-
GAMEPOD.hu
FIFA 17 topikösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rypejakten
addikt
egy zsák xar lesz ezis, de azért megvesszük és végigszenvedünk vele egy évet, srácok.
-
Rypejakten
addikt
-
Rypejakten
addikt
technikailag rendkívül képzetlen, ha megnézed, és összehasonlítod mondjuk egy Piquével, vagy Bonuccival, látszik, hogy dadog nála a labda.
a négereknek sosem volt erőssége a játékintelligencia, hanem a fizikai paramétereikkel emelkedtek ki (gyorsak és erősek), de ha Bailly megtanulja _játszani_ a sportot, és összeszed némi rutint, tényleg jó védő lehet belőle.
-
Rypejakten
addikt
válasz szupersanyi #932 üzenetére
Bailly volt a legfosabb, kb. ez az, amire képes, amikor nem erőből, hanem észből kell játszania, focizni tudó ellenfél ellen.
-
Rypejakten
addikt
válasz LendvaiFeri1 #995 üzenetére
igen, egy nagy fos minden olyan csapat ellen, amelynek taktikája kicsit túlnyúlik a 90/2000-es évek angol fociján, miszerint ívelgessük előre/be a labdákat, csak megtalál valami fejet - ilyenkor nem hátrány, hogy egy entet a gyűrűk urából kereszteztek egy szőke germánnal, és megszületett ez a srác.
mondjuk Ramos is olyan 85 körüli def-et érdemelne, mert nem ez a terület, ahol jeleskedik.
-
Rypejakten
addikt
-
Rypejakten
addikt
minden tisztelettel irántad, de teszek magasról rá, kb. ennyit érdemel az a banda, nem többet. remélem a Calciopoli során szerzett divatszurkolóik mostanra realizálták, hogy ott is addig termett babér, amíg Moratti kibélelte a liga jobbzsebét némi zöldhasúval. most ott tartanak, ahova a valós tudásuk predesztinálja őket.
[ Szerkesztve ]
-
Rypejakten
addikt
csekkold le feladatkezelővel és MSI afterburnerrel, hogy miközben játszol, a procimagok futnak maximumon, vagy a VGA (a RAM biztos elég).
ha magas egy szálas igénybevételt látsz (4 magból 1-2 fut 100%-on, többi alig van igénybevéve), akkor prociérzékeny a játék, ha a VGA teper maxon, akkor VGA-érzékeny - általánosságbana Frostbite motor jól skálázódik több magra, szóval ha ez a kraft nem elegendő számodra, csak egy teljes szintlépéssel (min. Haswell, de inkább Skylake i5, GTX950 / R7 270X környéki kártyák) tudnál érzékelhető változást elérni, a tuning nem hozna sokat, max a minimum FPS számokat simítaná ki, ha esetleg nagyon bedroppolni néha (amit írsz is).
-
Rypejakten
addikt
válasz LendvaiFeri1 #1719 üzenetére
velős közhelyek.
-
Rypejakten
addikt
válasz zsolti72837 #1817 üzenetére
olasz liga vagy olasz nemzetiség? nem mindegy.
milyen felállásban?[ Szerkesztve ]
-
Rypejakten
addikt
válasz zsolti72837 #1819 üzenetére
tessék, cirka 5-7k, ha van több, akkor csatársortól hátrafelé haladva lehet őket cserélni, ha hasonló a játékmenet a tavalyihoz (demó alapján igen), akkor ez a csapat div5-ig elég kell, hogy legyen.
-
Rypejakten
addikt
válasz Rypejakten #1822 üzenetére
már nem tudtam szerkeszteni.
nem igazán éri meg egyébként már most bevásárolni játékosokból. mindenki ára esni fog, az elején pedig szvsz. érdemesebb offline farmolni a bronz csapattal, gép ellen, amatőrön teljesen elegendőek ők is, addig is szokja az ember a mechanikát.
nekem pl. fogalmam sincs, hogy idén működik-e a 4-1-4-1 online, vagy ismét hamis kilencessel kell operáljak, bármennyire nem szeretném.
szupersanyi: akkor adogasd össze fejenként jelen árak szerint, én megtettem, 7100-ra jött ki Jovetic-cel együtt. starter csapatot kért, ez alatt elkezdeni sem érdemes online.
[ Szerkesztve ]
-
Rypejakten
addikt
válasz zsolti72837 #1827 üzenetére
az ajándék pakkokból esetteket nem tudod eladni, ahogy a kezdőcsomagból jött játékosaid sem, a hűségpakkokból esetteket viszont igen.
Calabriát kipróbálhatod jobbszélen, Pavolettit meg csatárként, bár szerintem annyira nem fog beválni, Antonelli príma, Badeljnek meg nem kedvez ez a felállás.
-
Rypejakten
addikt
én a létezése mellett vagyok, viszont, a kialakulási körülményeit nem lehet ilyen egyszerűen körülírni.
általában mindig egy csapattak játszom online, ami, mivel mazochista vagyok / írtózom a mainstream játékosoktól, egy nonrare csapat szokott lenni, ritkán 1-1 ezüst, rare gold vagy IF játékossal megtűzdelve.
Ha egy full non-rare gold csapatom van, akkor engem segít a gép
nope, ez abszolút nincs így, saját magmon tapasztalom évek óta.ha már van 1-2 rare gold is akkor már nem kapok segytséget?
szintén, ez sem így működik.Vagy lehet full rare gold csapatom is, csak pl 82 es alatt legyen mindeki vagy hogy képzeljem el?
nem. a dolog lényege nagyjából annyi, hogy a játék ösztönöz az állandó csapatépítésre, és ez alatt a konstans, állandó adás-vételt, építés-játékot értem, nem a meglévő csapatok váltogatását.
a 14/15-höz képest kevésbé, de még mindig észrevehető volt számomra, hogy miután egy új keretet útjára engedtem, az első 1-2 meccsen tolt a gép. VISZONT. ez teljesen független minden ratingtől, csapatösszetételtől vagy a csapat létrehozásának módjától.itt jön a csavar.
a hendikep erősen szubjektív dolog. mindenki máshogy érzékeli, illetve skillfüggő is, nagyban befolyásolja a játékos rutinja / játéktudása is, hogy hogy tudja kezelni.
a legtöbb, kevésbé jó játékos (minden rosszindulat nélkül: div10-div6) online szereplését eleve a skillfaktor limitálja, ők valszeg nem fognak sok mindent megérezni az esetleges hendiből, vagy ha igen, akkor a saját játékbeli hiányosságaikra próbálják ráhúzni azt.
div5 és div2 között érezhető meg legjobban a jelenléte, mert itt azért a játékosok nagy része már kiismerte a játék mechanikáját, rendelkezésére áll a megfelelő, játékstílusához passzoló játékosállomány, netalántán már nézett 1-2 Ovvy/Krasi/random kelet-európai akcentusú youtuber videót pl. a szabadrúgás- és szögletkombinációkról, tisztában van az adott széria OP részeivel, amik kihasználására rá is tud feküdni.
magamat hozom fel példának: mindig is lusta voltam kereskedni, így általában olcsó csapatokkal vitézkedtem az online divíziókban, és büszke voltam magamra, hogy még így is megy, nem is rosszul / nonrare csapattal nyertem div1-et meg ilyesmi /
viszont, a játékom mások hibáinak lekövetéséből és kihasználásból állt, valamint két területre való ráfekvésből tevődött össze: nagyon jól védekeztem a saját 16-osom környékén, 1v1 vagy akár 2v1 szituációkban is, illetve az ellenfél 16-osának környékén mindent belőttem. 1 helyzet 1 gól, 2 helyzet 2 gól, 5 helyzet.. najó, 4 gól. tudtam hogy hova érdemes ellőni, és hogy, hogy biztos gól legyen.viszont!
amint életbe lépett a hendikep faktor, azaz a játékosaim nem mozogtak üresbe, nem tudtam kinek passzolni, nem volt összeköttetés a csapatrészek között, ergo nem tudtam a kapuig eljuttatni a labdát, tök mindegy volt, hogy még hendikeppel is tudtam gólt lőni, rendszerint nem volt rá lehetőségem.
itt emelném ki, hogy aki arról panaszkodik, hogy volt 15 kaput eltaláló lövése, és kikapott 2-1-re, az ne a hendikeppet okolja légyszi, hanem játsszon offline, és gyakorolja a befejezéseket.
szóval engem, aki a dinamikus, kényszerítős, rövid passzokon alapuló focit preferálta, teljesen ki tudott iktatni a hendi támadásépítési szempontból, és hiába kaptam így is max 1 gólt meccsenként, néha csak 1-et lőttem, vagy nem lőttem egyet sem, így stagnáltam, vagy ragequittelgettem és visszaestem egy osztályt.azonban div1-ben volt egy cirka 40-60 meccses szériám, amikor abszolút nem találkoztam hendikeppel: aki játszott már seasons-t (rendes seasons, klubcsapatokkal), az tudja, hogy milyen az, amikor a játékmenet nincs szarrá tweakelve és gyorsítva, minden passznak és szerelésnek olyan íve van, mint amilyennek lennie kell, egyszóval minden klappol.
nem volt mellettem a hendi, mert nem lőttem random cikázásokból gólt, az ellenfelem kapusa sem potyázott, vagy védői lőttek öngólokat - csak, a sima, költői letisztultságú fifát volt alkalmam élvezni.és mindez ment 40-60 meccsig, majd utána ~10 meccs bullshit, és ismét lehetett normálisan játszani. div1-ben. div2 és div5 között sokkal, de sokkal intenzívebben és gyakrabban váltakozik ez a két véglet, ez tud kiborító lenni.
szóval gyanítom, hogy a div1-et annyira nem érinti a hendi, én személy szerint alig éreztem valamit ott.egy kicsit a csapatösszetételről: nem hiszek semmilyen trükközésben. az esetek 80%-ában full bronz padom volt, mert nem votl szükségem más játékosra a kezdő 11-en kívül, és fitness csapat sem volt, akit pihentetnem kellett, így ez a ratinglehúzás dolog nem opció.
sőt, 77/78-as csapatratinggel is kb. minden második meccsem 85+-os TOTY/TOTS/full IF csilivili csapatok ellen volt.
amikor full gold padom volt, akkor annyit értem el, hogy legalább volt kit becseréljek, és amikor kellett a pont, felküldtem Giovincot, és keresztülmentem mindenkin, sorrynotsorry.
abban sem hiszek, hogy a full IF csapatot jobban húzná az ág, mert olyan is volt, bár én eleve megkérdőjelezem az IF lapok létjogosultságát, tök fölösleges parasztvakítás az összes. ugyanúgy játszanak, mint az alap kártyák, tavaly ment is erről a dráma redditen, twitteren, mindenhol.összegezve, úgy, hogy még nem játszottam online a 17-tel, azt kell, hogy gondoljam így előre, hogy biztosan lesz hendikep most is, hiszen ha nem lenne, senki sem építene újabb (>drágább) csapatokat (szar Agüero kihagy mindent, meg kell vegyem a TOTS kártyáját, azzal biztos bebacám még nulláról is!!!44), nem nyitna pakkokat, és a sok 12 éves még 2 meccset se nyerne szezononként, mert a rángassuk összevissza a jobb sticket Konoplyankával történetet egy épkézláb játékos div6 felett már le kell tudja védekezze, és ezek a srácok mennének CS-zni meg BF-ezni, az meg profitkiesés az EA-nek.
/plusz, a hendi okozta frusztráció és a léte miatt évek óta tartó nyavalygás eltereli a figyelmet arról, hogy elképesztően pofátlanul évről évre ugyanazt a játékot adják ki/röviden ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
Rypejakten
addikt
-
Rypejakten
addikt
válasz Meghivott #1934 üzenetére
We're unable to process your order at this time, as the PayPal account payment was declined by your bank due to funding issues or other reasons. Please check your PayPal funding sources before trying again, or use a different payment method to complete your order.
na és ilyenkor mi van..
-
Rypejakten
addikt
válasz vegitossj7 #1939 üzenetére
mit vártál? komolyan elhitted, hogy idén nem lesznek coincsalók? kis naiv.
-
Rypejakten
addikt
válasz vegitossj7 #1941 üzenetére
én is mindig belefutok 1-1-be, de ki kell őket szűrni, nem olyan nehéz, főleg az első 1-2 hónap után.
-
Rypejakten
addikt
válasz ProEvoFan #1966 üzenetére
trükk a szerelésre, hogy ne próbálj meg szerelni. ne próbálj labdát embertől elvenni, kitámadni, hanem csak területet védekezz, zárd le a passzútvonalakat, hagyd, hogy beadjon a gép, illetve ha fedezi a labdát, akkor arra ügyelj, hogy a labdát fedező játékos mellett senki se zárkózzon fel a második hullámban, akinek le tudja adni, mert besétál vele a kapuba / kilövi a hosszút.
a labdabirtoklási százalék meg ne zavarjon, ahogy az se, hogy kb. megalázóan passzolgat a gép. védekezni nagyon jól meg lehet tanulni ellene, ha világklasszison vagy legendáson le tudod védekeznia gépet, és nyerni is tudsz, 90%-ban online a div1-2-ig el tudsz jutni.
* * *
más: srácok, megvettem a játékot az Access keretein belül, UT-ban tesztelgetem, hamarosan írok róla egy szösszenetet.
-
Rypejakten
addikt
na, szóval early access, 10 óra, Ultimate Team..
csak így fel-fel dobok témákat, de úgyis kifelejtek valamit majd.
maga a játék:
grafikailag tetszik, még mediumon is jól néz ki, a textúrák passzolnak, végre a játékos arcok árnyékolására is figyeltek, még a nem szkennelt arcok is élethűnek tűnnek - túl sok időt nem töltöttem a tanulmányozásukkal, de ez például nálam sarkalatos pont volt tavaly, hogy karrier módban egy idő után már herótom volt a sok, ugyanúgy kinéző játékostól. nincs erős gépem, viszont szerintem minden konfigon, első belépésnél a menü az első 1-2 másodpercben laggol, utána rendbe van. a színséma a sok vörössel és bordóval teljesen befogadható, aki sokat kereskedik játékon belül, annak az előnyös lehet, mármint hogy félúton nem folyik ki a szeme a borzasztó színkombinációktól.
gameplay:
a) passing:
a gameplay olyan, mint a demóban, némi módosításokkal. ami ugyanolyan, és örülök, hogy ilyen, az a passzolás, nagyon egyszerű, ha odafigyel az ember, de igényli a kreativitást.
én imádok röviden, short pass-szal operálni, vagy kényszerítőkkel, ezek már-már valósághűek, ami visszaköszön, a szokásos fifa jelenség, hogy az érkező labda felé nem mozognak a játékosok, de szerintem ennek implementálását sosem fogjuk megérni.a driven pass működik, sajnos megint képtelenül pontos, és egy 70-75 fölötti ball control-lal rendelkező játékos zavartalanul lekezeli az ágyúgolyóként érkező lasztát is, ergo aki a 16-ban ráizgult ezekre, most is kiélheti a perverz vágyait.
amit a játék elején beharangoztak, hogy a player movement végre tényleg azt jelenti, hogy nem lesznek többé ácsorgó játékosok és tátongó rések, úgy néz ki, hogy bekerült. állandó a mozgás a pályán, a csatárok többfajta instrukcióval is területbe mozognak, kb. 'kérik' a labdát.
VISZONT!!
b) pace:
aki eddig a magas védelmi vonalakat preferálta, mondjon le róla, mert végre a sebességet is többnyire sikeresen reprodukálták a játékban, a való élethez képest - nem, nem fifa 15-ről van szó, hogy bárkit le lehet futni, nem, ebben a 16-ra hajaz a játék: 1v1-ben Terry is képes lesz versenyre kelni bárkivel, mert amint megtolod a labdát, a védő beáll testtel fedezni, téged lelassítva. persze, szerencsés esetben egy közepesnél erősebb szélső megkerüli, és be tudja tolni területbe, de aki arról álmodik, hogy majd Vardyval meg Musával mindenkit lefut, annak van egy rossz hírem, remélem ők meg sem veszik a játékot.
ami viszont fontos: ha viszont szabadon kapja a játékos a labdát, és durván maga mögött hagyta a védőket, ergo leshatárról kilépett, senki sem éri utól, vagy ha mégis, testtel olyan mocskos mód OP-n be lehet fedezni BÁRKIVEL a labdát, hogy az életben el nem veszi szabályosan a védő.
ami számomra kicsit sajnálatos, hogy a nulláról való gyorsulás, fitt játékosok ellen nem igazán lehetséges. mármint az, hogy megkapod, csinálsz egy lefordulást, és szimplán iramból betolod 2 védő közé, majd ellövöd, ritkábban megvalósítható, mint tavaly. tudom, mert ebből is éltem, most kevesebb ilyen gólt lőttem.
c) dribbling:
kulcsfontosságú!! a demoban is aki világklasszison vagy fölötte tolta, tanúja lehetett annak, hogy a gép nagyon kihasználja az RT-LT-vel való forgolódást és fedezést. ha valaki ezt tökélyre fejleszti, és nem őt használja középcsatárnak, nagy császár lehet.
a cseleket szélesebben veszi be a gép, sokkal nagyobb a 'kiterjedése' pl. egy testcselnek (balra-jobbra), ezáltal nagyobb az esély is, hogy belepiszkálnak.
az elengedős csel (RB) visszakapta a fifa 15-ös végrehajtását: ugye a 16-ban kb. beállt a játékos, és ha jött a laszta, akkor kb. átgurult a lába között, majd leforudlt, és futott utána.
itt, szó szerint, ugyanúgy mint a 15-ben, elugranak a labda elől a játékosok, ha erősen és hosszan lent tartom a gombot, stóval azzal óvatosan, nem egy labdát adtam el emiatt középpályán.
a cikázós történet most is működik, de ugyanolyan, mint a 16-ban, le lehet védekezni, csak gyakorolni kell. nem nehéz.d) defending:
sarkalatos pont ismét. én jónak tartottam magam a 16-ban védekezésből, mert jól olvastam a játékot, és jókor nyomtam meg a szerelés gombot, viszont itt ez abszolút nem kamatoztatható.
ha csak nem vezeti beléd az ellenfél a labdát, nincs direkt kontakt, sokkal kevesebb a szerelési lehetőség, azzal, hogy kirontasz a védelemből, csak létszámhátrányba kerülsz, mert egyszerűena scripting miatt ha nem erősen látáskárosult / szellemi fogyatékos az ellenfél, ezer meg egy lehetősége marad továbtenni a lasztit / beállni fedezni, hogy sansztalan, hogy kontrázni lehessen egy labdaszerzésből.az interceptions / játékolvasás sztori számomra eddig elég ködös: azt sikerült leszűrnöm, hogy jó ha van CDM, aki ha hátra van rendelve, akkor csomó kontrát meg tud szűrni / random labdavesztést le tud reagálni, viszont mivel nagyon aktív a területbe mozgás a gép által vezérelt játékosok részéről, akik mind potenciális passz opciók, így kicsit össze-vissza van a CDM is, hol jobbra, hol balra keveredik, ritka, hogy középen maradna, bármilyen instrukciót is tegyek rá, ezáltal ritkább a labdaszerzés ilyen módon. de annyira nem eltérő ez sem a 16-tól.
d) / 2 fejelés:
védekező fejesek működnek, a szokásos wingereknek szánt hosszú labdákat visszafejelgetik a fullback-ek, a középhátvédek is, nyilván ha nem 185 centi alatt vannak, szintén takarítanak, illetve végre a szögleteknek is van értelmük (majd később ezekre is kitérek), mivel lehet onnan is gólt fejelni (mondjuk, tök fura, eddig 5/4 szögletgólom csatárral volt, pedig 173 ill. 180 centi magas csatárrokkal játszom, egyet sikerült CDM-mel is bebólintani).
támadásnál a beadásoknál ne tessék csak úgy tessék lássék módra benyomni a lasztikat, mert kifejelik a védők. sem az early cross, sem a leviszem vonalig, lövőcsel, majd ellentétes lábbal beadom nem működik akkor, ha nincs nagyjából üresen a csatár. viszont! a hosszú oldalt nagyon jól meg lehet találni, ha ráérez az ember a beadásokra, és onnan vagy kapásból kilövi a stadionból az ember (nagyon jó érzés, próbáljátok majd ki ) vagy ésszerűen visszagurítja a szélsőkkel, és onnan be lehet fejezni.e) shooting:
huhúú.. végre van kraft a lövésekben. az a baj, hogy csomószor márcsak azért elvállaltam távolról, hogy kiélvezzem a fifa13 után visszatérő LAPOS, vagy épp ERŐS lövéseket.
szóval ja, bődületes gólokat lehet középtávolról akasztani, viszont a 16-oson belüli befejezést, 1v1-eket érdemes gyakorolni, mert ugye a több fajta lövésfajta maga után vonja, hogy néha akarva akaratlanul is máshogy lövöd el, mint ahogy szeretnéd, és nem megy be / kapus belekap.
finessz még mindig műküdik, nírpósztóópííí finiss (a'la Ovvy) is él, annyi, hogy mintha a demoban a védelem által kifejelt / lecsorgó lövéseket mintha jobban le lehetett volna szorítani, a teljes játékban csomó fölészáll, talán ezen tweakeltek kicsit, hogy ne legyen minden meccsen 20 gól / szöglet.
shot power nagyon lényeges a csatároknál, 80 fölött már néha erőből át lehet lőni a védelmeket, nem is kell helyezni.e) / 2 rögzített szituációk:
hááát. bevallom hősiesen, napokat fogok eltölteni a gyakorló arénában, annyira nem tudok se szabit, se tizit lőni. szöglet még oké, de az előbbi kettő valami katasztrófa, igazán tehetségtelennek érzem magam bennük. ez olyan szempontból jó hír, hogy valszeg a többség lusta lesz gyakorolni, így kevésbé lesznek veszélyesek ezek a lehetőségek, szal érdemes ráfeküdni a kimunkálásukra.
a szögletek klasszak, végre van értelme beívelni is, főleg a hosszú oldalra, csomószor van érkező. magas embert kell keresni a nyíllal, még ha nem is ér el hozzájuk, valami csoda folytán ha rájuk ívelem, valamely csapattárs el tudja fejelni.f) physical:
amint részleteztem is, az erő fontos a fedezéshez, és talán egy részben sem volt még ilyen fontos a stamina, hullanak a 70 alatti srácok egy 90 perces meccs végére, mint a legyek. szerintem ezen javítani fognak, amit sajnálok, mert szerintem tök logikus, hogy aki 60 staminát kapott fifában, annak azért van annyi, mert a való életben is max 70 percet bír, utána le kell cserélni.
a sérülések zavaróak, már várom a sok autistát, aki össze-vissza fog csúszkálni, 3-4 játékost lesérítve meccsenként, hogy aztán a drága healing lapokra lehessen költeni.. egy élmény lesz.
az aggression stat a 16-ban is fontos volt, szélsőhátvédeken, CDM-e(ke)n és csatárokon jól jön, mert különben nem ugranak fel fejelni, vagy szerelni.jumpingra szintén érdemes figyelni, tökre jól lehet kompenzálni vele az alacsony szélsőhátvédeken a magasságból adódó hátrányokat - 171 centis balhátvéd, 84-es jumpinggal sokkal életképesebb ingame, mint a 180 centis, 70 jumpinggal.
g) egyéb dolgok:
- workrate: ugyanaz, mint a 16-nál, linkelt hozzászólásban részleteztem már.
- traitek, speciality-k: injury prone-nal rendelkező játékossal nem érdemes foglalkozni, csak a nyűg van velük, illetve idén sajna a technical dribbler trait-et se tudtam annyira kiélvezni, mint a 16-ban, de lehet, hogy csak rossz játékosokkal próbáltam.
- chem lapok: az égvilágon semmi különbséget nem tudtam felfedezni, pedig pakoltam mindenkire mindent.
nem én vagyok aki ezt a legendát alátámasztja, sorry srácok.
- weak foot: inverted wingerek a szélen, máskülönben a széljátéknak lőttek. egyszerűen bal lábas játékossal balról / jobbossal jobbról lehetetlen befele cselezni, annyira nincs kezdősebességük.
csatároknál számít a gyengébbik láb, viszont a lapos befejezéssel (lövés hosszan, majd gyorsan röviden, asszem driven shotnak ekresztelték el) ezt lehet kompenzálni, hogy ellövöd ellentétes hosszúba, 80+ finishinggel minden bemegy kb.
- magasság: számít ismét, nem is kicsit, 185 centinél alacsonyabb középhátvéddel senki se kezdjen el vitézkedni ilyen Aubameyangok és Lukakuk ellen, illetve az sem hátrány, ha a kettőből egy szélsőhátvéd, illetve egy CDM/CM is tud fejelni, szögleteknél tisztázáshoz nélkülözhetetlen.- kapusok: szögletnél kb. kivétel nélkül boxolják a labdát, amit én borzasztóan rühellek, dehát nincs mit tenni. 1v1-eknél ugyanolyan üresen hagyják a hosszút, és a labdával is ugyanolyan töketlenek, szóval nem ajánlatos driven pass-szal hazaadni, mert óriási öngólok születhetnek így - been there, done that.
- formációk: ezt a témát még nem votl elég időm körbejárni sajna. azt sikerült leszűrnöm, hogy mindenképpen előnyös minimum egy CDM-et tartani, és a H/H workrate-ek nagyon hasznosak a középpályán, valamint a M/L megint nem ér semmit, csak CF-en, hamis kilencesnél. ott viszont ha hajlandó az ember ráfeküdni a szélsőjáték kimaxolására, akkor elég veszedelmes tud lenni.
3 védős felállást egyszer próbáltam, hálistennek fogalmatlan ellenfél jött szembe, így nyerni tudtam, de egyszerűen akkora lyukak maradnak a védelemben a kontráknál, hogy kb. ultradef-be kell visszahúznom őket, mély védelmi vonal mellett, hogy a széleken meg tudjam fogni a kontrákat.
sima 4-4-2 félig jó, félig nem.. a 4 középpályás tök jól harmonizál, de a 2 csatár nem tud annyit hozzátenni a játékhoz, mint ahogy én azt szerettem volna.. illetve, picit jobban területet védekező (ez a kulcs az idei játékban!!) ellenfél ellen, ha a középső 2 CM-ből egyet aktívan kivesznek a játékból, meghalt kb.a támadászervezés, mert csak szélről lehet betörni / ívelgetni, az meg lutri.
szal szerintem a 3 középpályás kell középre, azt nem találtam még ki, hogy hogy hatásosabb, 1 CDM és 2 CM, vagy 2 CDM 1 CAM (ahol az egyik CDM H/H, tud védekezni, és támadni is, mint pl. Fred, Rafinha, Junuzovic vagy Kampl), vagy 3 CM, egyvonalban.
- custom tactic: ezt jól ki is emeltem, mert végre lehet állítani PC-n is úgy, hogy megjegyzi a gép.
nekem így néz ki:
speed: 60
passing: 50
organisedpassing: 50
crossing: 35 (máskülönben túl szélre helyezkedik a szélső/fullback)
shooting: 55
organisedpressure: 30 (deep!!!)
aggression: 55 (nagyon nem érdemes lentebb menni, mertkülönben magadra húzod az ellenfelet, túl sok helye marad lőni)
width: 55 (ezzel ízlés szerint érdemes játszani, én szeretem, ha jobbról balra át tudom játszani a labdát 3 passzal, mert széthúzom az ellenfelet ha kitámad, ehhez kell a kicsit szélesebb csapat, de aki belül, kis passzokkal operál, vagy abszolút nem használ wingereket (4-3-1-2 pl. ) az húzza nyugodtan 45 környékére, vagy lentebb.asszem egyelőre ennyi, játékosokkal és csapatokkal a kövi hsz-ben jövök.
[ Szerkesztve ]
-
Rypejakten
addikt
játékintelligencia az reactions (92) és positioning (96), munkabírás az stamina + workrate-ek, és a mostani, megváltoztatott rating formula pont a Müller kaliberű (Dele Alli, Cavani) játékosoknak kedvez, azaz hiába base statok alapján alacsonyabb ratingot kapnának, az international reputation plusz a nagyobb szorzó ezeken az említett, és egyéb (finishing, heading) statokon felhúzza az értékelésüket, hiszen ez emeli ki őket az átlagjátékosok közül, és megérdemlik azt, amivel rendelkeznek.
és Müller tényleg szarul cselez..
-
Rypejakten
addikt
Srácok, a G2A-ról rendelt kódok mától, vagy holnaptól játszhatóak? Ma lenne időm játszani, kihasználnám, ha lehetséges. (bármilyen más opciót is szívesen fogadok, köszii)
-
Rypejakten
addikt
válasz vegitossj7 #2147 üzenetére
Áhh, akkor nevermind, köszönöm azért.
-
Rypejakten
addikt
fél évig, amikor még aktívan néztem francia meccseket, data collector voltam az EA-nél, még a 14-es időkben, már akkor is nagy gond volt a játékosértékek meghatározásával, mert sehogy sem akartak megfelelő különbségek kijönni egyes játékosok között. pl. a nagyobb csapatok gyengébb játékosainak fel kellett boostolni a reactions statjait, mert a reactions a rating kalkulációba nagyon aktívan közrejátszik.
nem, csak kategóriákba sorolták be, a reactions anno a headinghez tartozott, illetve a mentális statokhoz, így csak a futhead jeleníti meg. bizonyos pozíciókhoz más-más tulajdonságok számítanak, a reactions az pont az, ami mindenhova számít. idén specifikusan a döntéshozásra, final ball-ra, és az adott helyzetben való legjobb megoldás megválasztására vonatkozik, ergo játékintelligencia, ami nem a vision.
a vision az már a kezdetek óta a passinghoz tartozott, a key pass statisztikák számítanak, amiket squawkáról vagy whoscored-ről szedi az EA. Müller ebben nem kiemelkedő, ő "csak" a helyet csinálja meg másnak, illetve magának, ezért is kapott 96 positioninget, a legjobbat a játékban.idén a composure nevű stattal próbálják amúgy belecsempészni ezt a való életbeli random-faktort a játékban, kár, hogy csak sofifa-n találhatók meg ezek az értékek, és FUT-ban nem.
gyakorlatilag, minél magasabb, a scripting _elviekben_ annál jobban segíti a játékosokat ingame.
ezt muszáj lesz kiteszteljem online is.zsolti72837: Alisson - Basta, Gamberini, Castán, Ansaldi - Vecino, De Guzmán, Benassi - Keita, Éder, Bernardeschi
[ Szerkesztve ]
-
Rypejakten
addikt
konkrétan, a holland ligánál tudom, hogy a vision 1:1-ben a gólpasszokkal arányos, minden évben az aktuális gópasszkirály kap vagy 83+ visiont, miközben a passingja 70-75 körül mozog.
CR-t és a hasonló nagyobb játékosokat nem igazán lehet módosítgatni, mert szerződések kötik az EA kezét is. Messit pl. most, mivel lejárt a szerződése a céggel, lazán downgrade-elték, pedig a szezonja alapján annyira nem volt megérdemelt.
Ronaldo a visionjét a gólpasszai miatt tudja megtartani, de amúgy nem érdemel többet, mint 78-80, mint ahogy a MU kontrakt miatt is az idei MU ratingek is több helyen túlzóak (szupersanyi come at me )
-
Rypejakten
addikt
válasz toome1985 #2236 üzenetére
ha kellenek a beadások, állj át 4-3-3(2)-re, viccen kívül. a false 9 mindenre jó, csak erre nem, ott a wingerekkel kell befejezni, a CF creatorként működik.
szupersanyi: az általad felsoroltakon kívül Pogba és Rashford van 1-2 ponttal túlértékelve, de bennük megvan a potenciál, hogy fejlődjenek, és "felnőjenek" a kapott értékhez.
a Chelsea-s dologgal egyetértek, kivéve Kantéval. az Arsenal ellen rossz volt nézni hogy futkos össze-vissza. olyan ellenfél ellen, aki képes a kreatív focira, hatástalan, illetve abszolút nélkülöz mindenféle offenzív hozzájárulást. jól van ő úgy, ahogy.chop: fel tudod tölteni egy meccsed félidejét? majd én is hozok vidiket, idén már remélhetőleg jó minőségben is.