Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • x_o_n

    veterán

    válasz Casanova* #9270 üzenetére

    Korrekt,és a support is,nekem véletlen másnap helyett 5-nappal küldték a gépet,elnézést kértek,majd vissza utalták a teljes szállitási költséget.
    A garancia,szerviz attól is függ milyennel vásárolod,de az alapban is benne a futár hozza-viszi(cég költségen)elég az esetlegesen hibás alkatrészt küldeni ha olyan ami hozzáférhető.

    egyedöl a weboldal a gond mert néhaa régebbi verzió képe van fent,nem a frissitett v2,v3.
    bár én nem bántam mert a v2 jobban nézett ki.
    az ujlenyomatolvasóra is rá kell kérdezni,sok v2 modellnél már nincs,de a képen a v1-eken ott van még.
    nekem a bill,tapipad volt ami nagyon bejött,föleg miután az ezerszinü világitást sikerült kikapcsolni.
    van pár eldugott funkció ami hasznos,és bill parancsokkal előjön,a teljesitmény,világitások,ventillátor,funkciók ki be kapcsolása,bill háttér világitás és az xfi kezelőfelölet....ahol megkövetem az onkyot...mert egy klikkeléssel brutál hangzást lehet előidézni a gép hangszoróibol,csak elég hülye helyen van igy honapokig szidtam az onkyot...sorryonki :

Új hozzászólás Aktív témák