-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@ben
addikt
Valami ilyen volt velem is, csak az a baj, hogy nem jártam jól. 60-as IBM-em döglött meg, amit anno 48000!-ért vettem. Mivel én Győrben voltam a gépemmel együtt, a bolt meg Baján, megeresztettem nekik egy telefont, hogy kattog meg néha nem indul meg ilyenek és mit lehet tenni? Voltak rajta fontos adataim is, szóval nem rontottam el csak úgy, magamtól. Ez kb 2 héttel a gari vége előtt volt. A vinyó rendelésre lett hozva, azaz meghozták a nagykerből és másnap átvettem. Mivel ritkán járok haza, a gari lejárta előtt 1-2 nappal tudtam bevinni a vinyót. Bevették, nem adtak cserevinyót, mert nem tudtak, vártam, majd a bevétel után 18 nappal (akkor még élt a 15 ill. 30 napos csere) bementem a boltba, hogy akkor most mi van. Erre azt mondta a gyerek, hogy valahol az országban van a vinyó, nem tudni mikor jön. Erre én azt mondtam, hogy rendben, nekem kell a vinyó, de nem tudok rá többet várni, úgyhogy vételárat vissza! Ekkor a 60-as vinyó 28000 ft volt. Erre a gyerek elkezdte, hogy milyen alapon kérem az árát, meg hülye vagyok meg minden. Erre idéztem neki a fogyvédtől, mire a válasz: ő napi kapcsolatban van a fogyvéddel és ez nincs így. Egyébként a követelésem így nézett ki: 2x80GB és a különbözetet fizetem, ami kb 12000 ft volt. Na mindegy, én kértem a fogyvédtől hivatalos levelet, igazolták az állításaimat, de a gyereknek nem volt elég, úgyhogy bíróság lett a vége. Itt ismertem meg a gyerek igazi énjét: ahol tudott, hazudott és a dátumokkal variált, hogy 15 napon belül mentem be, meg azonnal az eredeti árat akartam, meg a pultra kitette elém a 60-ast és akkor kértem a 2x80-at, amit persze nem tudott 15 napon belül hozni meg ilyenek. Sajna a vinyó nem az én nevemre lett vásárolva, hanem Apáméra, így én csak tanú voltam, de be se hívtak, hanem kiegyeztek 24000! ft-ban. Azóta nem vásároltam ott, pedig szép összeget otthagytam volna és mindenkit lebeszélek az ott vásárlásról. Mindezt azután tette meg a gyerek, hogy Apámmal együtt több, mint 600000 ft-ot hagytunk a boltjában egy nap alatt!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Kicsit felhozom, mivel lenne egy kérdésem. Rossz a 8RDA+ alaplapom, ezt beismerték a szervízben, szériahiba meg minden, most kértem helyette egy 8RDA3+ Pro-t. Most a 3+ Pro kerül annyiba, mint vásárláskor szeptemberben a 8RDA+, aminek az ára 3000 Ft-ot esett. Kérdés, hogy akkor nekem most rá kell fizetnem az új lapra 3k-t vagy nem? Azaz az eredeti árat veszik figyelembe vagy a mostani árat? Régen tuti, hogy az eredeti árat nézték, de most nem tudom, mi a helyzet.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Ha egy üzletre panaszom van és beírok a Vásárlók könyvébe, majd a panaszomat alaptalannak találják, akkor engem ez negatívan érint? Mármint mondjuk kell valami költséget fizetni, hogy a Fogyasztóvédelem foglalkozott az üggyel?
Elég kétesélyes az ügy, azért kérdezem.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Van egy érdekes kérdésem. Az órámon eltört a szíj, ezért vettem hozzá másikat, ami jó méretben, meg minden, de 10 perc viselés után kiderült, hogy iszonyú kényelmetlen és hülyén áll vele az óra, azaz nem a csuklóm közepén, hanem fölfelé erősen eltolódva. Másnap bevittem az óráshoz, mondtam, hogy mi a hiba, mire egyből közölte, hogy pénzt nem ad vissza. Egyelőre megegyeztünk abban, hogy megpróbál gyári szíjat szerezni hozzá, de ha nem sikerül, akkor mit tehetek? Tényleg nem kérhetem vissza a szíj árát? 10 percet viseltem, karcmentes, koszmentes, teljesen gyári állapotú.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
-
G@ben
addikt
Egy termék esetében, ha a garancia (jótállás, szavatosság, nevezzük, ahogy akarjuk) már rég lejárt, de most derült ki, hogy gyári hibás, amit maga a gyár is elismer, kérhetek-e bármi cserét, kompenzálást, stb?
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Kizárt, hogy találok ilyet. A váznyakban félre van marva minimálisan a csapágycsészének a furata, így ferdén áll a teleszkóp. Ha van is ilyen sorozatos hiba, azt 5-ből 1 ember veszi észre (ezért is tartott sokáig a hibakeresés, mert a különböző szervizek sem vették észre), de sajnos én érzékeny vagyok az ilyenre.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
-
G@ben
addikt
Röviden: megvettem az új bicajt, használtam, kicsit furcsa volt a régi után, de betudtam annak, hogy ez már teleszkópos, a régi meg merev vázas volt. 1 hónap után bevittem kötelező átnézésre, hogy megmaradjon a gari, majd amikor elhoztam, akkor éreztem, hogy nagyon nem jó. Visszavittem, hogy instabil, az első kerék keresztbe áll, ha egyenesen megyek, ergo két nyomon fut. A megoldási javaslatuk az volt, hogy fordítsak a kormányon, akkor egyenesen áll a kerék... Elmondtam, hogy akkor balra kanyarodik, de hülyének néztek. Állítgattam rajta, de nem lett jó, úgyhogy ismét visszavittem, hogy csináljanak vele valamit. Valamit csináltak, mert amikor elhoztam, még rosszabb lett, ugyanis az elejéhez nem nyúltak, a hátsó keréknél viszont kilazították az összes küllőt. Ekkor kellett volna visszamennem és a fejükbe húzni a bringát, de inkább elkerültem őket. Sajnos időhiány miatt csak a gari lejárta után tudtam szétszedni a bringát, és kiderült, hogy az 1 hónapos átvizsgálásnál elgörbítették a teleszkópot!!! Ebből volt panaszkönyv, fogyvéd, de semmi nem történt, mert nem tudtam bizonyítani. A panaszkönyv egyébként tele volt, renegeteg elégedetlen vásárlójuk volt. Ekkor határoztam el, hogy én oda többet nem megyek. Telócsere megvolt, viszont újra jött az időhiány, ami miatt eszméletlen keveset tekertem, a beállításokkal nem is volt időm foglalkozni. Ez odáig fajult, hogy tavaly csak azért mentem le a parkolóba tekerni egyet (volt vagy 200 méter), mert nem akartam megtörni a szép hagyományt, hogy amióta megtanultam biciklizni, minden évben tekertem.
Így jutottunk el az idei évhez, amikor is megelégeltem, hogy nem tudok rendesen biciklizni, ezért mindenképp utána akartam járni, hogy mi a gond. Miután teljesen szétszedtük, akkor derült ki ez a hiba, amivel azonnal mentem is a kellys.hu-hoz, ahol átvették a vázat, elvitték a gyárba, ott megállapították, hogy hibás, de nem javítható, és nem tudnak mit tenni.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
-
G@ben
addikt
Netes rendelésnél a 14 napos elállás mikortól számítódik? Amikor feladták a csomagot, vagy amikor átvettem? Június 22-én adták fel, 25-én érkezett meg és vettem át. Akkor pénteken lejárt, vagy csak holnap fog?
Az eladó honlapján ez van:
"A termék átvételének napját elsősorban a termékhez mellékelt számlán (nyugtán) szereplő teljesítési időpont alapján tudjuk igazolni az eladó felé. Előfordulhat, ezért figyeljünk arra, hogy a termék tényleges átvételének a napja későbbi, mint a számlán feltüntetett teljesítési időpont, ezért az elállásra rendelkezésre álló 14 napos időtartam akár néhány nappal meg is rövidülhet. "[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
Ha egy termékről a garancia lejárta után derül ki, hogy rejtett gyári hibás, van valami jogi lehetőség a cserére, vagy az ár visszaszerzésére?
Szerk: de hülye vagyok, már megkérdeztem itt, csak elfelejtettem...
[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya