Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sasa311

    veterán

    válasz luciferc #200 üzenetére

    a szaktolmács pont az előírások miatt kell, amúgy persze, hogy bárki le tudná fordítani, de az nem szakszerű.... :P

    Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

  • JanoXP

    aktív tag

    válasz luciferc #200 üzenetére

    Sziasztok! Olyan embert keresnék sürgősen, aki járatos garanciális ügyekben, főleg Telenoréknál... Adott egy telefon (nem Sony): szeptemberben meg lett véve, ment frankón 3 hónapig. Majd egyszer csak a telefon leállt, majd újraindult, felvillant a LOGO, rezgett egyet és kifagyott (se bekapcsolás, se hívás, se semmi). Ismerősöm visszavitte a Telenorba, ahonnan elküldték szervizbe. 2,5 hét után visszakapta totál lemerült akksival, így az átvételkor esélye sem volt ellenőrizni, hogy jó-e, vagy sem. Hazavitte, feltöltötte, kapcsolná be és ugyanaz a hiba. Visszavitte, ahol közölték vele, hogy nincs semmi baja a készüléknek, tesztelték és náluk minden oké volt. Megint elküldte javításra. Most kapta tegnap vissza, most már töltött akksival, beletette a boltban a kártyáját és megint nem kapcsol be! NEM VETTE ÁT a készüléket, mondván, használhatatlan! Adtak neki egy cserekészüléket, amit a javítás után le kellett adnia. Ilyenkor mi a teendő? Mert a Telenor állítja, hogy nincs baja a gépnek, de ugyanakkor nem kapcsol be. Állítólag akksit cseréltek benne (nem tudom, minek). Milyen jogszabály vonatkozik az ilyen esetekre? Kérhet-e egy másik, tök ugyanilyen készüléket INGYEN? Vagy ebben az árban egy másik típust? Fogyasztóvédelemhez van-e értelme bejelenteni? Köszi!

Új hozzászólás Aktív témák