-
GAMEPOD.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz troll81 #26817 üzenetére
Csak a Fordos előírásra: a különböző teljesítményszintekhez eltérő olaj van előírva ahogy látom, a kihegyezetthez vastagabb olaj, még érthető is, nagyobb a hőterhelés.
Az 5w20 szerintem ott került elő, hogy visszamenőlegesen engedélyezett WSS-M2C948-B használata:
A WSS-M2C948-B jóváhagyás
A 2012-es modellévben bemutatott új EcoBoost benzinmotorok követelményeinek megfelelő SAE 5W-20-as motorolaj. A Ford Ka, a Focus ST és a Focus RS kivételével a Ford ezt az olajat ajánlja mindazokhoz a korábban gyártott benzinüzemű motorokhoz amelyekhez korábban a WSS-M2C913-B vagy WSS-M2C913-C vagy a WSS-M2C925-B jóváhagyású olajok használatát
írták elő.Aztán hogy a Volvo mit ír elő az legyen az ő baja
-
kcsa
veterán
válasz troll81 #26819 üzenetére
Ott is több helyen szerepel a 0w30, ami valójában a hidegjárati üzemet leszámítva ekvivalens az 5w30-al, tehát ezeket is kihúzhatjuk bátran. Ehhez képest csak egy helyen jön elő az 5w40.
Ezen logika szerint én maradnék valami Xw30-nál, de nem vagyok tribológus, szóval azt önteném bele amit az adott autó gyártója előír
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #27113 üzenetére
Négykor indulsz? :D talán akkor...
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #27116 üzenetére
Apósék laknak a tó északnyugati csücskénél, oda pl. eszembe se jut pályázni, eleve ezen az úton járok
-
kcsa
veterán
válasz Real_Necro #27155 üzenetére
Teljesen más, de pénzügyek miatt mégis kapcsolódó téma: kisebb földmunkázás zajlik a ház körül, négytagú csapat (normális munkavégzés, nem alkoholista, nem lógós, stb.) simán elkér egy munkanapra egy százast. Nem kicsit fáj...
-
kcsa
veterán
válasz bajnokpityu #27264 üzenetére
Tökre igazad van, én is így válogattam, igazolható 8x ezer kilométerrel vettem a régifajta 4sebességes automatát, de valami nyígja így is van. Csak mo$t épp ninc$ kedvem utánamenni, kettest aránylag rántósan veszi fel- és leváltásnál is, ráadásul kettesben remeg is (ezt még vizsgálgatom, lehet hogy féltengely csere lesz belőle mindkét oldalon).
Kicsit csalódtam, hogy már ennyi futásnál is problémás tud lenni...
-
kcsa
veterán
válasz #31600896 #27273 üzenetére
Ha a ködlámpa funkciót nem szeretnéd használni (bár miért ne tennéd.. ) akkor kapcsoló sem kell, nekem Osram szett van, beköthető ködlámpa funkció nélkül is az elvárt működéssel - ez beépítve tartalmazza a vezérlést.
Ha ködlámpa is kellene, akkor ahhoz az én tudásom már kevés, hogy mi kellhet hozzá
-
kcsa
veterán
-
kcsa
veterán
válasz Zoli-bácsi #27632 üzenetére
Ez szerintem egy Trend (plusz?), nem Ambiente.
-
kcsa
veterán
válasz Zoli-bácsi #27634 üzenetére
Azért, mert
1) fogalma sincs
2) valószínűleg nincs benne a külföldi forgalmiban
3) ez jön fel elsőre az ABC rendbe rendezett listában -
kcsa
veterán
Húh, azért az ülés tartását adó szivacsból ekkora darabot kivágni elég meleg... Javaslom vegyél egy bontott ülést (angol ülés általában fikáért kapható) és először azon próbáld ki, hogy milyen érzés, de nagyon csodálkoznék ha ez kényelmes lenne, és nem éreznéd a nagy lyukat a hátsó feled alatt...
-
kcsa
veterán
válasz Dißnäëß #27985 üzenetére
Szabálytalan. Lámpatestbe (gépjármű külső oldalán) csak az engedélyezett fényforrás helyezhető, az pedig értelemszerűen a halogénizzó.
Olyan apró részletekbe meg ne menjünk bele, hogy a vetítési képe fizikailag nem lehet azonos, innentől kezdve vagy vakít vagy nem.
[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz Drughi #28237 üzenetére
- tükörállító kapcsoló középállásban, és lefelé (hátrafelé) mutató nyilat megnyomva becsukódik
- igen, a fényszórókapcsolónál
- 650+425mm, nem a hagyományos, hanem a fütyis. Nemtom mi a neve.
- talán... próbáld ki? Ha megy, akkor leszívhatja. (egyébként megy)De mindegyik kérdésedre van válasz a manualban. Bocs
-
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #28234 üzenetére
A felengedett kuplungnál zaj lehet nyelestengelycsapágy, kinyomócsapágy is, nem kell feltétlenül kettőstömegűre gondolni (na nem mintha ezek jobb problémák lennének ). Jelen állapotban mindenképpen tovább kellene használnod, hogy romlik-e vagy sem a helyzet, ennyi hibára még nem bontanám szét.
Végstádium: erős vibráció alapjáraton vagy gyorsításnál, felengedett kuplunggal leállításnál (ezt ugye eleve csak teszt miatt csináljuk ) csörgő hang. -
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #28243 üzenetére
Az hogy leállításnál remeg egyet 100% normális. Ezekre egyébként nem lesz hibakód, ezek teljesen mechanikus problémák, szóval figyelni kell csak.
A büdös meg... Milyen büdös? Szerves rohadás? Kőolajos?
-
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #28247 üzenetére
Át kell nézni, flexicső, tűzkarikák, befecskendező tömítése, hasonlók. Erre nem lesz univerzális válasz szerintem.
-
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #28257 üzenetére
Csak szubjektív módon állapítható meg a hibája bontás nélkül. Néha bontással is... Várj türelmesen, jó helyen van az a pénz a zsebedben
-
kcsa
veterán
válasz SECTORnooB #28261 üzenetére
Ezzel nincs is gond, de sokszor kénytelen vagy megvárni azt az állapotot amikor már korrekt egzakt módon megállapítható a hiba.
hasonló cipőben járok, c$ak mo$t épp ninc$ kedvem kic$erélni: mindkét féltengely belső csukló lóg egy kicsit, és gyorsításnál 30 kmh környékén remeg az autó. Se alatta, se felette nem, szóval nyilván engem aki tudom hogy valami nem stimmel nagyon zavar. Asszony jobb1-en észre se vette... No comment. Mindenesetre bal már kicserélve, persze semmit nem javult. Most jön a jobb oldali cseréje - ha megjön a kedvem ugye - mert ha nem ez a baja akkor belenyúlosabb lesz.
-
kcsa
veterán
válasz Zoli-bácsi #28300 üzenetére
+sötétben bent világítani nem a jó kilátás garanciája.
-
kcsa
veterán
válasz DeFranco #28315 üzenetére
Ugyanezen szempontok mentén döntöttem a négyévszakos mellett. Plusz szerelgesse a halál, tél inkább vizes mint jeges/havas. Barum lett, teszt nincs róla mert új típus. De valódi összehasonlítást is nehezen tudok adni majd róla, mert a 7 éves gumikhoz képest simán jobb lesz így is.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen