Új hozzászólás Aktív témák

  • Strezi

    őstag

    válasz snecy20 #298 üzenetére

    Nincs külön fizika a susnyásra, csak ott nem feltétlenül kidolgozott a pálya ütközése, meg a felületek fizikai paraméterei. Általában elvárás, hogy ha már leesik a játékos, de nem TK, akkor vissza tudjon kecmeregni. Lehetne valós, vagy alacsonyabb tapadással szivatni, vagy hagyni hogy menüből intézzel el(restart/quit/reset stb.), de ezek a designeri döntések.

    Idénre újra lett írva az ütközés és törésmodell, videókari támogatással ennek lehetnek furcsaságai, szerintem nehéz visszakötni a normál fizikába az eredményeket ami proci-n fut továbbra is. Én a Dirt - Dirt4 közötti karosszéria ütküzés/deformációig tudtam csináltam a dolgokat...

    Amúgy meg a fenti sim / nem sim dologhoz annyit, hogy mint az első pontból is látszik, ez nagyrészt tervezés kérdése. Szénné szivatós szimulációt a legkönnyebb írni, az mondjuk 10 nap. Evvel játszana az emberek 5%-ka. Ezt a modellt reszelni (paraméterekkel, kódhoz szinte nem is kell nyúlni) olyanra, amivel a többi 95%-is élményt talál a további 200nap. És mindez idő után sajnos nem egy kapcsoló már kiadni a szimulátort is ...

    [ Szerkesztve ]

    Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

Új hozzászólás Aktív témák