Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Primőr

    aktív tag

    ennek az externetnek saját vonalkezelése van? mármint technikailag a T-onlinetól függ, vagy nem?
    Vmint adnak modemet is, meg kábeleket?

    A pessszimista csak azért lát feketén, hogy túlélje a szürkét.

  • Primőr

    aktív tag

    Sziasztok!
    Szeretnék mindenkit elirányítani az externettől, aki úgy gondolja, valaha is kapcsolatba kell majd lépnie az ügyfélszolgálatával. (Technikai részről csak annyit, hogy az ígért 5Mbitet sose érte el, mindig csak a 4-et).
    Lett a házban egy UPC-s telefon előfizetés a T-com helyett, ezt követően a T-com lekapcsolta a vonalat az internethez. Több tucat telefon, email, fax volt már azóta, hogy vissza kellene kapcsolni, a T-com jópár hét után vissza is adta a vonalat, de az Externetes ügyfélszolgálatos nő folyton csak tereli a témát, egyszer Pesten van, majd holnap visszajön, holnap megint Pesten van, akkor se hajlandó mobilba szólni, azután meg ő kitalálja hogy kirándul, és azért nem. Szóval semmi együttműködés, és még sorolhatnám az ügyfélszolgálat töketlenkedését. Szóval már úgy 3 hónapja nincs net. A két "okos", a T-com meg az Externet csak az időt húzza, az egyi ka másikra hárít, a T-com leveleket küldözget az internetes, faxos világban, amik egy-két hét alatt érkeznek meg, az Externetnél nem találják a faxot csak ha párszor rájuk szól az ember. Nem lehet számítani segítségnyújtásra, főleg az Externet részéről. Egyébként az Externetnél volt egy olyan eset, hogy megváltoztatták a csatlakozáshoz szükséges felhasználónevet externet@uw.hu-ra, ezt csak akkor tudtam meg, mikor felhívtam őket. Egy emailt se voltak képesek írni. Amint lejár a szerződés, soha többet Externet, soha többet T-online...

    A pessszimista csak azért lát feketén, hogy túlélje a szürkét.

Új hozzászólás Aktív témák