Új hozzászólás Aktív témák

  • zolee145

    tag

    válasz xenon2 #20980 üzenetére

    DFGT-vel nyomom. Legmagasabra kell állítani a kormány szöget, ha jól tudom 540-nél többet nem kezel a FH4. Kell némi lendület, de lassabban kell menni mintha íven akarnál elfordulni. Az elején nagyon kicsit bekormányzol, és egy pillanatra elengeded a kormányt. Szépn ellenkormányoz az autó (vagyis a futómű geometria miatt áll be oda ahova, de az nekünk pont jó), de amikor már mevan a szög nyilvn fogni kell, és kicsiket bele kell korrigálni, meg a gázzal is játszani kell. Ha kezdene visszaállni egyenesbe rá lehet húzni a kézit megint, de ha eltalálod a tempót meg a szöget, és a megfelelő fokozatban vagy akkor lehet keresztben tartani.
    Ha mondjuk elkezdenél gyorsulni az azt jelenti, hogy nem elég nagy a szög, de ilyenkor kicsit rásimíthatsz a fékkel. A terhelésváltásnál kicsit elengeded a gázta, akkor betapad a hátulja, és mivel elvileg teljesen keresztben van a kormány átcsapódik az autó a másik irányba. Ilyenkor megint segít, ha kicsit elengeded a kormányt, és csak a végállás körül fogod meg, és persze közben már megint adhatod a gázt, a másik irányban fogsz keresztbe csúszni.

    Ez az elmélet, ezt kell a gyakorlatba átültetni. Minél többet csinálod annál jobban ráérzel majd. :)

    Persze mindent úgy írtam, hogy kell, meg így kell meg úgy kell, de valójában inkább értsd úgy, hogy én így szoktam. :)

Új hozzászólás Aktív témák