Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bszunyoghy

    csendes tag

    válasz MaCS_70 #35 üzenetére

    Tisztelt Fórumtárs

    abban teljes mértékben igaza van, hogy ez a gusztustalan hegesztés funkcióját valószínűleg teljes mértékben ellátja valamint ízlésről és hogy kinek mi felel meg-vitatkozni meddő is lenne, de ez csak a jéghegy csúcsa.
    az első és legfontosabb hibája ennek a járműnek hogy nincs vázméret választási lehetőség. Olyan a világon nincs, hogy egy vázméret mindenkinek jó legyen. Biciklit nem ár alapján veszünk hanem méret alapján .
    2. Az összeválogatott legolcsóbb alkatrészek nem fogják a motor terhelését bírni, ez a hajtáslánc(tourney- de még az is kiherélve 3x7-ről 1x7-re) egyszerűen alkalmatlan elektromos hajtáshoz. Az a menetes koszorú nem alkalmas erős terhelés elviselésre, arról nem is beszélve hogy a legkisebb fogaskerék a 14 fogával egyszerűen őrült lassú ,(szegény Bog tekerhette kifulladásig) a legnagyobb 28 - as meg hegynek felfelé kevés magyarul a motor és az akku folyamatosan kapni fogja a terhelést és ez az egyébként is kérdéses élettartamát negatív irányba fogja terelni.

    Nekem a gyártói honlap kommunikációjából az jött lett, ez a kerékpár azoknak készült akiknek minden mindegy, csak olcsó legyen…de ez nem olcsó…1200-1300 € nem kevés pénz- akinek meg igen az nem ebből a merítésből fog választani.

    körkörös hátszelet kívánok B.

  • Tasunkó

    senior tag

    válasz MaCS_70 #40 üzenetére

    A vázméret nagyon fontos. Régen nagyobbak voltak a biciklik, ezért nem zavarhat téged. Ha kicsi lenne, örömmel szabadulnál meg tőle. Ma már jellemzően megjelentek újra a nagy bringák, és a méretválasztás. A váz formának azért van jelentősége, érdemes kiválasztani alaposan, de ha közelít a testfelépítésnek ideálishoz akkor azzal már el lehet közlekedni, és aki hosszabb időt tölt rajta az könnyeben észreveszi mint aki 3-4 km-t. De tényleg nagyon egyszerű a bicikli. Lényegében ha pontos és masszív váza van, akkor az alkatrészeket bizonyos határokon belül, tetszőlegesen lehet cserélgetni, könnyebben is szerelhető. De a silány anyagú, rossz bicikli is bármeddig kibírja, sajnos nekem is volt olyan kicsi vázzal rendelkező gyurmaacél biciklim, ami még most is jó, csak látni se akarom. Az nem érzékenység ha a nyakamban vannak a térdeim, már ránézek is fáj a forgóm.

    [ Szerkesztve ]

    Kérek egy számot a jútútú

  • bszunyoghy

    csendes tag

    válasz MaCS_70 #40 üzenetére

    Egy jól összerakott acélvázas kerékpár kb az örökkévalóság plusz egy napig használható marad és marha olcsón felújítható karban tarható. A képen fentebb posztolt Cannondale-m is 32 éves és kemény 70€ fizettem érte( spec ez pont Alu :) szintén napi használatba ).
    ma is létezik egy viszonyszám ami megmutatja hogy milyen gyors illetve felfelé tekerve mire képes egy bicaj a neve Gear Index. (Magyarul sajnos nem tudom a nevét)

  • Mishita

    tag

    válasz MaCS_70 #40 üzenetére

    Pedig fontos a váz méret. Föleg ha magasabb vagy. Tud kelemetlen dolgokat okozni egy kis meretű váz.

Új hozzászólás Aktív témák