Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kisgépkezelő

    senior tag

    válasz PeL #21078 üzenetére

    Meg még a fentiek mellett még szerintem: BenBenBenBen999, Greddy295, GreetedDust8, JumpyArdwarkITA, KapienPL, TDU1PlatinumMod, ESV Takata, EvozRaaz, RBM CODCAOS, ATK Mang0, R e Z o a K
    Érdemes követni őket a creative hubban, mert amikor tuningot keresel egy kocsihoz, az első pár amit ajánl az minig azoktól lesz akiket követsz.
    Minden bizonnyal szerver oldali a gond, mert ha többen játszunk coopban akkor egymástól függetlenül egyszerre szokott ledobálni minket. Szerintem akkor kezdett el nagy gond lenni, amikor sokan kerültek home office-ba. FM7-ben is ugyanakkor kezdődtek a panaszok. Hogy az zavar e be, hogy közös szerveren megy át az adat minden Meet videokonferenciával, milliónyi Onedriveos fel-letöltéssel, meg Office365-ös dokukkal, vagy valahol másutt van bottlenek azt nem tudom, de szerintem elég egyértelmű a kapcsolat az online élmény romlása és a "hullámok" közt. De a Bugatti miatt ne szomorkodj, semmire se jó csak tán driftelni, mert olyan nehéz, hogy csak egyenesen képes menni megállás nélkül, de azt legalább akkor is tudja, ha az eleje nem is arra néz. :D

    Az Alfa 155 meg valóban kicsit szenved itt-ott attól, hogy orrnehéz, de összességében mégiscsak jobb mint az átlag jó kocsik.
    A Chevy Nova FE-vel pedig egyértelműen a legjobb kanyarodni online versenyeken. Lehet, hogy olyan mint egy nagy tégla, de cserében mindent legyorsul, és hidd el, hogy sokkal könnyebb úgy befordulni, ha az első kanyarokban nem előtted tötyög egy Chevy Nova a jó íveken, hanem te vagy azzal. ;]
    Az Atomic Punknak meg sajnos nem nagyon tudok alternatívát. Még az Ariel Nomad talán olyan, hogy ha véletlenül az összes pálya lassú és kanyargós, akkor könnyen verhető vele az AP, de akkor is ott a két freeroam ahol meg kegyetlenül kikap tőlük.
    A téllel viszont annyi szerencse van, hogy véletlenül a legtöbb onlineban erős kocsin pont a rallygumival lehet megtalálni az arany középutat a sebesség-irányíthatóság között, az meg télen télivé változik. Elég csak választani egy kocsit amin emlékszel, hogy az van.

    peterkeT: Mondjuk Hooni S2, terepen elég egyértelmű választás lett volna az RS200. Olyan szinten dominálja terepen azt az osztályt, hogy kb. az összes rallys és cross country pályán a top 100 idő legalább fele, de gyakran inkább 99%-a azzal a kocsival lett elérve. De szerencsére ha nem a trialra kell menni, akkor egy S2-901 pont olyan jó mint egy 998. Néha az ilyen versenyeknél jobban megéri megcélozni az osztály alját.

    szimszonos: Ugyanolyan szórakoztató, mint a többi, de semmi extra. A pálya nem más, mint bármelyik másik területen, csak itt-ott elszórtak egy pár tucat legó pálmafát, meg ilyesmit. Akinek megvan és nem annyira tetszik neki, annak pont azért nem is tetszik annyira, mert egyáltalán nem ad annyira újszerű és eltérő játékélményt, mint a Hot Wheelses volt, de azért nem rossz, csak ebből a legós dologból nem lehetett annyit kihozni. Páran szidják azért mert gyerekes, de amikor az ember 450-el lehajt az útról átmegy a dágványon, ugrat 600 métert hogy szerezzen egy "szuper pörgetést" majd szépen odébbgurul, akkor már szerintem nem lesz attól sokkal gyerekesebb, hogy esetleg egy tucat legó napernyőt is kidönt menet közben. :D

Új hozzászólás Aktív témák