Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Norbi29 #60017 üzenetére

    Mivel ezt a választ nem tudod elfogadni, mehet az Escalate this dispute to PayPal claim. itt viszon legyél figyelmes.
    A Paypal nézni fogja hogy mit írsz, mindenféleképp írd be annak a nyomkövetési oldalnak a linkjét, és a számot, ahol megtudják nézni és konkrétan leírni a teljes címedet és hogy nem arra, hanem Kanadába küldte.
    Hogy a csomag nem veszett el, hogy a kanadai posta az ottani szabályok alapján visszaküldte neki. Ezt ő letagadja.
    Mivel minden adatot pontosan megkapott, ennek ellenére nem teljesítette a kötelezettségeit, és te nem kaptad meg a kifizetett árukat.
    Azt is tedd kétségessé, hogy azon a képen amit küldött, nem-e egy kanadai vevőnek küldött küldemény nyomkövetési számát másolta a képre. Én jártam már így, meghamisította az eladó a képet.
    Amit állít, hogy majd a postai biztosításból kifizet az ellentétes a vásárlói védelem alapelveivel, mivel nincs arra semmi biztosíték, hogy megtérítik a valójában el sem veszett küldeményt, mert a biztosítás csak elvesztésre vonatkozik.
    És legvégén is azt hangsúlyozni, hogy az Európában lévő Magyarországra kellett volna megérkezni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák