Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dethroner

    veterán

    válasz s7evcsenko #41922 üzenetére

    Egy dolog az hogy a tévé netre van kötve és más dolog az, hogy a fogyasztói szokásokat megfigyeli valaki. Ha ezt valaki önként, a saját akaratából teszi, esetleg ellenszolgáltatás fejében az rendben van. Ellenkező esetben kezdhetjük az évszámot vastaggal rögzíteni a falon, 1984
    A reklámok kivédése, csökkentésére azért vannak még módszerek, bár egyre kevésbé hatásosak már.
    Ilyen esetben nincs olyan hogy szükséges rossz. Milyen előnyökkel járna ez a néző számára? Bár aki közösségi oldalakon nyitott könyvként éli az életet, annak valóban lényegtelen ha folyamatosan figyelnék mikor mit néz. Sőt, az ilyennek kéne egy kamera a tévébe, ami őt figyeli, mikor milyen műsor, reklám mekkora aktivitást vált ki belőle.

    A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

  • Watt25

    veterán

    válasz s7evcsenko #41922 üzenetére

    Biztos lényegesen több tv van netre kötve, mint ahányan részt vesznek ebben a felmérésben...
    Ez elképzelhető. Csakhogy amíg nem az összes tévé ilyen, addig ugye extrapolálni kell a mérés eredményét. Márpedig ha az ilyen tévék adnák a mérési eredmény nagy részét, akkor nagyon torz képet adna az eredmény. (Nem lenne reprezentatív a mérés eredménye, mert nagyon torzan jelennének meg a mért értékek között a különböző társadalmi rétegek. Éppen ezért van az is, hogy a mérésre kiválasztott háztartásokat ilyen szempontból felmérik, amikor elhelyezik náluk a mérőeszközöket.)

    Itt a válasz: http://sablonvalasz.blogspot.hu/

Új hozzászólás Aktív témák