Új hozzászólás Aktív témák

  • -NoVa-

    addikt

    válasz f4lcon #84583 üzenetére

    Mármint 1 Knowles BA, ahhoz eddig feljebb volt a belépő árszint.
    Persze letették az armatúrát a vetőcsőhöz, így lehet, hogy kicsit erős, sajnos a 13.6mm-es DD sem berylliumos, mint az FH7-ben, és ez a rohamosan emelkedő ár is milyen már, én még 37.99-ért rendeltem :D

    Kicsit összemértem a P1-el a többim, épp mindhárom nálam van, és végeztem egy kicsit korrektebb EQ mérést. Mac-ről mindkét DAC-ra kitolt hang, egyik fülemben E1DA + P1, másikban ES100 + F9 / C16. Először zenével kb azonosra húztam a két oldal hangerejét, utána frekvenciagenerátorral végigmentem 32Hz-től 16kHz-ig az ES100 EQ frekvenciáin, és balanceként helyrehúztam. Ebből az F9-nél lett egy szép lapos default 0dB korrekcióval, a C16-nál meg egy erősebb mélyemelés, egy erősebb középvisszafogás, és magasnál egy tüske 6.5kHz körül, amit nem tudtam kezelni a 4-8kHz-nél lévő EQ-val. Majd még futok egy kört úgy, hogy ahhoz lövöm be a hangerőt, és mindenhol máshol próbálom hozzáhúzni. Így hallgattam össze a hármat négyféleképp, hogy valami friss verdiktem legyen a P1 mobil hajthatóságáról. Az F9 legalább ismertebb darab, dícsérte eleget jópár review.

    4. : ES100 + F9: nem kell EQ, korrekt sub-basszus, erős mély. Semmi hiba, semmi kiemelkedő, egy korrekt ~2 éves multidriver füles. Könnyen hajtható, szépen szól, kényelmes, néha olcsó. Az énekhang szépen szól, de nem elég részletteli, és kicsit fémesebbek a magasak a valósnál.
    3. : ES100 + C16: sub-basszus szegény, és nem is nagyon reagál 32hZ környékén az EQ-ra, valahol 70Hz körül zárkózik fel a P1-hez. Fölötte viszont gyorsasággal szépen kompenzál, így nem érezni zenénél basszusszegénynek. A magasban lévő emelt tartomány még nem vészes, de egyértelműen túloz, viszont annyival részletesebb az F9-nél minden tartományban, hogy ezt a hibát bőven túlkompenzálja. Az énekhangok sokkal jobbak, de még mindig kicsit mesterségesek, fémesebbek a magasak. Szélsőséges füles, de 2x8 armatúra 70$-ért ne is legyen kifinomult és csodás, mert a többi gyártó éhenhal. Kicsit nagy, ez a legkényelmetlenebb.
    2: ES100 + P1: 32 és 64Hz-nél 7dB és 4.5dB emeléssel. Gyengébb a mélye, mint az F9-nek, nincs olyan teltsége, és nem rúg úgy, mint a C16, de nem élvezhetetlenül kevés. Cserébe az összes többi tiszta, élő, részletes, valódi érzelemteli énekhanggal, feszes membránú dobokkal, réz cintányérokkal, és minden előnyével. Egyáltalán nem használhatatlan.
    1: E1DA + P1: 3dB emelés a mélytartományon, mert jólesik. Az első tesztszámban a 2. percnél belépő basszus elsöpör, és kész. Onnantól ez más dimenzió, köze nincs az előző 3 meghallgatáshoz. Nem lesz tőle basshead, minden tartomány kiegyensúlyozottan szól, csak a a fejemen kívül az összes idegszálamon, annyival több az inger. Simán meglehet, hogy még egy ekkora ugrást ad alá az Ant, jobb is hogy nem hallottam még. Ettől megóv a 4 éves fiam, a munkaidő utáni időt elrabolják a gyerekek a fülestalálkozók elől. Teljesen rámegy a család a hobbi rovására, borzasztó :)

    Összehasonlításhoz Igorrr-tól a Problème d'émotion [link], ieuD, és Spaghetti Forever szólt Spotify HD streamről, mert a barokk black metal breakcore trip-hop legalább egyszerre tartalmaz mindent.

Új hozzászólás Aktív témák