-
GAMEPOD.hu
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
313313
addikt
Szóval garanciáknál 2 féle van. Van a hivatalos garancia és van a bolti garancia. A hivatalos garancia általában 2, de van hogy 1 év, ezzel tudod vinni közvetlenül a szervizbe a készüléket. De ahol 2 év van, ott is csak az első év a teljes körű, a második szabadon vállalt a gyártó feltételeivel.
A nem hivatalos/bolti garanciát a bolt adja, ami lehet 1,2...x év, ami azt jelenti, hogy a terméket csak adott boltba viheted vissza és azt majd ő javíttatja. De hogy azt ő szakszervizbe küldi-e tovább, vagy a szomszédjával javíttatja, tőle függ...
Bolti garanciával csak a boltba viheted vissza, szakszerviz el fog vele hajtani, nyilván nem véletlen, hogy olcsóbbak az ilyen garanciális készülékek.HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xbox Series X|S
- Laptop csatorna inditasa 2023 vegen YouTube-on?
- Futás, futópályák
- Automata kávégépek
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen