-
GAMEPOD.hu
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
magiii87
csendes tag
Sziasztok!
Kezdő Ebayes vagyok ezért kérlek segítsetek!
Több dolgot is rendeltem az Ebayről, Paypallal ki is fizettem őket, és kb 3 nap után jött a levél, hogy törölték az eladót.Azt már megtaláltam, hogy hol kell "case"-t nyitni, de a határidőkkel kicsit megkavarodtam.
Sok helyen írják a vásárlástól számított 45 napos határidőt, de én az Ebay leveléből azt hámoztam ki, hogy várjam meg a becsült szállítási idő utolsó napját és attól számítva van 30 napom, hogy reklamáljak, ha nem kaptam meg a terméket, vagy ha baj van vele.Jól értelmeztem a határidőt?
Nehogy kicsússzak...Mi a tapasztalat, ha törölték az eladót akkor valószínű csaló volt,nem?
(Kabátról van szó)
Most utána néztem, és van 1-2 eladó aki kb 90%-kal árulja olcsóbban a kabátokat, és kb van 3 féle eladó kabát a termékeik között, és van olyan akinek nincs is pozitív értékelése, csak negatív. Ez hogy lehet?!??! Vagy én értelmeztem valamit félre? Félek tőle hogy akiktől én rendeltem is ilyenek voltak, én hülye meg nem voltam elég körültekintő.Be is linkelek Nektek egy ilyen eladót: http://www.ebay.com/usr/amandacheng556
Szerintetek akkor visszakapom a pénzt a törölt eladók termékei után?Köszönöm szépen ha segítetek!
-
magiii87
csendes tag
válasz tonyrulez #37000 üzenetére
Szia,
köszönöm a választ.
Ezt írta az ebay a termékek alá, melyek már a törölt eladó miatt nincsenek az Ebayen:
This listing was removed by eBay. If you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives. If you did not pay,you are no longer obligated to pay for this item. If you have a problem with the purchase, you can resolve the problem by filing a claim through our resolution center.
Ezek szerint mégis meg kell várnom a várható szállítási időt, de én megpróbálok inkább már most case-t nyitni a tanácsod szerint. Azzal van bármi veszteni valóm, ha már most megnyitom?
Köszönöm a segítséget
-
magiii87
csendes tag
válasz tonyrulez #37022 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
Sejtettem, hogy lehet valami probléma abból, ha már most nyitok case-t, és esetleg túl hamar van.
Ilyen esetben annyival lezárják, hogy te hülye hamar nyitottad a case.t, így nem jár vissza semmi, szevasz tavasz? Mert akkor tényleg várok inkább.Amit írtak a törölt cuccokhoz: you already paid for the item, we recommend that you wait 10 days from the expected delivery date to see if the item arrives.
Ebből az derül ki, hogy ebben az esetben nem a 30 napos határidőt kell várnom, csak 10-et.
Viszont az nem világos nekem, hogy most honnan számoljam a 10 napot?
Mert a 30 napot a várható szállítási idő utolsó napjától kell, de a 10 napot??? -
magiii87
csendes tag
válasz CaNNa3IS #37242 üzenetére
Segítsek légyszi, még kezdő ebayes vagyok
Korábban már itt leírtam, hogy rendeltem egy kabátot (paypallal fizettem), de másnap jött a levél az Ebayről, hogy törölték vagy törölte magát az eladó Ebayről, a termék sem elérhető már amit megrendeltem és kifizettem. Az van a levélben, hogy várjak 10 napot a várható szállítási időtől számítva, de itt többen azt tanácsolták, hogy ha törölve lett az eladó meg sem kell várnom semmilyen dátumot, nyissak egy case-t mert ilyen esetben vissza kellene, hogy kapjam a pénzt.
Nem is vártam ki a 10 napot, megnyitottam a case-t, és ezt írta ki a Status-nál: Seller to respond by Dec 02, 2013.Most akkor meg kell h várjam h mit reagál az eladó Dec 2-ig, maga az Ebay csak akkor dönt és avatkozik bele?!
Nem az van h 72 órán belül dönt az Ebay?
Egyáltalán egy törölt eladónál milyen válaszra várjak?Légyszi segítsen aki tudja a választ!
Nagyon köszönöm
-
magiii87
csendes tag
válasz tonyrulez #37268 üzenetére
Ezt az Ebay rendszere magától érzékeli, hogy törölt eladóról van szó, vagy erre figyelnek amikor átnézik a case-eket?
Attól félek ki kell várnom a december 2-t, mert most a case megnyitása után (gondolom automatikusan) de azt írta ki, hogy dec 2 után lehet csak eszkalálni, ha addig nem válaszol az eladó. De nyilván hogy válaszolna, ha törölte magát...
Abból nem lesz baj, hogy nem vártam ki a várható szállítási időtől számított 10 napot?
Bocsánat a sok kérdésérét, de nekem még nem minden tiszta az Ebay kapcsán, de szeretném mihamarabb visszakapni a pénzemet.
-
magiii87
csendes tag
Akkor mégiscsak escalálnom kellene?
De szerintem én még olyat nem is tudok csinálni a case-sel.
Csatoltam Nektek 2 print screen képet, hogy mit is látok a case-nél, erősítsetek meg, hogy nem tudom escalálni sehol.Lehet, hogy én azért nem tudom escalálni mert a levélben amit kiküldtek a termék törléséről az volt, hogy "ajánlják, hogy várjam meg a várható szállítási időtől számított 10 napot." De az sajnos december 27 lenne, én meg nem akarok addig várni.
Vélemény? Meg kellett volna h várjam?
-
magiii87
csendes tag
válasz tonyrulez #37273 üzenetére
Már két napja megnyitottam a case-t a korábban írt eset ügyében. (Törölte az eladó magát, és a terméket is amit már kifizettem és megrendeltem)
Nem telt le ugyan a várható szállítási időtől számított 10 nap amit írt az ebay, hogy "ajánlott" megvárni, de nyitottam egy case-t többek tanácsára, hogy ilyen esetbe tuti hogy visszakapom a pénzt napokon belül.
2 napja nyitottam és még mindig az van kiírva, hogy dec 2-ig kell várni a másik fél válaszára, aki már nincs is az ebayen
Én leszek az egyetlen balek akinek nem refundolják a pénzét csak fényévekkel később?
Mások azt írták, hogy törölt eladónál nem várat az ebay a másik válaszára, hisz nincs aki válaszoljon nekem.
Írjatok valami biztatót légyszi mert el vagyok keseredve nagyon. -
magiii87
csendes tag
válasz z123456789 #37405 üzenetére
Valaki segítsen pls!!!
Jártatok már úgy, hogy törölt eladó/termék kapcsán nyitottatok case-t mert a kifizetett terméket nem kaptátok meg, és az Ebay nem rendezte az ügyet napokon belül, hanem azt írta, hogy várni kell egy hetet az Ebayen már NEM LÉTEZŐ ELADÓ válaszára?! Csak engem szívat az Ebay?Az előzmények, csak senki nem válaszolt
"Már két napja megnyitottam a case-t a korábban írt eset ügyében. (Törölte az eladó magát, és a terméket is amit már kifizettem és megrendeltem)
Nem telt le ugyan a várható szállítási időtől számított 10 nap amit írt az ebay, hogy "ajánlott" megvárni, de nyitottam egy case-t többek tanácsára, hogy ilyen esetbe tuti hogy visszakapom a pénzt napokon belül.
2 napja nyitottam és még mindig az van kiírva, hogy dec 2-ig kell várni a másik fél válaszára, aki már nincs is az ebayen
Én leszek az egyetlen balek akinek nem refundolják a pénzét csak fényévekkel később?
Mások azt írták, hogy törölt eladónál nem várat az ebay a másik válaszára, hisz nincs aki válaszoljon nekem.
Írjatok valami biztatót légyszi mert el vagyok keseredve nagyon. -
magiii87
csendes tag
válasz Freddycom #37411 üzenetére
Sziasztok!
Megjött a törölt termékem miatt nyitott case-re az ebay válasza:
"The seller asked us to review this case and make a final decision
Hi magiii_a,The seller has asked eBay Customer Support to review this case and make a final decision.
We'll review the case details, such as messages sent in the Resolutions Center about this case and other emails sent through eBay between you and the seller. If we have questions, we'll get in touch with you. We'll get back to you within 48 hours.
You can view the details of this case in the Resolution Center."
Jól értelmeztem, hogy reagált nekik az eladó, hogy vizsgálják felül a case-t amit nyitottam?
De ha az eladó már törölte magát az ebayen és nem elérhető többé akkor hogy tudott nekik reagálni?
Ugye ez nem azt jelenti, hogy nem fognak refundolni? -
magiii87
csendes tag
Sziasztok!
Valaki segítsen pls mert én már hülyét kapok
Vásároltam az Ebayen nem rég, paypallon keresztül, még kezdő vagyok, sajnos belefutottam 1-2 inkorrekt eladóba, (törölték magukat és a termékeket is miután kifizettem, persze nem is adták fel a csomagot) és case-t kellett nyitnom.
Eddig nem is volt gond, 2 terméknél már jött is az eredmény, full refund-ot kértem és vissza is kaptam a pénzem. Az Ebay Resolution Center-én keresztül már egészen egyértelművé vált hogyan kell case-t nyitni.A problémám a következő:
Egyik ismerősöm is regisztrált az Ebayan, paypallon keresztül fizetett ő is, sajnos már letelt a rendelt termékének a várható szállítási idejének a vége, még 5 napig nyithat case-t, de nem ért hozzá, megkért hogy segítsek neki. Megpróbáltam, és nála teljesen mást ír ki az Ebay, átdob a Paypall Resolution centerébe, hogy nyissak ott case-t, és kér egy transaction id-t is, amit sehol nem találok.Mitől függ hogy az ebay vagy a paypall intézi a case-t? Pedig ugyanúgy vettük a termékeket.
Tud valaki segíteni???????
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Mobil flották
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Gaming notebook topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Építő/felújító topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest