Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    válasz Cypresss #13196 üzenetére

    Cypress kolléga... tudod... száz öregasszony a tudhatója, illetve ne feledkezzünk meg a fekete csirke áldozásáról telihold fényénél... ;]

    Személyesen ezt még nem teszteltem, és nem is lesz időm most egy darabig. Egy biztos, amit te is tapasztalsz, hogy az FSX bokán vizeli magát ebben a memória kezelésben. Több mint egy fél éve próbáltam rájönni hogy mi okozza, de csúnyán beleszaladtam saját tudásom határaiba. Az biztos hogy a több monitor szeggel kivert széklábbal vágja tarkón. (akár Eye, akár Surr. mode) Én odáig jutottam, hogy a textúra buffereket nem kezdi el rendesen üríteni ha a VAS átlépi a 2 Gb-t, 3 Gb VAS felett pedig egyszerűen nem üríti, az is benne marad ami már nem kell, (pl egy nagy, addon gépről gyári trike, és nem esik vissza a mem használat ha eleve 2Gb VAS felett volt, míg alatta igen) és szép lassan kb 40 megás lépésekben megtelik a VAS, utánna OOM. Ha ezt megcsinálták, akkor elvileg ezen a beépített "fícsörön" túl vagyunk.

    cikk:

    [link]

    Itt kifejezetten írja a tesztelő, hogy az SE ugyanott nem szált el OOM-vel.

    Ugyan akkor itt szóvá van téve, hogy némileg eleve több VAS-t használ.

    Az igazi az lenne, ha a kedves fejlesztők csinálnának egy NOTAM-ot hogy mibe piszkáltak bele, hogy el tudjunk igazodni, de pont az addon fejlesztőkkel végtelenül össze egyeztetett, és agyon koordinált terméktámogatásból kiindulva lehet ez nincs fent a jövőheti time sheet-ben... :D

    Szerintem nyugodtan várd ki a következő öt eurós akciót a steam-en! Tudod, kapkodás a selejt bölcsője. :))

Új hozzászólás Aktív témák