Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz radi8tor #31775 üzenetére
3 évig halogattam a BSI csrét. Első hibája az volt hogy az üzemanyag szint jelző feküldt mint a fizetős lányok. 3 év alatt megéltem ezt párszor.
Egy időben jó ötletnek tűnt kannaba benzint tartani a kocsiba, de nyáron borzasztó büdös volt, hibába raktam zacsóban a zacskóban a zacskóban a zacskóban a kannát
Aztán tavasszal vegleg meghalt a BSI így kenytelen voltamncserélni, és ismét van jelzésemJo a kép, hattérben a hol a vénusz tarsaságában
demars nekem van 206om
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
-
demars
addikt
válasz radi8tor #31820 üzenetére
A cégünk adna, illetve a főnökeinknek ugyan olyan érdeke, hogy kapjanak ( nekik nagyobb érvágás a havi 1,2-1,5 millás fizujukkal). A bibi az, hogy a tulajdonosok beleeggyezése szükséges ehhez ( német cég). Most meg kötik az ebet a karóhoz, hogy nincs meg a darabszám!!!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
demars
addikt
válasz radi8tor #31822 üzenetére
Igen, ez gáz!
Én is ma este értékeltem az embereket, de ők az én beosztottaim, akikkel napi 8-12 órát együtt dolgozok. Szóval ismerem őket.
De minket a főnök értékel becseszne, ha a másik kollégát kérdezné megAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
veterán
válasz radi8tor #31924 üzenetére
persze. A Japánba pl az aksi csak
Azért engem is megviccelt az autó. Üllőnél robogok, amikor ránézek a műszerfalra, és alig karcolja a 70-est a mutató. Kb 5 másodperc mulva nagy sípolás, STOP felirat villag a műszerfalon, autó robog minden hiba nélkül. Na mondom ennek mi baja. Eltelt pár másodperc, amikor észre vetetem, hogy a vízhőfok mutató a maximum fölött van vagy fél méterrel. Na mondom -20-ba felforr a a víz?
Félre álltam, hallom a ventillátor üvölt mint a sakál. Gyújtás le, radiátort megtapogatom, jég hideg. Gondoltam beszart a termoszát. Igaz kb 3 hónapja lett cserélve, de akkor is lehetséges. Visszaülök az autóba, gyújtás, mutató koppan felül ismét. Ekkor jutott eszembe, hogy ránézek a rourque-re. Itt ért a meglepi, mert 46 fokosnak mutatja a vizet. Na mondom most melyiknek higgyek... Kiszálltam ismét, aksi le, pár másodperc múlva, aksi vissza, és minden rendben.
Aztán beszélgettünk bent, pár kollégával, és eszembe is jutott, hogy a szerelő említette még ősszek, hogy csak mínusz... (nememlékszem) hány fokig jó a fagyállóm (talán -15) és én legyintettem rá, hogy áh, annyi úgy sem lesz. Szóval simán lehet, hogy kicsit megkásásodott, és valahol valamit eltömített.
Szóval hazafelé asszem méretek egyet -
demars
addikt
-
veterán
válasz radi8tor #31946 üzenetére
ennyivel mertem menni...
Vicces volt, mert csodás magyar utak (gyömrői út) ahogy teli van kátyúval, meg huplival, 40el rámenve és az autót kicsit dobálva is éreztem, hogy csúszkál. Inkább érjek haza később mint sehogy... már kinőttem a versenyző (és hallhatatlan) vagyok korszakomból[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz radi8tor #31970 üzenetére
ház sokat röhögtem a rendszer priváton
Főleg ezen:
A projekt kódneve #NoSleep!
átérzem egyébként, még egoldogult fiatal koromba, még mikor az infó szakmába tevékenykedtem, és is futottam ilyenbe bele. De lám minden csodás, és hasítJanaboy: Akkor neked jó pihit
[ Szerkesztve ]
-
Janaboy
veterán
válasz radi8tor #31987 üzenetére
Dehogy vagyok irodában, az kéne még
A műszakokban bármikor lehetünk otthonról vagy ahonnan akarok.
Csak a nappali 6-14, 8-16os műszakban kell engedély.Mondjuk az iroda azért kényelmes..itthon volt saját monitor és tudok 2-vel dolgozni.
De azért bent 3 monitor, állítható magasságú asztal meg minden pityputy.
De este 1ül nem leszek az irodában.Janaboy
-
demars
addikt
válasz radi8tor #32060 üzenetére
Ismerős kép. Reggel engem is ez fogadott. Nem volt annyira durva mint elsőre látszott, de elég volt lekaparni így is.
Most is szitál egy kis hódara szerűség felénk, reggelre mondja a tetőzést. Remélem ez már ennek a télnek az utolsó erőlködése lesz és kitavaszodik!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
veterán
válasz radi8tor #32074 üzenetére
Azért kanyarban is sokkal stabilabb mint egy első vagy hatso meghajtásu. Nyilván jégen tökmindegy, de ilyen latyakos havas uton azért jokkal jobb, csak kicsit könnyebb keresztbe vágni
206 előtti autóm összkerekes volt. Én nagyon élveztemdemars szerintem is állazi jopofa az uj autó vasárlásert meg szoritok. Szép auto
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen egeret válasszak?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- Star Wars rajongók
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen