Új hozzászólás Aktív témák
-
petakpa1
őstag
válasz petakpa1 #3174 üzenetére
Ma délelőtt megoldották nekem is. Második emailemet márt elolvasték rendesen és csak annyit írtak vissza, hogy próbáljam most. Ekkor már ment.
Megköszöntem, és visszaírtam neki, hogy szüleim freemail-es email címénél is ugyanez a hiba, az is megoldódott-e vagy emailcímenként kell állatani. Ha utóbbi kértem, hogy az ő emailcímeiket is csinálják meg.
Erre is jött válasz pár óra múlva: Náluk is kikapcsoltam a kétlépcsős azonosítást.
Ez azért érdekes, mert a a webes felületen nem volt engedélyezve a kétlépcsős azonosítás semelyik fiókban sem..Ha valakinek esetleg ugyanez a problémája lenne, javaslom próbaképp enedélyezze webes felületen a kétfaktoros azonosítást, majd később kapcsolja ki hátha ez segít, de ez csak próba csereszyne, lehet, hogy csak ügyfélszolgálat tudja a háttérben kikapcsolni.
"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))
-
Atish19
őstag
válasz petakpa1 #3175 üzenetére
Csak nekem fura, hogy így bemondásra kikapcsolják egy tőled úgymond "idegen" fiók kétfaktorosát? Vagy én értek félre valamit? Oké, hogy a szüleid, de ugye azt "akárki mondhassa" nem?
Másrészt freemail fiók 2 faktoros nélkül felér egy orosz rulettel. Ha tudod javaslom inkább kapcsold vissza. Szokták mondani okos más kárán tanul a hülye sajátjából sem. Én annó hülye voltam. Te legyél okos.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz petakpa1 #3253 üzenetére
Nálam nincs ilyen probléma, így nem gondolnék freemail oldali problémára, max. valami szigorúbb szabályra (pl. nat mögül több freemail fiókba különböző eszközökkel és különböző földrajzi helyekről történő szimultán bejelentkezések figyelése).
Beállítások/eseménynapló alatt nincsenek gyanús bejegyzések?