Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • -NoVa-

    addikt

    válasz Jahno #143638 üzenetére

    Eleve ott borul meg minden, hogy ha nem valami 2000-2010 közötti vasról van szó, akkor vagy még az őskori anyaghasználat miatt szétesik lassan, vagy már túl új, és minden apró belenyúlós hiba durvábban zsebbenyúlós lesz, mint a relatív youngtimereknél. Legalábbis itt az EU-ban, mert feltételezem egy Buick/Lincoln/akármi azért is van ott a lista olcsóbbik végén, mert nem kell EU normák szerint elbonyolított dolgokkal megölni az egészet.

    Saját mintavételből jóval olcsóbb a Volvo-t fenntartani, mint a Subarut meg a Hondát, de a Renault volt messze a legjobb ebben. Aztán pontszerű statisztikából extrapolálok a világba, de ha most lecserélném az autót egy újra, nem térülne meg soha. Ha meg valami 5-6 éves használtat vennék bármiből, akkor is erős lenne típusnál maradva instant 8 milliót ráfizetni.

Új hozzászólás Aktív témák