-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dreamshake
csendes tag
válasz Superhun #21045 üzenetére
Utánamentem a dolognak, hogy 100%ig pontos infóim legyenek, és kiderült sok fontos dolog, amik már az idő homályába vesztek
(Nem volt egyszerű, mert ahogy írtam, a teljes levelezés elveszett a saját hülyeségem, és egy ransomware következtében... de hála az állandó screenshotolás-mániámnak mobilon, néhány morzsából össze tudtam rakni újra a képet)Na szóval:
-Az eredeti kártya 2017.05.04-ei vásárlás a RecordNetworks Kft-nél.
-Hozzám használtan került 2018. 10. hó elején.
-Garanciáztatni 2019.04 első hetében küldtem el, azaz 1év 11hónaposan. A Record Networkshöz.
-A RecordN azonnal továbbküldte a Computer Emporiumhoz, akik 2019.04.10-én jelezték hogy észlelik a hibát, és továbbküldik javításra az MSI-nek.
-Az MSI visszaküldte a kártyát javítatlanul az Emporiumhoz, az Emporium pedig a RecordNetworks-höz 2019.05.26-án.
-Ekkor állítólag 1 hónapos harc kezdődött a 2 magyar fél között, és én 2019.07 első hetében kaptam a használt kártya csere ajánlatot a RecordN-től.
-A használt kártyát elfogadtam, és 07.15 vagy 07.16-án kaptam kézhez.
-Garancia levelét 2019.07.11-én állították ki, és 2020.08.09-igy szól. Tehát 8hónap van belőle hátra.Nem tudom, hogy ez mennyire volt így fontos.. számít-e bármit a jelen helyzetben, de ez volt az események lefolyása, ezért összeszedtem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Háztartási gépek
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Láncfűrész topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...