-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
reelc
veterán
válasz cyberkind #132861 üzenetére
Igen, csak általánosságban egy jó esetben diplomás programozó nem azért szerzett diplomát és tanult évekig, hogy hosszú hónapokig hétközi és hétvégi túlórákat nyomjon, mint pl. egy gyári munkás.
Régebben voltak arról is cikkek, hogy nagy stúdiók 1 játékhoz felbővítik a létszámot, megjelenés után leapasztják egy időre (ha nem tudják átcsoportosítani), patcheléshez, DLC-khez nyilván nem kell teljes gárda, ami évekig dolgozott a játékon. Aztán majd megint lesz nagy felvétel, amikor a következő játék olyan fázisba jut.Nem vitának szánom és nem kell megértenem, hogy valaki egy konkrét játék miatt vesz ki szabadságot, vagy fejleszti a gépét. Azt csinál az idejével és pénzével amit akar, az ő belátása. A hangsúly az egy játékon volt.
Csak azért írtam a korábbi hsz-t, mert van egy másik oldala is az éremnek.Pl. itt van egy cikk: A crunch múltja, jelene és jövője - a kötelező túlóra átok, vagy a siker keserű pirulája?
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz WayneGace #132864 üzenetére
Ezt én jól tudom, de azt nézd mire is reagáltam először.
Ahogy írtam fentebb az éremnek 2 oldala van.
X embernek +3 hét túlóra, jóval több embernek +3 hét várakozási idő. Mindkét fél hónapok óta benne van a dologban.
Ahogy írtam nekem furcsa, hogy valaki szabadságot vesz ki játék miatt, és leírtam már mindent amit akartam.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Az ONban gyártják vígan az OFFokat a következő törléshez.
Pedig át is jöhetnének. -
reelc
veterán
válasz Dilikutya #133032 üzenetére
Ha jól rémlik a Marvel címeknél volt valami időlimit.
Megcsinálhatták a játékot, és utána x ideig lehetett árulni.
Gondolom közben úgy látták nem éri meg megújítani a licenszet, így el is tűntek azok a játékok.
Szóval ennek a játék minőségéhez nincs köze.
A Transformerseknél is hasonló volt a helyzet. -
reelc
veterán
válasz l.skywalker #133225 üzenetére
Igen, a Choice vagy egyéb bundlik minősége állandó téma a Bundle topikban.
(A többihez nem szólok hozzá, nincs konzolom.) -
reelc
veterán
válasz l.skywalker #133273 üzenetére
Gyerekkoromban játszottam utoljára konzolon. Nekem nem volt.
Voltak helyek ahol lehetett NES-sel majd SNESsel játszani.
Később meg PC barlangok.
Akkor méregdrágák voltak a PC-k.
Inkább a Commodore és társai voltak még elterjedve.Igazából a konzol egy nagy meglepetés a szememben.
A fene se gondolta, hogy így kinövi magát a konzolos iparág a kazettás játékokból. -
reelc
veterán
-
reelc
veterán
válasz TheNewDawn #133306 üzenetére
Az én tippem, hogy senki sem találta el... viszont újra téma lesz a Humble minősége.
-
reelc
veterán
Linkelem emlékeztetőül az utolsó Humble Monthlyt, a December 2019 Humble Monthly Bundlet, és az első Choicet, a December 2019-et.
Eltelt egy év, és láttuk mit adtak most.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz TheNewDawn #133470 üzenetére
Úgy a fele megvan.
Ennek alapján a véleményem: műfajilag változatos a lista, színvonalas játékokkal. -
reelc
veterán
válasz Dilikutya #133498 üzenetére
Áprilisban az Alien Dayen igen jó áron volt Steamre a játék.
1,84 EUR volt az alapjáték.
Akik ismerik a játékot azt írták, hogy a Last Survivor és a Crew Expendable DLC-ket érdemes megvenni.
Ez így összesen 3,06 EUR volt.
Csak azért írtam, mert nem örökké 5 EUR az alapjáték (1 kivétel már volt), és a DLC-kből se kellhet mind.
Aki meg olyan szinten rákattan a játékra, nyilván akcióban megveszi a többit is.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz Primary92 #133590 üzenetére
Szia!
Ha nem lenne az open world kikötés, ezt a bundlet mondanám, mint olcsó autós játék.
-
reelc
veterán
Válasz erre:
Te most miről beszélsz?
1,13 EUR miatt eléggé kiakadtál rám, ez nem -20-30%!
A kulcs pedig Origines amit írtál.Fogalmad sincs, mennyit költök éves szinten erre a hobbira, és mennyi a konkrét Steames vásárlás belőle.
Mi van akkor, ha nincs kedvem még 8 helyre regisztrálni a meglévők mellé, amikor nincs normális árkülönbség?
Van akinek kliens fóbiája van, van aki nem szeretne még egy halom helyre regelni.Gaben azért "röhög" a pofátokba, mert az övé volt az egyetlen életképes megoldás sok éven keresztül. Ha egy piaci szereplőnek nincs konkurenciája... az sosem vezet jóra vásárlói szempontból.
Nagyon kicsi vásárlóerőt képviselek ahhoz, hogy engem hibáztass mindenért.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz Dilikutya #133603 üzenetére
Egyetértek.
Viszont minden kiadónak marha kényelmes megoldás volt.
A kalózkodás ellen, stb.
Mire feleszméltek, hogy tudnának maguknak is csinálni... látjuk, hogyan is áll a dolog.Felhasználói szinten meg pl. megy a nyavajgás a sok kliens miatt vs. méltatlankodás a Steam ellen vs stb.
Valahogy semmi se jó egyeseknek. -
reelc
veterán
válasz TheNewDawn #133608 üzenetére
Akkor:
Sosem veszek day 1, sem preorder játékot. Összesen két kivétel volt 10+ év alatt a day 1-re: a Grim Dawn 2 kiegje, mert az alapjátékot aktívan játszottam, és a kiegek után is így maradt. Megérdemelték a pénzt a fejlesztők és én is azt, hogy megjelenéskor megvettem.
Nem volt benne semmi komoly hiba, még a bétában sem.
Early Accesst is talán 2x vettem, Kickstartert sosem fizettem.
Mindent akcióban veszek. Vagy bundliban.
Érdekes, amiket az elmúlt 2 évben vettem a Steamen, csak ott és a Humblén volt (vagy csak Steamen), és a Steamen volt komolyabb akciója, HL. Szóval szét szoktam nézni. Sokszor még a Choice kedvezménnyel sem jöttem volna ki jobban.
Nem ragaszkodom a konkrétan Steamen vásárláshoz, de van amikor nem éri meg megkerülni.
Sajnos klienshez van kötve a játék/DLC nem kiadóhoz, vagyis: ha úgy alakult, hogy pl. Steamen lett meg az alapjáték, később ha igény van DLC-re, akkor is oda lesz érdemes megvenni, mert oda használható. Nem feltétlenül Steamen, de Steam kulcsot.Kis igényem és pénztárcám van, szerintem 1 VGA se ér többet 50e-nél.
Nem volt még annál drágább kártyám. Nem is vágyom rá.Ahogy mondtam, nem vagyok nagy vásárlóerő.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Farthest Frontier néven érkezik 2021-ben a Crate Entertainment (Grim Dawn) új játéka.
Nem a Grim Dawn világában játszódik.
Unity engines városépítős játék opcionális harccal.
"Protect and guide your people as you forge a town from untamed wilderness at the edge of the known world"
Kb. ennyit lehet tudni róla.
Képek, és honlap. -
reelc
veterán
Mi okozott csalódást?
Én nem csalódtam.
Kis csapat, évekig hegesztette ezt az új játékot talán 2-3 ember.
Eddig is voltak képek, de nem ennyi.
Persze van elég sok városépítős és készülnek is, kíváncsi vagyok, mivel akarnak kitűnni.
Nem lesz egyszerű ekkora létszámmal.Sajnos nem faragják a Grim Dawn 2-őt, pedig nagyon szeretném.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Válasz erre:
"azon csodálkozom, hogy GOG-on olyan 20 éves klasszikusokért még pénzt kérnek, mint a Heroes of Might and Magic III és a Caesar III (ilyen 2-3 eurókat)"
Én meg az ilyen hsz-eket nem értettem sosem.
Miért kellene ingyenesnek lennie, csak mert 20 éves?
Amúgy is, az otthoni PC-k elterjedése is 2000 körül lódult meg, vagyis maga az otthoni PC-n játszás is egy fiatalabb hobbinak tekinthető.A Heroes 3 amúgy is sokszor toplistás náluk sale alatt. Most is.
Ha azt írtad volna, hogy ezért szégyen pénzt kérni, egyet is értek.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz MrTwister #133738 üzenetére
A Chaosbane valami borzalom.
Szerintem semmilyen további pénz költést nem érdemel.Tipikusan a kiadás után kb. 1 évvel befejezett hulladék.
Mint a Vikings - Wolves of Midgard.Van topikja, nyomon követtem sokáig a patch logokat is.
Kiadás után hónapokkal került bele játékmód aminek megjelenéskor kellett volna.
Majdnem 1 év után raktak utólag a sztori módba új ellenfeleket - ebben a műfajban ilyet még nem nagyon láttam. A pályák halál unalmasak, stb.De amit sosem értettem, az ez. A Steam adatlapon az a 2 értékelés. Vagy le lettek fizetve, vagy mással játszottak nem a Chaosbanevel - de kizárt, hogy bárki normális a kijövetelekor olyan magas értékelést adjon.
Persze, volt sok patch, most már jobb állapotban lehet, a sztorit végig fogjátok vinni, de hosszabb távon nem fog lekötni. 2-3 karit kiépíteni, stb. nem igen jutottok el odáig. Hamarabb lesz unalmas.
[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz interstate76 #133908 üzenetére
Talán erre is érdemes ránéznetek: RetroShock Gépszínház ajánlók.
-
reelc
veterán
válasz csuvicsuva #133950 üzenetére
Most éppen akciósak a Deponia címek.
Deponia - The Complete Journey $2.99
Deponia Doomsday 1,99 EUR -
reelc
veterán
válasz C. s. #133959 üzenetére
Reaper Bundle 8
Új bundle, benne van a Close to the Sun. -
reelc
veterán
válasz FunPro #134029 üzenetére
1: Belőlük van a pénz.
Játék esetében az első hónapok (és a preorder) nagyon fontos. A mihamarabbi megtérülés+haszon. Itt értsd konkrétan a játékra, nem a későbbi bevét növelésre ilyen-olyan úton.
Addig kell elsózni amíg ki nem derül, hogy nem is olyan jó. Itt persze olyanra gondolok ami játékot a kiadás után fejeznek be valamivel rengeteg patch formájában.2: Szerintem főleg vakhit. Mert jó volt az előző játékuk, mert azonnal kell, mert tetszett a trailer, demó, mert fizetett Youtuber/egyéb streamelő majdnem elalélt az első 1 órától, mert a siteok szerint jól sikerült, stb.
-
reelc
veterán
válasz FunPro #134034 üzenetére
"Csak lehetne egy kicsit ügyfél barátabb a politika."
Nagyon baráti a politikájuk, szép hosszú bocsánatkérő bejegyzéseket tudnak írni, meg ígéreteket tenni a minél előbbi javításra. Aztán az egész annyi ideig tarthat rosszabb esetben, hogy felmerülhet az emberben, hogy jobb lett volna, ha azt a 6+ hónapot inkább tesztelésre és főleg a játék befejezésére fordítják.
Persze így meg lekésik a karácsonyi szezont.
De ezt is nem konkrét játékra írtam.Főleg az ARPG-ket követem nyomon, 3 konkrét példa.
- Vikings - Wolves of Midgard - másfél évig javítgatták, még verziót is ugrott(!) 2.1-en engedték el.- Wolcen: Lords of Mayhem - most lesz egy éves és igen nagyot bukott, bughalmaz volt. Még mindig vannak benne, és újak is jöttek. Mondjuk egy szezonális tartalmat összehegesztettek közben decemberre.
Ez indie játék, volt kalapozás, stb. iszonyat sok bénázás a kommunikációban, a játékot alfa állapot után erősen áttervezték - ettől még késett is a megjelenés.- Warhammer: Chaosbane - Rengeteg patchet kapott. A megjelenés után 1 évvel raktak plussz ellenfeleket az Actokba (így ilyet se láttam még). Unalmas pályadesign, tipikus olcsó húzásként már sztori módban sokszor vissza kellett menni ugyanoda. A megjelenéskor játékmódok hiányoztak.
Mindhárom játéknak megvannak az erényei is, de a fentiek és egyebek miatt (= elszúrt launch) a Steamcharts szerint a kutya se játszotta őket akár fél évvel a megjelenés után.
A Steam értékelésük is elég vacak a fentiek miatt.De ahogy írtam mindegyik sok patchet kapott, kikalapálták ami tudtak, több még új tartalmat is kapott (van amit ingyen, van amelyiket fizetősen).
Nagyon olcsón vagy bundliban sztori végigvitelt talán megérnek, de tisztességes ( ) 2-300+ óra nincs bennük szerintem.
-
reelc
veterán
Én adtam második esélyt egy pontig.
Anno megjelenéskor végigvittem a sztorit, az endgamet is játszottam, próbáltam szeretni.Szóval úgy 8 hónap múltán, sok patch után nekiültem.
A sztorit végig kell megint vinni, hogy unlockolódjon az új tartalom.
A második actban abbahagytam. Elsőre se volt nagy szám, nem bírtam tovább, azt az unalmat. Túlságosan emlékeztem rá. -
reelc
veterán
A jövőhéten kijön a Room 4-ik része.
The Room 4: Old SinsVan egy jó hírünk, ha szerettétek az Activision eddigi remastereit
Kíváncsi vagyok, mi sül ki belőlük, és mennyiért?
Az Acti portfóliója elég tág. Gondolom felmérik mi volt sikeres, minek az újrakiadása érné meg. Meg nyilván megnézik minek van meg a forráskódja.Szerintem jó ötlet az újrakiadás, ha:
- nem 10 éven belüli a játék.
- Dolgoznak is rajta. De persze ésszerű módosításokkal.
- Nem elszállt áron adják ki.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
válasz vidaila #134113 üzenetére
Kérdés, kinél vannak a jogok?
Ok, hogy a 20th Century Fox a tulaj, de konkrétan annak a játéknak.Ha a Monolithnél vannak, akkor a WB eldönti. De ha jól tudom ott nincs remaster láz.
Ha az Actinál, nem tartom valószínűnek.
Kérdés, hogy működnek az ilyen licenszek. Ha újra kell licenszelni, nemigen áldoznak rá.Hasonló logikából kiindulva Star Trek: Voyager – Elite Force 1-2-őt sem remélek. Talán felújítás nélkül a GOGra valamikor.
Kint van ott a Soldier of Fortune széria is. -
reelc
veterán
válasz alratar #134118 üzenetére
Én nem látok az adatlapján VR-re utalást.
Kijött a HuniePop 2: Double Date.
-
reelc
veterán
Köszi!
Biztosan megveszem valamikor.A Mirrort játszottam jóval a Hunie Pop után, mert hasonló. Azt a 0,79 EUR akciós árat megérte nekem, de nincs olyan, mint a másik. Közel sem.
Amúgy sosem játszottam még semmilyen más japán randiszimulátorral, vagy VN-nel, néztem korábban videókat, nem az én műfajom.
De Hunie játék valahogy bejött. -
reelc
veterán
válasz FunPro #134231 üzenetére
Mert a Warcraft 3 újrát (meg a Starcraftét) a Blizzard csinálta, konkrétan a Classic Games csapata. Amit fel is oszlattak, az embereket szétszórták.
Az általad felsoroltak pedig Activision címek.
Azokból a Vicarious Visions csinálta a "spyro reignited trilogy meg a Tony Hawk's Pro Skater 1 + 2"-őt.
Szóval a Vicarious Visions régóta dolgozott az Actinak, de nemrég berakták őket a Blizzhez. Már jó ideje dolgozhattak a Diablo 2 újrán.
Vagyis nem a Warcraftot elszúró bagázs kezében van a dolog.Duvi: Már évekkel ezelőtt bejelentették, hogy egy külön csapat (Classic Games néven) dolgozik majd a régi játékokon, a Starcraft, Warcraft 3, Diablo 2 felújításának céljával. Ez nem hátráltat semmilyen komolyabb fejlesztést.
Nyilván az Arcade Collectiont is mások csinálták, a mobilost meg pláne.
Vagyis több csapat van, eltérő munkákkal.A Diablo 4-et 2019 novemberében leplezték le, nem 3 éve.
Már akkor is megmondták, hogy a fejlesztés elején járnak. Pre-alfa.
Nyilván, mint mindent ezt is tavaly visszavetette valamennyire a járvány.
Amúgy is, egy AAA körülbelül 5 évig készül. Főleg, ha új engine van, mint az esetében is.
Megjegyzem, a Diablo 3 is nagyon sokáig készült. Volt egy elkaszált változata is először. Meg új engine.
Megvolt az oka, hogy olyan sok idő telt el a D2 és D3 között.
Szóval a Diablo 4 teljesen "időben" van ha azt nézzük mikor jelentették be. Lehet lesz is belőle valami 2022 végén, ki tudja?Szerintem nem az a helyzet, hogy nem akartak a Diablo 3 után 4-et, hanem nagyon rosszul esett nekik az AH kivétele, olyan indokkal, sokan nem is játszanak, hanem azt bújják, ők nem ilyen élménynek tervezték. Na után a Necroig nem volt semmi, ami bármi pénzt is hozzon a Diabloból. Főleg rendszereset nem. Persze a Switch változat megint más.
A lényeg az, hogy nem termel folyamatosan pénzt a 3-ik. Az Activision nem ehhez szokott.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
Nem szánalmat akartam kelteni.
De ugye ez jelenség, hogy egyre jobban a folyamatos pénzszerzésre állnak rá a kiadók egy része, és nem feltétlenül új játék révén. Season Pass és nem csak 1 évig, DLC hegyek, mikrotranzakciók, batlepass, meg akárhogy is hívják.
Azért a Diablo 3 idejében, lassan 9 éve még másabb volt a felfogás valamennyivel.De ha maradt volna az AH, a D3 nem ilyen lenne, mint most, ez biztos.
Nekro helyett tényleges kieg is lehetett volna, csak azt kaszálták. Stb.[ Szerkesztve ]
-
reelc
veterán
A Wikiről másolom, mert fejből nem tudom évre pontosan:
Parent
Davidson & Associates
(1994–1998)
Vivendi Games
(1998–2008)
Activision Blizzard
(2008–present)
Még annyi, hogy az elmúlt években sok személyi változás volt a Blizznél, már egy alapító tag sincs ott. Szóval bármekkora befolyásuk volt, bármit is lehetett köszönni nekik (vagy szidni őket, hogy nincs új IP), már nem az ő kezükben van a gyeplő. Számomra ezzel megkérdőjeleződött a Blizz régi függetlensége (ugye ez mindig hangoztatva volt, hogy bármit elkaszálnak, ha szerintük nem Blizzard minőség lesz a vége), amióta az egy ideje a Diablo 2 Resurrectionon dolgozó Vicarious Visionst berakta a Blizzbe az Acti.
Ez utóbbi lépés szerintem örvendetes, a csapat előző remakei jó fogadtatásban részesültek, szóval minden adott, hogy ne ismétlődjön meg a felújított Warcraft 3 esete.Szóval bármi változás is lesz, szerintem ezután lesz.
Pletykákat lehetett valahol olvasni be nem jelentett játékokról, jó eséllyel mobilos is van rajta.Meg ugye energiát, éveket és pénzt öltek a megnevezett és meg nem nevezett, végül elkaszált játékokba is:
Warcraft Adventures (1996-1998?)
Diablo 2 elkaszált második kiegje (2005 előtt)
Az elkaszált Diablo 3 (2005 előtt)
A megjelent Diablo 3 második kiegje (2005-ben jelentették volna be) - később patchek formájában megjelent 1-2 terület, és a Nekro is elvileg abban debütált volna ami fizetős DLC lett 2017-ben.
Starcraft: Ghost (2002-2005?) csak konzolra.
Titan (?2007-2014) - ez utóbbiból állítólag az Overwatchba emeltek át dolgokat.A te listán alapján: 7 megjelent alapjátékra 4 elkaszált alapjáték jut.
Nem vagyok Blizzard fan (sőt semelyik cégé), de szerintem ezek a dolgok is az összképhez tartoznak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Ukrajnai háború
- Autós topik
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest