Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RCH663

    aktív tag

    válasz aviator #12418 üzenetére

    Szia,

    Igen, sajnos normális.Ez az FSX motorjában, és generál a 32 bites memória kezelés (FSX 32 bites) problémája. A gond ott kezdődik, hogy a 32 bites alkalmazás memória használatába nem csak a rendszerből használt memóriát kell számolni, hanem a használt videó memóriát, a kettő összege a teljes használt memória, és ez lehet ez esetben max 4gb. Sajnos azonban ahogy tapasztalom, van egy misztikus 2gb-os limit, ami annó minden 32 bites programra vonatkozott. Ha eléred az összesített 2gb-t, akkor valami mélyen a rendszerben elkezdi másként címezni a memória használatot 64 bites környezetben, hogy túl tudd lépni a 2gb limitet, és max 4 gb-t tudj használni. Ezen a ponton viszont valami van, ami nem tökéletesen működik szerintem. Elkezd erőforrást zabálni, és instabilabb lesz a futás tapasztalatom szerint. Nem tudok rájönni, hogy pontosan mi történik, és nem is találtam hozzá sehol segítséget (eddig).

    DX10 alatt még látványosabban jelentkezik ez a dolog. (maga a dx10 is bugos, mármint a külső dx10 nem az FSX beépített dx10 modulja)

    Úgy tudod késleltetni a dolgot, hogy alacsonyan tartod a memória használatot. 1024-es textúrák, kicsit vissza veszed az autogent, vissza veszed picit a mesh felbontást, a LOD pedig ne legyen több 4,5-nél.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák