Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Head88

    addikt

    válasz Martin2876 #70014 üzenetére

    Azért nincs negatívja mert másnál is tuti ugyanazokat a "szabályokat" fektette le mint nálad. (előbb pozitív aztán refund)

  • V/

    Topikgazda

    válasz Martin2876 #70014 üzenetére

    Ha ez egy az eladó által előre kifizetett postaköltséget is tartalmaz és Magyarországon akarod feladni sem a Posta, de még a futárcégek sem fogadják el. Majd ha kifizeted a szállítási költséget akkor fogják átvenni.
    Az hogy majd szeretnéd ezt a szállítási költséget megkapni, ahhoz a PayPal-on ennél a vásárlásnál lehet a feladás után igényelni.

    Paypal-on van olyan opció, hogy részleges visszafizetés, akkor érdemesebb ott kezdeni?

    Nem érdemes ott kezdeni.
    No akkor fussunk neki még egyszer: Van full refund és van partial refund, annyi pénzt kapsz vissza amennyit refund összeg rubrikába beír az eladó.
    Ez érvényes az eBay-n indított vásárlói védelmi dolgokra is természetesen

    És ezt is írtam már itt:

    Nem kell feltétlen visszaküldeni, ezt most így oldották meg, mert minőségi kifogás intézése még a fogyasztó védelmi szabályozás szerint is visszaküldéssel oldható meg általában.
    Ehhez lett igazítva ez a menü szöveg is, a Return request.
    A megnevezés természetesen ez nem azt jelenti, hogy mindenképp vissza kell küldened, az eladó döntési joga, hogy igényli-e vagy más milyen módon rendezi a problémát.
    Egyszerűsítve van az eljárás, de a te kérésed (Request) megoldása nem csak a funkció, menüpont nevével egyezően történhet. Ez a lényeg. Szerintem nincs ezzel probléma.
    Ha nem tudod rendezni az eladóval, akkor lesz belőle case egyébként, addig csak a kérésed megoldása történik az eBay bevonása nélkül.

    Amit kifizettél azt kapod vissza refund esetén, ha teljes költség visszatérítés van.
    Ha kevesebb összegben egyeztél meg az eladóval, akkor az részleges visszatérítés lesz, partial refund.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák