Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • brd

    nagyúr

    válasz DeFranco #4738 üzenetére

    Amúgy meg mindenki azt csinál amit akar, de én azt vallom, és hiszem, hogy mindenki azt kapja vissza, ahogy másokkal viselkedik. Az élet ezeket a számlákat mindig kiegyenlíti valahogy.

    Nem nézel te túl sok filmet? Pl. gazdasági válság okozói, politikusok, nem megbüntetett háborús bűnösök, megvan?

    The only real valuable thing is intuition.

  • cskamacska

    addikt

    válasz DeFranco #4738 üzenetére

    Ha nem a Gimpulse-ról lenne szó könnyes szemmel bólogatólag értenék egyet veled. De mivel róluk van szó, így inkább keveslem a buktát. ;]

    De ha már sajnálkozás, akkor lehet a leendő palimada vásárlókat sajnálni, mert az eset után az Általános Szerződési Feltételekbe belekanyarították, hogy akkor és úgy vehetik el tőled a játékaid, ahogy ők jónak gondolják(Witcher 2 tulajok szevasztok!). :DDD Egyébként időnként felmerül Steam-nél, hogy olyan játék kerül fel a boltba, ami játszhatatlanul bugos, vagy egyéb olyan problemája van ami miatt nem működik úgy ahogy a hirdetésben szerepelt. Ekkor jön a szenvedés a supportal, és vagy visszadják a pénzt, vagy nem(változó), nagy ritkán cserélik másra.
    Gamestop a ToS-ében ezt ügyesen megkerüli, ugyanis senki nem vállal semmire felelősséget, ha játszhatatlanul bugos, akkor IJ a Kedves Vásárló. Igazából eddig a Steam szerződését tartották ilyen szempontból etalonnak("az a mienk amit megeszünk"), de úgy néz ki zárkózik fel a konkurencia. :) (elvileg a régi szerződésben benne volt az is hogy ha lehúzzák a rolót akkor visszatérítenek valamennyit a játékok árából.. régi szép idők)

    És megint csak említeném, hogy Gimpulse-on CSAK Paypal-el fizetünk, egyébként minden vásárlásnál cirka 400 forintot lekötnek a számlán, amit vagy feloldanak később, vagy nem.

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • Polllen

    nagyúr

    válasz DeFranco #4738 üzenetére

    Eskü nem értelek... :U

    Jóhiszemű vásárlóként valaki megvette 34 HUF-t... Miért kellene gyanakodnia és azt mondania, hogy áááá ezt nem veszem meg, mert túl olcsó... A rossz összeggel fizetsz teljesen más tészta, teljesen felesleges idekeverni. És miért? Mert amikor vásárolsz, kiraknak egy árcédulát és kötelesek azon az áron adni vagy figyelmeztetni a fizetés előtt, hogy tesó ez nem annyi és ekkor jogodban áll újradönteni. (a rossz címlet fizetése esetén viszont nem a meghirdetett ellenértéket adod át... én amúgy szoktam szólni ezért)

    A boltban ha ki van téve egy csokira, hogy 50 forint (és áthúzva az eredeti 200 HUF-s ár), akkor a kasszánál külön kéred, hogy 200 HUF-ért kéred? És ez mitől lenne etikus vagy nem etikus... Simán csak logikátlan.

    Nincs ebben semmi erkölcstelen, annyiért kell adniuk, amennyiért meghirdetik. Azért is említettem a fogyasztó védelmet, mert nem a vásárlónak kell utánajárnia, hogy a meghirdetett ár jó-e vagy sem. Az az eladó dolga. És vásárlás után reklamációt nem fogadunk el. :U

    [ Szerkesztve ]

    "Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"

Új hozzászólás Aktív témák