt a telefonnal együtt. Úgyhogy ennek hiányában "bolti" garanciát feltételezzünk.
Az lenne a kérdés, hogy a bolt jogosan tagadja-e meg az egyébként érvényes garanciát, vagy csak ezzel a "sérülés" trükkel szeretne kibújni a költségek megfizetése alól? Nekem ez a benyomásom!
Előre is köszönöm a segítséget.Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
hroberto
addikt
Üdv urak!
Némi segítségre lenne szükségem. Egy ismerősöm vásárolt egy boltban tizenpárezer forintért egy X terméket. A vásárolt termék pár hónap alatt tönkrement. Visszavitte, bevizsgáltatták, jogosnak találták a panaszt. Mivel már nem forgalmazták az adott terméket, kicserélni nem tudták, ezért felajánlották, hogy levásárolhatja az adott összeget.
Az illető nem talált olyan dolgot, ami tetszett volna, viszont a pénzt nem akarják visszaadni.
Az lenne a kérdésem, hogy ez jogos-e?
Köszönöm!Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen