Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • genndy

    addikt

    válasz Amarth #11128 üzenetére

    Akkor lilul, ha van új (tehát nem az eredeti játékban is meglévőt lecserélő) mesh (3D modell), amihez nem tartozik textúra ("bőr", amit ráhúz hogy ki is nézzen valahogy). Ekkor egy 'üres' textúrát húz rá, amit te lilának látsz. Ezt jellemzően mod csinálja: mondjuk betesz egy vadiúj fegyvert, amihez a modder elfelejti mellékelni a textúrát. Ekkor a fegyver megvan, használhatod is, csak lila.
    Másik eset, ha a játékban már meglévő mesht cseréli le (ez tipikusan a QTP) mondjuk nagyobb felbontásúra, és ehhez felejti el mellékelni a textúrát, vagy te felejted el invalidálni. A megnövekedett poligonszámmal (kis háromszögek, amiből összeáll a 3d modell) szintén nem tud mit kezdeni a program, megint csak a lila üres textúrával próbálkozik.
    A QTP-t most én is direkt kipróbáltam, és nem lilult semmi, az nagyon jól van összerakva, figyeltek erre. DE ehhez kellett az is, hogy rendesen invalidáljam. Biztos hogy ez neked jól megvolt? OBMM-ben: Utilities - Archive Invalidation - BSA invalidation - File types to include: Textures ÉS Meshes! - Update Now. A QTP-nél ezután valami olyat kell látnod, hogy ~2600 új bejegyzést csinált az ArchiveInvalidation.txt -be.
    Ha még mindig lilul, akkor próbáld meg hogy bepipálod a Textures-t ÉS Meshes-t is. Vagy leírom az ArchiveInvalidationInvalidated.bsa-t ha meg akarod próbálni.
    A shadereket nem értem. Mit szeretnél és mi nem sikerül?

    Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.

Új hozzászólás Aktív témák