Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • NoMagix

    addikt

    válasz Qkackca #23387 üzenetére

    Oké, de legalább a versenyszellemet ne gyilkolja ki belőlem! ;]
    Amúgy mostanában azt csinálom, hogy addig megyek a riválisokban amíg nem találkozom veletek, onnan már nincs tovább számomra!

    [ Szerkesztve ]

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz Qkackca #23387 üzenetére

    Megvan annak a rituáléja. Elsőre egy "versenytempós" kör, hogy nagyjából bepozicionáljam magam. Annak a végére kb. látom is, hogy hol tudnék javulni, de ha nem, akkor a következő próbálkozásra már ott lesz egy jól kiválasztott szellem, ami akár a telemetria az F1 pilótáknak, megmutatja nekem, hogy hol hagyok benne sok időt a körben. Néha még jó íveket is el lehet lesni tőlük, bár többnyire nem az a lényeg. Én jobban is szeretek egy nálam kicsit lassabb ghost ellen menni, mert többnyire felesleges azt nézni, hogy a másik egy más kocsival vagy más tuninggal hogy megy előttem, viszont ha mögöttem jön, akkor a pötty távolságának változásából látom, hogy épp jó e az amit csinálok, vagy inkább máshogy kéne.
    Nem rakom ki a vekkert mint DUBSmb a top ezreknél, de azért igyekszem keretek közt tartani a dolgot. Általában ilyen 4-5 érvényes próbálkozás után van meg az az idő aminél aznap már jobbat úgysem nagyon futok. Ha azzal elégedett vagyok, akkor úgy is hagyom, de ha mondjuk úgy érzem, hogy külön külön a "szektoridőkből" esetleg egy jóval jobb is összejönne, akkor esetleg később még kipihenten rápróbálok.

    Kivéve sztrítrácsingban. Ott ha már a próbakörön (vagy legalábbis az eslő olyanon ahol nem jön belém a civil :D) megvan a top 1% akkor sikeres volt az akció és többet rá nem próbálok még egyszer. Sőt direkt nem is olyan kocsikkal megyek amivel ki tudom hozni a maximumot, hogy még csak meg se forduljon a fejemben, hogy esetleg kihozzam a dologból a maximumot, mert a random forgalom tönkreteszi az idegeimet. Bár a Transitozás CJ-vel is így indult, aztán a vége az lett, hogy fennhangon szidtam az összes gamedesigner felmenőit akik kitalálták, hogy egy kompetitív játékmód pályáira jó ötlet véletlneszerűen változó poziciókba akadályokat tenni. :D

    A szivárványos Fordot a Motorsport 7-ben is osztogatták. Siessetek, nehogy lemaradjatok róla! ;] :DD

Új hozzászólás Aktív témák