Új hozzászólás Aktív témák

  • bodnar123

    senior tag

    válasz #96241664 #4863 üzenetére

    valamennyi client-side prediction, vagy hasonló megoldásnak és interpolációnak egészen biztosan a részét kell képeznie a fifában használt lagkompenzációnak is.
    Ezen kívül nem tudom mit nem értettem meg, persze egyszerű azt mondani, hogy egészet nem érted minden alátámasztás nélkül. Te meg azt nem érted meg, hogy nem TUDOD, hogyan működik. Tudod milyen típusú lagkompenzáció lehetséges az adott típusok közül. Programoztál is már valamit unreal enginben, szóval nagyobb a rálátásod bizonyos dolgokra. De nem vettél részt ilyen méretű projektben, gondolom online játékot sem csináltál, és végképp nem dolgoztál az EA-nek. Azt, hogy mi van ezen felül vagy nincs azt senki nem tudja. Az már csak találgatás. Az, hogy most valamit rásegítésnek nevezünk, vagy lag kompenzációnak, vagy tököm tudja lényegtelen nekem. Szerintem olykor a védekezés rá van segítve. Én erről beszélek. Persze kíváncsi vagyok, hogy van valaki még ezen a véleményen? Szerintem enélkül nem is lehetne játszani vele. Ez az én véleményem. Én nem mondom, hogy tudom. Te, ha jól értem mindig úgy beszélsz mintha tudnád. Ha nincs kedved írni, akkor ne írj. Viszont ne vitass úgy valamit, hogy nincs kedved érveket írni. Ez az a vitakultúra ami szerintem kéne. Vagy hagyj meg a tudatlanságban, ahogy másokat is. ;) Mások is toltak "conteokat" az elmúlt egy napban.

Új hozzászólás Aktív témák