Új hozzászólás Aktív témák
-
mogyesz
aktív tag
válasz toldiur #6198 üzenetére
2 részletben válaszolok, ha nem baj.
1.: Általában azért említik a fizetőset, mert soxor előfordul, hogy a kedves ugyfél fordítva helyezi be a kártyát, és a szerelőnek csak normálisan kell beledugnia. Olyan is előfordul, hogy kimennek javítani, és kiderül, hogy a konnektor szar és nem a kütyü. Igaz, ez extrém példa, de előfordul. Ilyen esetben természetes, hogy elkérik a kiszállás árát. Te sem, Én sem örülnék, ha eladok valamit, és ki kell menni javítani, de kiderül, hogy nem is az a hibás, hanem mondjuk az ügyfél figyelmetlen. Ekkor Te is, Én is elkérném a kiszállást.
2.: Sajnos bevett gyakorlat - néha az ASZF-be is bujtatva van -, hogy lejárat után egészen addig, amíg le nem mondod adják, és fizetni kell érte. Ez nem csak a diginél, de pl. ADSL szolgáltatóknál is így van...
Új hozzászólás Aktív témák
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI vezetékes telefon
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Dark Souls sorozat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűnyíró topik
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...