-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve 018
csendes tag
válasz Viktor0610 #125 üzenetére
Akkor asszem, holnap meglátogatom a boltot, rájukborítom azt asztalt és kérem vissza a pénzem....
Csere helyett ugye lehet kérni azt, hogy adják vissza a pénzt mert nincs nagy kedvem hónapokat várni egy újabb hibás cuccért....
Jogszaályoss site-ot nem tudsz? Mert nagyon az orruk alá dörgölném.... -
axioma
veterán
válasz Viktor0610 #13989 üzenetére
Szuper, akkor viszont ha jol ertelek, hogy csak az uzlet hibazott, akkor felterjesztes utan (es persze ha nincs Z1C sehol, de igy hogy nem ket-harom hete hanem majd 3 honapja volt utoljara arlistan, eleg valoszinu) parezer rafizetessel kapok egy Z3C-t. Fuggot, de huseg nelkul.
En pont ennyit akartam, hogy korrektul szamoljanak, es ez a fajta Z3C rafizetessel volt pont az en elso keresem is felejuk. Csak nem ugy akartak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest