Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
És Monaco-ban, Hungaroringen hova veszik lejjebb a szárnyakat? Ott nem tudnak vele nyerni Monzát viszont várom
Ráadásul Schumi végsebessége most nagyobb volt, mint az első edzésen üres tankkal futott jóval gyorsabb körében (ott ''csak'' 306 km/h volt). Na mindegy...majd kiderült, hogy mit okoskodnak
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Nyilatkozatok:
Alonso:
''Ami a programunkat illeti, minden rendben ment. Ellenőriztük a gumikat, és semmilyen jelentősebb problémánk nem akadt, mivel az eredmények nagyon hasonlónak bizonyultak a teszteken tapasztaltakhoz. Nagyon várom már az időmérőt és a versenyt, remélhetőleg vissza tudok adni valamit a szurkolóknak, hogy legyen minek örülniük''
Schumi:
''Nagyon elégedett vagyok a mai munkánkkal, amely a Bridgestone gumikra és arra irányult, hogy a 248 F1-et a pályaviszonyokhoz igazítsuk. A legutóbbi alkalomhoz képest, amikor itt jártunk, vannak új alkatrészeink, és előreléptünk a gumikkal is. Szerintem ütőképesek leszünk, habár az adatokban még csak ezután fogunk elmélyülni. Sok tényezőt kell figyelembe venni. Az időeredményeket elnézve délelőtt gyorsak voltunk, és ami még jobb, délután, amikor egy hosszabb etapot teljesítettünk, az autó nem csupán gyors, hanem következetes is volt, úgyhogy a helyzet elég jónak tűnik.''Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Speeds from practice today:
Sector 1:
MSC 287
DAV 285
MAS 282
Sector 2:
KLI 281
MSC 280
ROS 279
Sector 3:
MSC 284
MAS 281
DAV 280
Trap:
MSC 311
KUB 307
MAS 307Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz joergie #3366 üzenetére
''Az hogy odacsapta a verdát....Senna is odacsapta''
Hmm...amikor Schumi odacsapta Ausztráliában, akkor rögtön támadták. Nyugdíjba akarták küldeni. Utána meg nyert 2 futamot
''Nem szeretném felhánytorgatni, hogy Schumi mit meg nem tett anno Villeneuve ellen, hogy ő lehessen a vb''
9 éves story...
Ezzel együtt Alonso-t nagyon megbízható pilótának tartom, de amint elkezd szorulni a hurok, ő is hibázni fog. Az biztos, hogy műszaki hiba nem fogja hátráltatni.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
3. szabadedzés:
1. M. Schumacher
2. Fisichella
3. Heidfeld
4. Klien
5. Coulthard
6. Barrichello
7. Massa
8. AlonsoStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Mért sebességek (km/h):
1. Massa - 319.7
2. M. Schumi - 314.1
3. Fisichella - 311.2
.
.
.
9. Alonso - 304.8
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
+ szélárnyék! simán elég
Mondjuk 1. kör végén, a Michelinek úgyis később érik el az üzemi hőmérsékletet.
Csak nehéz szélárnyékba kerülni, mert a célegyenes előtt van 2 ''elnyúlós'' majdnem teligázos jobbos.
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Én visszakapcsolok, mert túl sokat esik a fordulatszám + nagyob furdulaton nem is sordódik annyira az eleje
Az biztos, hogy ha valaki mögött megyek abban a 2 kanyarban, akkor megpróbálok szűkebben menni a bejárati íven, hogy utána le ne sodródjak.
Schumiék biztosan jobban tudják
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
''mondjuk a 3/4-énél kimegy Fizikó mellé, elhúz mellette és még a féktáv előtt visszaáll elé. Kb mint egy lekörözés.''
Ehh, az kemény lenne max. bemegy mellé, és akkor ő van jobb helyzetben + Fizikó úgyis ''félős'', nem meri ráhúzniStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #3431 üzenetére
A La Caixa kanyar már nem így néz ki, mint a képen.
Nekem a Banc de Sabadell kanyar a legnehezebb, végig belül kell tartani, és elég nehéz full pontosan kijönni belőle. Nekem legalábbis
A Campsa kanyar teljesen fullos, de láttam a versenyzőknek még V8-as sem az. Ez valszeg a progi hibája Az én beállításom végsebessége 323-325 km/h.
Az elmúl 4-5 napban letoltam 200-220 kört, szal azért a kicsúszás veszélye már nem fenyeget
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
LOL
az igazság: '''Elromlott az autóm. A hármas nem egy bonyolult kanyar, még padlógázzal sem, és épp levezető körön voltam, ezért nem nyomtam nagyon a gázt. Valami meghibásodott az autó hátuljában, aztán kivágódtam'' - DC
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az utolsó etapban Schumi első gyorskörén feltartotta Őt Trulli a Campsa kanyarban. Nem veszített sokat Schumi, de szerintem véletlenül(?) egyet visszaváltott és a motor valami eszméletenül nagyot ordított. Azt hittem, hogy ott a vége a mocinak. Akkor kellett volna nézni a fordulatszámot. Utána rögtön le is váltott...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
A GP2 Series mai versenye nem volt valami izgalmas Reméljük a Forma-1 jobb lesz!
mod: Áll a bál a McLaren-Mercedesnél: [link]
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Symonds ''megrettent'' a Ferraritól: [link]
''Az aggaszt a leginkább, hogy Michael (Schumacher) a szombat délelőtti szabadedzésen milyen köridőket ért el használt gumikon, közvetlenül azelőtt, hogy újakat vételezett'' - ismerte el Symonds. - ''Úgy tűnik, a gumijaik tartóssága a mai versenyen komoly problémákat fog okozni nekünk.''
''Itt pedig nagyon-nagyon alaposan odafigyeltünk a (Ferrari) tempójára használt gumikon, és amikor megláttam a köridőket, megrettentem.''
Én pont a gumi miatt félek picitStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Tudja valaki, hogy ki hány kg üzemanyagot tankolhat vissza?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ma jobb volt a Renault. Ez tény. Főleg az első etapban [link]
Elismerik, és nem fogják semmire.
Ez a 66 kör iszonyat széthúzta a mezőnyt. Kimi 1 percet kapott Talán őt sajnálom a legjobban. Szar érzés lehet.
FORZA FERRARI! Monaco-ban jön a vörös bosszúStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Ezt én sem értem, gondolom majd nyilatkozik erről.
Számára csak a Ferrari lehet a jövő. Nem hinném, hogy Briatore-t el tudná viselni. Más csapattal meg nem lenne versenyképes.
Megdöbbentő, hogy a Hondák, a Williams-ek sehol sincsenek...Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
''lletve a ferrari év elején is a gumikra hárította a felelősség egy részét, az új felfüggesztés óta meg hirtelen csúcsszupereket kezdett gyártani a bridgestone''
Így van. Új felfüggesztés, új motor, új aero-csomag, új fejlesztésű lágyabb gumik. Ez mitől nem hihető?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
''Valahol volt egy összevzetés, a kis bridgestonos csapatok nem akkora hátránnyal értek be tavaly mint az előtt, az élen haladókhoz képest. Elég sok helyen megjelent, így asszem nem írtam hülyeséget''
Kár hogy ez nem ilyen egyszerű A jó gumi csak egy eszköz, hogy ki tudd hozni az autóban meglévő potenciált. Ez az összemérés egyáltalán nem állja meg a helyét!
Ez kb. olyan, mintha egy S Mercire és egy Ladára tennének agyon kopott, feslett gumit.
Szerinted arányaiban ki veszítene többet a tempóból?Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
''Tanulságom: Ferrarrit nem szabad semmibe se belkeverni mert sokan besértődnek rajta''
Ez nem így van. Csak most, hogy újra versenyképes a Ferka, nagyon sokan újra nekiesnek. (biztos csalnak, csak blöffölnek, stb..)
Nekem ez nem tetszik.
#3573: ''Okés akkor szinte csak a gumi volt a tavalyi kudarc és idén 1-2 verseny oka semmi más''
Ezt nem mondtam! Csak az összehasonlítás sántított.
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Jean Todt:
„A csapatban harmónia uralkodik. Mindenki tudja, hogy Michael olyan, mint egy elkényeztetett gyerek, de ezt meg is érdemli. Jól kijön Felipével. Csak az elmúlt versenyen a dobogón készült fotókat kell megnézni. Látni lehet rajtuk a harmóniát. Ezzel azt akarom mondani, hogy biztosítanunk kell, hogy a Ferrari a jelenben és a jövőben is erős pozícióban legyen. Emiatt Michaellel együtt bejelentést fogunk tenni, ha Michael elérkezettnek látja az idejét. Monza környékén valószínű, hogy erre sor kerül.”
Elképzelhető, hogy jövőre is marad a Schumi & Massa felállásStavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Az a durva, hogy a Schumacher-éra alatt mindenki sírt, hogy alacsony a nézettség (főleg 2004-ben). Ehhez képest tavaly nem nőtt a nézettség, sőt kissé csökkent.
És így is lehet unalmas verseny, hogy nem Schumacher az úr?
Vajon erre mi a magyarázat?
szerk: ''Az utóbbi öt év legeseménytelenebb Forma-1-es nagydíján Kimi Raikkönen a belső kamerájába integetett, amikor épp adásban volt.'' - index
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz DaveNo1 #3608 üzenetére
Nem értem, hogy ez miért baj
Raikkonen a legjobb csapatot fogja választani, és nem az alapján dönt, hogy évi 5 millával többet/kevesebbet kap. Ő vb akar lenni, vagy legalább versenyben lenni a vb-i címért.
Szerintem minden attól függ, hogy Schumi vb lesz-e. Ha igen, akkor szabad az út Kimi-nek. Kérdés, hogy mikor dől el a cím, illetve, hogy Schumi vár-e addíg.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Igen, amikor Alonso után kérdezték, fehér volt, mint a fal és olyan képet vágott, amit én még nem láttam tőle
Szerintem nagyon bízott a győzelemben, ami teljesen reálisnak is tűnt a péntek, szombat alapján.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
Schumacher szerdán és csütörtökön teszteléssel folytatja a munkát Fioranóban.
„Látható volt, hogy milyen fontos az állandó fejlesztés. Csak akkor maradhatunk versenyképesek, ha fáradhatatlanul a legkisebb felismerésen is dolgozunk. Biztos, hogy nem fogunk visszavenni.” – ígérte a hétszeres világbajnok.
DigitXT: én is várom, de félek is tőle, ott akármi megtörténhet
[Szerkesztve]Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Motion_Blur
félisten
Ja és kiderült, hogy Raikkonen nem! integetett, hanem fájt a bal csuklója.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Olcsó! RTX Számítógép játékra! I7 6700K / 32GB DDR4 / RTX 3060
- HP EliteDesk 800 G3 SFF / i5-7500 / DDR4 / NVMe M.2 / USB Type-C / USB 3.1 / több db / 27% számla
- Azta! Csodaszép! DELL Vostro 5370 Ultrabook Laptop 13,3" -70% i5-8250U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -80% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Logitech Z625 THX minősített 2.1-400Watt! Ritka Masszív!
- Új - Apple Watch SE 2.gen GPS 40mm Starlight Alu Case with Starlight Sport Band S/M - Bontatlan
- ADATA XPG SX6000 Lite 512GB PCIe (ASX6000LNP-512GT-C)
- Ritka GENOA Phantom 64 S3 Vision864 2MB retró PC PCI videókártya
- Samsung 990 EVO 1TB M.2 (MZ-V9E1T0BW) új, bontatlan
- Kingston FURY Beast 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz KF432C16BBK2/16 új, bontatlan