Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ł-IceRocK-Ł

    addikt

    válasz subaruwrc #32921 üzenetére

    Máshogy nem tudom hívni ilyen címke van rajta. A motorba töltöttel eddig semmi gond nem volt.
    Miután cserélték a váltóolajat, érdemi különbséget nem éreztem...
    Erre a jelenségre nemrég figyeltem fel.

    "lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper

  • #27070592

    törölt tag

    válasz subaruwrc #32921 üzenetére

    Szélvédőt se gyárt. Féknyerget se. De még gumikédert se. :)
    Persze nincs pontos infóm róla, de amit hall az ember: leszerződik egy autógyár egy olajcéggel, ami (bizonyos ideig, ameddig a szerződés szól) szállítja például a motorolajakat. Aztán ha lejár a szerződés, akkor újratárgyalják, pályáznak más olajcégek is, a legjobb ajánlat nyer. De az is határozott idejű szerződés. És az autógyár csak annyit köt ki, hogy a szállított olajnak ilyen és ilyen kritériumokat kell teljesíteni. Ugyanez igaz a márkaszervizekre is, amelyek általában magánkézben lévő cégek. A márkatulajdonos csak annyit követel meg, hogy az ott használt "gyári" olaj megfeleljen az előírásoknak, de simán lehet hogy az olajbeszállító más a szervíznél mint a gyárban.
    Nekem is aktuális lesz lassan a váltóolajcsere (IB5, nincs leeresztőcsavar.. :) ) Az lenne az ideális, ha a kuplungcsere automatikusan azt is jelentené, hogy kikerül a váltó az autó alól, szétszedés, elmosás, összerakás és a teljesen tiszta váltó új olajat kapna. Csak ez rengeteg meló, amit ki is kellene fizetni. És kinek van kedve egy kuplungcserére kicsengetni mondjuk félmilliót, az összesen egymilliót érő autójában. Tehát élettartam olaj.. (ami nincs és soha nem is volt)

Új hozzászólás Aktív témák