Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • net84

    őstag

    válasz net84 #368 üzenetére

    no hátha jön valaki....gondolkodok, hogy visszavigyem vagy ne vigyem... :F már teljesen elegem van ezekből a hercehurcákból...de a monitor akkor is szar! Nem pénzt keresni akarok rajt, hanem egy jól működő monitor kell...!!!

    Read only...

  • Ariadne

    őstag

    válasz net84 #368 üzenetére

    Első kérdés: igen, ha a javítás ''jelentős kényelmetlenséget'' okoz neked, és itt abszolút ez a helyzet, akkor elállhatsz a szerződéstől, vagy ha sulinet (jól emléxem?), akkor kérd a cseréjét, nevezz meg konkrét készüléktípust, hogy mire (valszeg ugyanolyan nincs már). Fontos, hogy írásban állj el, legjobb talán a vásárlók könyvébe beírva, majd a példányodat elhozva.

    Második: Igen, csak újat kell elfogadnod, és csere esetén elvileg csak ugyanolyan típust. Az ötletek jók, mindenképp írásban legyen, hogy gyárilag felújított és nem új, és kérj szakvéleményt (valszeg nem csinálnak, de ettől még érdemes kérni) vagy valamilyen igazolást arról, hogy ez egy teljesen új készülék. Ha ráírják, hogy nem új, azzal már buktak, ha meg ráírják, hogy új, te meg bevizsgáltatod és mégsem, akkor szintén (a bevizsgálás költségét, ami 15k körül van, sajna csak bírósági úton lehet ilyenkor leverni rajtuk.)

    Pont nemrég léptem tovább a saját elállásos ügyemben, hamarosan kitűzik a tárgyalást, hát nagyon kíváncsi leszek. :D

    "In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

Új hozzászólás Aktív témák