-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
Na látod, nálunk is ez áll fenn, ha már támogatják, venni akarunk egy Lodgy-t. Ezért nem is kell a Fóka, meg munkásnak drága lenne (kertest újítok, sajátot, futózok relatíve sokat), arra ott a Clio.
1.1-ért vettem tavaly februárban, most 900-ért meg sem csörrent a telefon 3 hétig. Lehet, rajtam marad majd. :DDD
-
kelly416
veterán
Ennek a felét kifizeti állam bácsi, egyébként esélytelen lenne. A második legolcsóbból már nem tudnék venni full felszereltet, de majdnem minimumot sem. Ez van. Nincs más. Olcsó, igenytelen, nem kényelmes és nem csendes, de ennyit megér szerint az új autóval járó kalkulálható ráfordítási költség. Persze ha nem zúzzák meg, de kis városban hátha megúszom ezt, éjjelente úgyis udvaron áll, és még garázs is lesz, mire megjön. Vagyis terv szerint.
-
Ennyiből már tényleg valami újat és jobbat lehetett volna venni
Újabbat talán, de nem biztos hogy arra nem kell ennyit, vagy többet költeni.
Én a c-maxba 350k körül toltam bele 2016-óta. Pedig semmi komoly gond nincs vele, csak ami kell.
Ok nekem is benne van egy szett gumi+felni.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
Cyrin
addikt
Én egyharmadát költöttem, de ha hozzájön az alváz védelem meg a téli gumi akkor túl leszek a felén. Egyébként ezeket egy újabb autón is meg kellett volna csinálni, vezérlés, olajcsere, gyertya csere, gumik, futómű, klímafeltöltés, esetleg alvázvédelem azon is kell, plusz az apróságok.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Ha egy kicsit igényesebb az ember a "jó az, csak menjen" kategóriánál, nincs ebben semmi extra. Sajnos.
Én már túlvagyok: minden folyadék cseréje (motor, fék, hűtő, szervo, automata váltó), hozzájuk tartozó szűrők, akku (a biztonság kedvéért), első féktárcsa és betét, első lengéscsillapítók, motortartó bakok, új gumik.
Mindenből prémium márka.
Jön még négy gyertya, és hátsó fékbetét, klímatöltés. És van még valami új nyekergés motor felől, azt még nyomozni kell.
Gondolom sejted, hogy ez se egy százas volt :) Ez egy ilyen sport, és a vételár + karbantartás árából még mindig csak középfapad Dacia épp hogy kijönne, vállalható pl. Vitarához kéne 1m.Persze ehhez hozzá tartozik, hogy én elég perverz módon szeretem a jó műszaki állapotot :D
-
Cyrin
addikt
-
TomMusic
őstag
Ok, de azért egy kört mehetek vele?
Viszont egyre jobban tetszenek az S-Max verziók.
Itt egy pl. egész jónak tűnő: [link].
Csak hát így szingliként eléggé kihasználatlan lenne (bár legalább beférne a 29-es bringám ).Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
#31600896
törölt tag
Hátsó rugókat akartam cseréltetni, azt mondta a "szakértő", hogy ő nem cserélné, amíg el nem törik, mert még kis rozsdával is erősebbnek véli, mint az új eredetit, vagy másfajtát. Meg akkor cserélni kellene a hátsó lengőkarokat is, mert össze van gyógyulva elmondása szerint. Drága lenne, lemondtam róla egy ideig. Nekem le van ülve a hátulja, jobb hátulja kotyog is csatornafedélen való áthajtáskor, és úthibákkor. Biztos nem várnám meg a törését, csak elodáztam a rugócserét
[ Szerkesztve ]
-
flymi
addikt
Toronycsapágy és szilent (Swag-Febi) megrendelve, együtt egy ötös és ebből ugye kettő kell, tehát durván egy tízes lesz.
Viszont! A múltkor elkiabáltam a dolgot a beázással kapcsolatban, elég durva dolgokat találtam most hátul. Legyetek olyan kedvesek felhomályosítani, hogy honnan a vérből jön ez a kva sok víz! Thx!
Csak a jobb oldalról lőttem képet mert ott volt súlyosabb a helyzet, de a bal oldal is ázik csak nem ennyire.
A képekre kattintva ki lehet azokat nagyítani, de így is jól látszik minden azt hiszem.
A lámpát is kiszedtem, gondoltam hátha valamelyik csavarnál jut be a lé, de a két furat mögött csontszáraz minden. A tetőkárpitot pindurkát megbontva az ujjbegyem nedves lett ahogy a tetősín alatti résznél kotorásztam ezért gondoltam, ott lehet valahol a bibi. Viszont ott ugye van egy csavar amit végigtapizva az is száraz volt, úgyhogy nem tudom...Gondolom látni a vízcseppeket:
Vajon innen jöhet? Alátoltam egy műanyag patent kiszedő eszközt, amit majdnem teljesen be tudtam tolni kábé 15cm hosszban, ez a kúpos izé viszont 5cm-re van kábé szóval nem lettem okosabb.
Alatta a szőnyeg is tocsogott a vízben, de jól látszik a csomagtartó védőn is. (Igazából ez egy kutyaponyva vagy minek csúfolják amit a hátsó ülésre kell rakni, de majdnemippen pont jó a csomitérbe is.)
A külső részen felül minden csont száraz, igazából belül érkezik a víz:
Még egyszer a műanyag hátsó-oldalsó burkolat jobban megvilágítva:
Az EÜ láda mögötti szivacsot kivéve jól látszik mennyire rossz a helyzet. A bal oldalon csak pár csepp jutott el ugyaneddig:
Várom az ötleteket és előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
kcsa
veterán
Mielőtt bekerülnek az új rugók, mérd meg a kerék és a sárvédőív távolságát, nehogy az új alacsonyabb legyen . Mondeoba én is vettem ROC rugót a törött helyett, de rendesen ült az eleje tőle. Másik (itt ajánlott ;) ) márka lett helyette, és hibátlan lett.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
De azért a szerelő macskáját csak nem kapom le a lábairól mikor ott a gazdája is.
miert? ha mondjuk a szerelo 4 eves gyereke focizza le az antennat akkor se szolsz hanem alsz mint 1 faszent?
fuggetlenul, hogy macska/kutya/gyerek en ha latom elkuldom a pi-beeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
gabor9991
őstag
-
#31600896
törölt tag
Lehet, mert olyan fóliás hatása van, mert a körmömmel nyomkodtam azt a repedést és azt a benyomást keltette.
Okoz még apró meglepetéseket az autó. A múltkorában a régi váltószoknyát kicseréltem újra, mert egy kis kopásnyom azért már volt rajta, és a régibe bele volt nyomva egy 2005. július 5. dátum.[ Szerkesztve ]
-
Cyrin
addikt
Ez egy ilyen autó, semmi kopás nincs belül, a kormányon se, az ablaknál se. Egyedül a fűtés/szellőzés kapcsolóknál volt sérülés a fényes kereten, az meg kapott egy fóliát.
A váltónál az egy hajgumi, ugyanis a bnőmé az autó, én csak költök rá
Az ülésekkel nincs semmi gond, nem nagyon vagyok híve a huzatoknak, amik aztán szarul állnak... mondjuk bézs belsőre én is raknék...
-
Cyrin
addikt
nyugi én ezt csináltám a mondeommal, pedig én is olyan vagyok , hogy mindent megcsináltatok, de sose volt vége, és amikor még 500 ezret kért, minden javítás ellenére, akkor felmérgeltem, magam, és szinte bármi áron, felraktam a HAHU-ra, csak vigyék, mondtam inkább biciklizek...
-
gabor9991
őstag
-
#49155328
törölt tag
-
A Zéé
addikt
Üzembiztonságot befolyásoló dolgokra költeni kell, aztán jön egy pont, amikor tényleg azt kell mondani, hogy valaki más gondja legyen az autó ezentúl.
Nekem ez most jött el. 2006-os 1.4 Tdci Fiesta Van-om van, 310k km-el. Nagyon szeretem, mert minden jelenlegi igényemnek megfelel, de az elmúlt 2 évben rá lett költve legalább annyi, mint amennyit az autó ér, mégis egy év alatt 3x nem tudtam vele elmenni hosszabb útra, vagy hagyott ott az út szélén.
Hatalmas hiba egyszer sem volt, pl most utoljára is csak a termosztát ment szét (40k volt a javítás), de ilyen mértékű javítások is azt jelentik nekem, hogy arra az 1-2 napra valahonnan autót kell szereznem, ami még extra macera, extra költség.
Szóval nekem ezért lesz most váltás, mert kell egy olyan autó, amit ha rendbe vágok, akkor lényegesen kisebb a hasonló meghibásodások várható kockázata. Probléma mentes kocsit úgy sem fogok találni, de jobbat talán sikerül.Just a simple Lineman...
-
gabor9991
őstag
Egy kicsit az enyém is olyan akadós érzésre, az 1-es, amikor lassan gurulok és 2-ből kell visszatenni 1-be, és a 2-ből 3-ba is ilyen mint ha egy kicsit megakadna egy ponton váltás közben.
Amikor az asszony vezet (ő sokkal nyugodtabban vezet mint én), nála nem lehet ezt észrevenni.
A hátramenet az nála is recseg, ha nem figyel oda, ez ilyen ahogy te is írod, nincs szinkron.
Kuplung be, 1-2-3-ig elszámolok akkor nem recseg.
Cserekor csak a gyári olajat ajánlják bele, az meg nem olcsó, így én nem gondolom, hogy kicseréltetném.Ha te mégis a csere mellett döntesz, majd írd le a tapasztalatod.#19477) soultrapp
Nem feltétlenül kuka, de ott már bármi tönkremehet és nem feltétlenül olyan alkatrészek amiket lehet javítani.
Pl. főtengelyt nem biztos, hogy lehet köszörülni, ha valami miatt szükséges.
Plusz van elég sok alkatrész ami nem olcsó benne.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen