Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mitisz

    tag

    válasz MdewC #18193 üzenetére

    :) Igazán nincs mit, amint olvastam redditen rögtön jöttem ide megosztani veletek is. :D

    Röviden még pár dolog: az UP, IF, SIF kártyák egyértelműen nem érik meg, TIF és fölötte pedig meg össze kell hasonlítani, hogy 3 vonalkát emelő chem lapok (Hunter, Shadow) használatával hogyan viszonyul a special kártyák statjaihoz az alap NIF gold day 1 lap. Eddig az derült ki, hogy 3 vonalka +6 ingame statot jelent a technical ingame statoknál (Dribbling, Passing), ez tuti... azt pedig sejtik, hogy a 2 vonalka +4 ingame statot ad, az 1 vonalka pedig 2-őt. Az egyéb "physical" statoknál azt sejtik redditen, hogy sorrendben így boostolódnak az ingame statok a vonalkák szerint csökkenő sorrendben haladva: +3,+2 és +1 ingame stat (pl. sprint).

    Minden kártya, ami nem volt benne a Fifa 16-ban az első naptól kezdve, pozíciótól és team chem-től függetlenül alap 4 chemen játszik (tehát mindig azokat a statokat kapják ami a lapon is található, nem többet, nem kevesebbet). Továbbá a nem day 1 kártyák mindig 100 fitnessel kezdik a meccseket, de ezt már tudtuk. :)

    Én azt gondolom, ha az EA nem javítja ezt 1 hónapon belül, akkor komoly PR rémálommal fognak szembenézni, amit nagyon nem akarnak szerintem, mert az bizony hatással lehet az eladásokra is akár... szóval szerintem erre most ráfeküdnek, könnyen lehet hogy tényleg nem tudtak erről a bugról/glitchről, mert ez tipikusan olyan apró dolog, amit nehéz észrevenni egy ilyen komplex szoftverben. Csak nézzétek meg, hogy az egész FIFA UT társadalomnak több év kellett, mire erre rájöttek. Könnyen lehet, hogy tényleg nem tudtak róla. Nekik sem éri meg, nekik is az jobb, ha a minél jobb kártyák miatt minél több packokat vesznek az emberek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák