Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FunPro

    senior tag

    válasz Dilikutya #137990 üzenetére

    Nagy különbség van játék és játék, nomeg játékos és játékos között.

    Én pl. nem a játék "élvezete" miatt játszom. Valaki leül, és elkezd "gyönyörködni" egy játékban. Nézi milyen a táj, keresi az interakciókat, élvezi bejárni a világot, ráizgul a főhősre, stb. Sima laza kikapcsolódást keres, ami engem sajnos nem tud lekötni.

    Nekem kell a kihívás. Azokat a játékokat szeretem, ahol a játékkal meg kell küzdeni. Akár logikai kihívásokkal, akár ügyességi kihívásokkal. Persze, a kihívásnak is vannak mértéke. Nem mindegy, hogy a játék nehéz, vagy csak szimplán szopat. Erre jó például a souls like. A fromsoftware egyik játékánál sem éreztem azt, hogy "ez most szopat". A játék megfelelően össze van rakva ahhoz, hogy nehéz legyen, de ne legyen idegesítő. A játékaik frusztrálóak, de nem idegesítőek. Egy Surge pl. szopat. Az a játék mechanikailag van elbaszva, idegesítő.

    Persze, nálam is vannak kivételek. A borderlands sorozatot pl. szeretem, pedig az repetitiv. A witcher 3 számomra úgy volt 100 óra, hogy neki sem álltam bolyongani. Nagyjából csak a fő tartalmat vittem ki, és minden percét élveztem. A ps ex címeknél a ghost of tsushima SZÉP. Az egy olyan játék, ahol már én is megállok gyönyörködni a tájban.

    Az pedig, hogy miként lehet egy játék a befejezése után szar, megint más téma. Ugyan volt olyan játékom, amit szimplán otthagytam, de a legtöbb játékot befejezem. A teljes véleménynyilvánításhoz látnom kell a teljes képet. Nem szeretek úgy szidni valamit, hogy nem kapom meg a teljes élményt. A hzd például egy semleges játék. Sokan istenítik, de én is azon a véleményen vagyok, hogy unalmas. Viszont zenehallgatás mellé, háttértevékenységnek simán elmegy a játék. :K

    I'll try my best, and that's the best anyone can do.

  • _drk

    őstag

    válasz Dilikutya #137990 üzenetére

    "Semmi értelme 100+ órán át nyújtani valamit fölösleges bolyongással. Witcher 3-hoz pl. nem volt még szerencsém, de a Far Cry-ok minden erényük ellenére is ilyenek. "

    Witcher 3-ban tegnap bolyongtam és 4. végigjátszásra is belefutottam olyan mellék küldetésbe amilyenbe még nem. Az egy rendesen telepakolt Open World játék és így van értelme annak műfajnak.
    A Far Cry-ba a 3. rész óta ugyan azokat a hülyeségeket teszik bele, unalmas sablonos kis akármik..
    Ghost of Tsushima-ba meg még ezeket se.....

Új hozzászólás Aktív témák