Új hozzászólás Aktív témák

  • istv20

    csendes tag

    Sziasztok.

    Jan. 3-án vásároltam egy Lenovo Legion 5 Pro laptopot. Szeretnék rá meghosszabbított garanciát vásárolni, magára a laptopra és az akksira is (ha nem horror), de a weboldal folyamatosan azt írja, hogy ellenőrizzem a garanciát és sehol sem ad lehetőséget a meghosszabbításra. Esetleg valaki nem tudja, hogy ez hogy működik a Lenovo-nál? Nem találok a weboldalon egy árva email címet sem, a számlával a héten regisztráltam a weboldalon és ott is megírtam a kérdésem, módosult is a garancia kezdete, de választ nem kaptam. Én vagyok ekkora szerencsétlen, vagy ez tényleg nem olyan egyszerű Lenovo-éknál?
    Ezt leszámítva a gép nagyon tetszik, bár mindenki agyon dícsérte a hűtését, nekem a proci leginkább AC Odyssey közben felmegy 95 fok környékére, és elég szép fps droppok is vannak. Ezt még az Acer Nitro 5 sem csinálta. Köszönöm a segítséget.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák