Új hozzászólás Aktív témák

  • Tiédetis

    senior tag

    válasz Bikkrom #9662 üzenetére

    Ha otthon töltesz, nem sok jelentősége van annak, hogy mennyi a chademo-s töltő, de ha hatótávon kívülre merészkedsz, már igen.
    Akkor meg kell nézned, hogy merre akarsz menni, mennyit tud a kocsid és van-e arra chademo töltő. Régieknél szokott lenni 1-1 chademo és ccs. Mivel ezek alapból csak 1 autót képesek kiszolgálni gyorstöltőn, esélyes hogy éppen foglalt.
    Nekem nyáron se hozta azt a távot, hogy oda-vissza elég legyen, tölteni kellett. Bp-en azért van több is, nem volt annyira gond. Mivel a jövője kétséges, ezért is adtam el. kínaik csináltak chademo/ccs adaptert, fejlesztik is, állítólag működik leaf-el. Nem tudom mennyi lehet, nem érdekelt. Más opció ennyiért elég karcsú. KIA Soul, én azt adtam el. Ha új akksi van benne, jó lehet, de hajtómű neuralgikus pontja az öszes kia/hyundai EV-nek. NEkem 700k volt egy bontott alkatrész és a csere. 180-210km nyáron, 140 körül télen. Ezt tudja jó akkuval. Ampera-e drágább, 7-9 között.

    A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom

Új hozzászólás Aktív témák