Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zoli03

    őstag

    válasz r3dsnake #15409 üzenetére

    Adtam neki negatívot, arra visszaírt, hogy miért adtam. Írtam neki, nem fogok egy 10 USD-os adapterét 19 USD-ot fizetni (kb 9 USD lenne visszaküldeni, ahogy néztem a postai díjszabást). Erre visszaírt, hogy a return policy-ben benne van, hogy a vásárló fizeti a visszaküldés költségét, miért nem olvastam el vásárlás előtt. Ez még rendben is van, ha mondjuk hibás terméket küld az eladó, amiről nem tehet. Itthon is nekem kell visszavinnem ha elromlik valami. De itt az ő figyelmetlenségéből küldött rossz terméket, ezt nem hiszem, hogy nekem kéne kifizetni. Aztán az utolsó sorban ezt írta: szerinte máshogy is meg tudjuk oldani a problémát. Módosítsam a negatívot, és küld el egy jó adaptert (itt már nem írta hogy vissza kéne küldenem). A negatívot hogyan tudom módosítani? Bár érdekes, hogy amíg nem írtam a Resolution Centerbe, azelőtt napokig nem válaszolt, most meg a negatív után tud írni minden nap.

Új hozzászólás Aktív témák