-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Korcsii
őstag
válasz Csabee101 #14846 üzenetére
Elvileg FSX volt az első multicore sim.
FS9-re így hirtelen nem találtam semmilyen működőnek tűnő multicore modot (de soha nem is volt FS9-em, így tapasztalatom nincs).
Esetleg azzal lehet próbálkozni, hogy minden más programot letiltasz arról a magról, ahol az FS9 fut. Erre anno volt egy progi, de most nem találom.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Csabee101 #14849 üzenetére
Nem tudom, hogy a szerverarchitektúrát mennyire szereti, de szerintem már biztos próbálták páran, nagy gondja nem lehet vele.
A régi az relatív, a hasonló, de korábban megjelent Q9450-esemmel azért elvoltam egy darabig. No meg az FSX még nála is régibb. A E5620 esetleg a frekije miatt lehet bajos, de nem olyan eget rengető a különbség a kettő között (meg más architektúra).
Az FSX a virtuális magokat nem nagyon tudja kezelni, így azok kiesnek, sőt érdemes lehet le is tiltani őket, lásd Affinity Mask [link]. Ettől gyorsabb még nem lesz, de elvileg kevésbé kavarnak be.
Szintén az Affinity Mask-kal lehet levenni a legelső magról az egyéb számítási folyamatokat, így ott kb csak a renderelés marad, ez talán segít valamennyit. De itt jön ki az egymagos teljesítmény (avagy freki): lényegtelen hány mag van még mögötte, általában az első mag 110%, a többi meg ha épp nem 10 réteg felhő között repülsz, akkor kb malmozik.
Aztán még az fsx.cfg-ben lehet próbálkozni ameddig a türelem kitart. De az FSX-et legalább már a dual-core hajnalán tervezték, így tud több szálon dolgozni, még ha nem is tökéletesen.
A beállításoknál a csúszkákat 3/4-nél tovább nem nagyon húznám. Főleg a mesh resolution és complexity, illetve az autogen tud talán nagyobb negatív hatással bírni a CPU-ra. Emellett a szokásos: fps unlimited, bloom off, dx10 off, AA ha muszáj, autók off, hajók 40, ha nem kell, akkor ai aircraft off.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen