Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13283 üzenetére
No pöpec. Ennek úgy megörültem, mintha egyébként nem tudnám, hogy úgyse fogom őket sosem használni.
Egyébként az American Muscle találkozót ma sajnos ki kell hagynom, mert úgy nézni épp egy sornégyes Opellel fogom járni a várost, ami csak fél V8 és csak félig amerikai. -
őstag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13337 üzenetére
A Track-tor nekem nem tűnt annyira nagy gondnak, mert úgy ahogy tudtam őket verni, meg B-ben sokkal kevesebbet versenyzek mint A-ban vagy S1-ben. A Bone Shakerrel kapcsolatban pedig mintha említették volna, hogy dolgoznak a nerfen, csak ahogy hallom még sose nerfeltek semmit, úgyhogy nem tudják hogy álljanak neki. Mondjuk nem tudom mi olyan bonyolult a dologban, rádobnak 100 kilót, vagy 10-20 PI-t. Addig viszont biztos ami biztos adnak mindenkinek egyet a jövő héten.
-
őstag
-
Daw93
senior tag
válasz CJ4567 #13347 üzenetére
Az lehet, igazad is van, de nálam a játék nem arról szól, hogy görcsösen menjek az első helyért, legyen bármi az ára. Ezesetben az, hogy mindig csak és kizárólag ugyanazzal (az általában nekem nem tetsző) OP autóval menjek.
Úgy mondanám, hogy inkább megyek a második-harmadik helyért egy nagyot egy kedvenc autómmal, mint küzdjek az első helyért egy olyannal amitől a hányinger kerülgetGTA Online: Daweee93
-
szTotyy
őstag
válasz CJ4567 #13374 üzenetére
Global 14.?!? Mit rontottál el?
Szép eredmény! Mi volt eddig a legjobb helyezés?Emlékszel még, régen mentél egyet a GTA-s time trial verseny legelső versenyén? Azt is jól megnyerted, ha jól rémlik! Aztán eltűntél. Az azóta is megrendezésre kerül, én rendszeresen utolsó vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
őstag
-
őstag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13436 üzenetére
Persze, van rajta minden amitől egy kicsit jobban kéne mennie kanyarban, fékek, szárnyak, gumi, súlycsökkentés, de így is messze van az elfogadhatótól. Vannak hasonló súlyú és erejű S2-es autók (Veyron, Transit FE, némelyik Lambó) és bár egyiket sem könnyű vezetni, de azért többnyire nem az első kanyarban esek velük a fák közé, igaz én a többségükhöz inkább letöltök valakitől tuningot, akiről tudom, hogy tud tuningolni, de ők az RTR S5-höz (gondolom nem véletlenül ) nem csináltak S2-es tuningot. Úgy néz ki ezt drag és drift versenyekre tervezték, felesleges is mást eröltetni vele, más autó meg úgy tűnik nincs, csak a PO-s camaro amit említettél, de az meg nincs meg.
-
őstag
-
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #13451 üzenetére
szeretem olvasni a hsz-eidet, érződik h nem ma kezdted a játékot és tanulhat az ember.
pár kérdés: mi az a Bone Shaker? mi az a a ranked? mi az a Hula Girl? mi az a nerfel? mi az a BS? mi az az OP? mi az a TZ2?---- más
az éjjel álmodtam és léptem egy nagyot, beruháztam egy két millkós házba! összekapargattam a lóvét rá aukciókból és erre kellett költeni most. az ok prózai, adja a gyorsutazások lehetőségét bárhová, az meg ugye jó. na most, megvettem, gyorsan megyek a térképre hogy kiélvezkedjem magam a teleportálásokban, erre látom, hogy csak a fizetős lehetőséget adja meg bárhová.. nem csak úgy.. hogy a jó isten áldja meg ezt a pénzorientált játékot
mindegy, kaptam pár szuper pörgetést is - pörgetni imádok, természetes animációval együtt-, nyertem is a öt rózsaszín kalap, harisnya és duda mellett egy kis pénzt is meg egy szép porsche turbo-t, egy szavam sem lehet. az este igen bőkezű volt az algoritmus
aukcióra rátérve, érdekes, hogyan változik napról napra kereslet. a múlt hét a mustang #25 rtr-ekről szólt, orrbaszájba pörgött a biznisz, az aukciósház tele volt velük, vették mint a cukrot 2-3millkókért. most már alig alig akad belőlük, kb 10percentként 1db
rá pár nappal, egészen a hét végéig az amg E63 merci ment kegyetlenül, tegnap este már azért jóval kevesebb volt és a kezdeti 2-3millkós vételárak lesüllyedtek 1millkóra.. jópofa látni a tendenciát
aztán lehet, h talán lassan el kéne kezdenem tőzsdei indexeket is nézegetni, ha már ennyire megy a forza-index
xd -
őstag
-
őstag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13443 üzenetére
Ez jó tipp volt. Még a 998-at is sikerült vele elérni vagy 3 különféle módon, bár nem biztos, hogy úgy a jobb. Nagyjából hasonló időket értem el vele az össze konfigurációban úgyhogy végül inkább a kicsit nehezebb, de még erősebb V8 mellett maradtam. Nem mondom, hogy emiatt fogom az F40C/CLK párost rozsdásodni hagyni, de Goliathon is alig fél perccel maradtam le vele magamtól, ami teljesen vállalható egy nem "meta" kocsitól.
GhanBuri Ghan: Én inkább nyilacskák nélkül kezdtem játszani. Elsőre egy kicsit rossz, de aztán egész hamar rá lehet érezni. Van pár szívatósabb kanyar, ahol hellyel közzel megjegyeztem valami tereptárgyat pl: egy táblát, ahol fékezni kell, aztán ha valami jól irányítható kocsival vagyok, akkor bemondja a fejemben a mitfahrer hogy a tábla után egy kocsihossznyival fék és balra, ha kicsit rosszabbal, akkor a tábla előtt, ha meg valami "OP Speed" sár nehéz sok lóerő, alap gumi, semmi leszorítóerő tuningot próbálok megszelidíteni, akkor többnyire elszállok mint a sóhaj és inkább letöltök valami másik tuningot ha van.
-
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #13556 üzenetére
érdekes játék, nem kell elengedned a gázt, amikor váltasz
érdekes ez az info.. na majd kipróbálom, köszi. nekem a referencia mindig is a srác volt, én is hasonlóképp nyomom.. de való igaz, pl a régi tdu -hoz képes itt a kuplung használatából származó előny kevésbé 'látványos'
ott emlékszem, sokkal durvább volt a különbség -
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #13559 üzenetére
jóó, de akkor egy kezeden megszámolod kb az ilyen autókat, ahol ennyire nagy a difi.. bugattival meg még nem is mentem soha, nem érte el az érdeklődésem küszöbét se
tudom, ismerem a hangot, hallottam már elégszer..
nem, igazából amiért ez az egész váltós dolog feljött nálam, az a szekvenciális váltás kényelme, amin tegnap élvezkedtem, talán először a játék során. marha jó, de nyilván csak úgy, ha olyan a gép - mint pl a senna
így azért jóval kényelmesebb követni a kanyaríveket, hogy kuplungra nem kell figyelgetni[ Szerkesztve ]
-
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #13561 üzenetére
teljes mértékben igazad van...
igazából, nem is tudom, miért fontos ez nekem. talán azért, mert -bár nem versenyzek sokat-, ha freerideolok is, igyekszem a legközelebb járni a valósághoz. ha másban nem is, legalább az aszfalton történő gépkezelésben... a templom tetejére meg ugrasson akinek két anyja van
: D -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13548 üzenetére
Most nézem, hogy rally gumival és AWD swappel pont belefér S1-be. Úgy egész gyors, szerintem szépen kezelhető aszfalton és földúton is. Kiemelkedőnek azért nem mondanám, de hoztam vele a szokásos közepes eredményeimet online is, meg rivális módban is. Még az is lehet, hogy télre egész jó lesz. A pilótám szerencsére nem panaszkodik, ha -10-ben kell kabrióznia.
Néhányan az általam követett tunerek közül drag gumival is próbálkoztak. Az más kocsikon állítólag OP, de én nem vagyok oda ezekért az extrémebb tuningokért. -
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13601 üzenetére
Kiváncsi vagyok, hogy teljesen kitörli e azokat az embereket a listáról akiknek ezekkel volt a legjobb idejük, vagy ha van gyengébb idejük mással, akkor visszakapják azt. Bár engem ez azt hiszem egyáltalán nem érint, mert nem hiszem, hogy bárhol lenne legjobb időm amit ezekkel értem el.
-
őstag
-
Ventur@
senior tag
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CJ4567 #13675 üzenetére
Az egyik pályán ahol sokat voltál vele pont előttem, láttam, hogy alig alig volt olyan pillanat, hogy lett volna tapadásod a hátsó keréken, de ezek ilyenek. A Colossuson nyilván nem sokat láttalak, mert a kanyargós rész után valahogy így tűntél el az orrom előtt.
A kontrollernél és a billentyűzetnél amennyire nézem a kerék maximális kitéríthetőségét korlátozza a játék az épp aktuális sebességet meg még egy két faktort figyelembe véve Hogy pont annyira kormányozhassak/ellenkormányozhassak, hogy attól ne legyen még nagyobb baj. Ez azért elég nagy segítség egy olyan játékban aminek a való élet beli megfelelője az lenne, ha mielőtt a Hungaroringről kivinnéd Michelisz kocsiját, hogy Monor és Sülysáp közt rendesen meghajtsd, de előtte a boxban még beletetetsz két turbót, hogy 350 fölött is jól gyorsuljon.Dante73: A controllsál az advanced settings részen lehet állítgatni, a deadzone-okat, az biztosan hat rá, meg ha magadnak tuningolsz, akkor a féknyomáson is állíthatsz, az biztosan hat rá. Hogy ne induljon fékezés után rögtön hátra arra szerintem csak a manuális váltás nyújt megoldást.
-
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #13711 üzenetére
ccjajjjj.... de két féle évjáratú kattró van a garázsában.. '83-as, meg '86-os. hopszika
a szalonban csak egyfajta van
....vagy a másik meg volt a csűrleletes?Nyethuszar mutika azokat, amiket nem lehet kapcsi szalonban és nem is csűrletetesek.. biztos van egy két szép kincsed
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Futás, futópályák
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen TV-t vegyek?
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- XTRFY M8 WIRELESS Egér Garancia: 2026.02.08
- Samsung Galaxy Watch 6 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- ThinkPad P1 Gen4 27% 16" 4K IPS érintő i7-11850H T1200 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Acer Gaming (i5 8.th, 8 GB , 256 GB, 1050, 17.3 FHD) notebook! AkciÓ!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest