Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ollie

    MODERÁTOR

    válasz AnonymusX #34882 üzenetére

    És sokkal valósághűbb a Death Stranding grafikailag, tényleg olyan, mint ha a valóságban mászkálnék a világban. A hegyekben néha szó szerint tériszonyom van. :DDD
    A Horizon Zero Dawn is gyönyörű, de az egész világ mesterkéltnek tűnik, a karakterek meg rajzfilmszerűek.

    ***

  • Kelleret

    lelkes újonc

    válasz AnonymusX #34882 üzenetére

    Horizon:

    "A tartalom minőségének javulása főleg memóriát eszik, azoktól a számítás ugyanaz, vagyis a fő sebességgyilkosok a shaderek lesznek, ahogy mindig. A PS4-en a legtöbb teljesítménygyilkos shader felezett vagy negyedelt felbontáson fut. Míg PC-n natív minőségben. Meg lehet nézni, hogy a cloud megjelenítése például mennyivel részletesebb lett, vagy az SSR, de az árnyékok is, de ezt nehezen veszed észre játék közben, ezért fut a PS4-en visszafogott minőségben. PC-n az original opció a barátod, ha ez a minőség megfelel

    A TressFX fork a PC-s verzióban mindegyik karakterre aktiválva van. A PS4-ben csak Aloyra, és ott is csak szimuláció szintjén. PC-ben az OIT is működik.
    A Shadow of the Tomb Raider egy szem karakter egy szem hajával kell dolgozni. Jóval kisebb az az erőforrásigény. De egyébként ki lehet kapcsolni ezt. Az original beállítás csak Aloy hajára csinálja a TressFX-et, bónusz, hogy az OIT megmarad, az PC-n shortcut algoritmussal dolgozik, és úgy olcsó.
    A portolási idő ahhoz kellett, hogy nagyobb részletességűre tervezzék a tartalmat. Ne a Death Strandingből induljatok ki. Ott a PC-s tartalom minősége megegyezik a konzolossal. Egyedül az effektek, illetve a post-process módosult. A Horizon tartalmai át lettek tervezve. Nem mellesleg a Horizon más terhelést ad ugyanannak a motornak. A Death Strandingnél nincs igazán vegetáció, így az ebből eredő geometriai terhelés ebben a játékban nem létezik. A Horizon viszont tele van vegetációval, ami geometriai részletesség tekintetében jelentősen nagyobb terhelés.
    Sok szempontból a Horizon vegetációja máig egyedülállóan részletes. [link] - érdemes megnézni egy erre vonatkozó előadásukat, főleg az átlátszóság kezelése lényeges. Ez a részletesség sokkal nagyobb terhelés a motornak és a hardvernek is a Death Stranding pusztáihoz viszonyítva. PC-n ez a vegetáció csak jobb lett, mert bevezettek egy compute shader szimulációt rá, hogy élethűbb legyen."

    Abu írásai az amd vs intel vs nvidia topikból.

    i5 4690K,12GB DDR4 3600,GTX 2060

Új hozzászólás Aktív témák