Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mogyesz

    aktív tag

    válasz toldiur #6198 üzenetére

    2 részletben válaszolok, ha nem baj.

    1.: Általában azért említik a fizetőset, mert soxor előfordul, hogy a kedves ugyfél fordítva helyezi be a kártyát, és a szerelőnek csak normálisan kell beledugnia. Olyan is előfordul, hogy kimennek javítani, és kiderül, hogy a konnektor szar és nem a kütyü. Igaz, ez extrém példa, de előfordul. Ilyen esetben természetes, hogy elkérik a kiszállás árát. Te sem, Én sem örülnék, ha eladok valamit, és ki kell menni javítani, de kiderül, hogy nem is az a hibás, hanem mondjuk az ügyfél figyelmetlen. Ekkor Te is, Én is elkérném a kiszállást.

    2.: Sajnos bevett gyakorlat - néha az ASZF-be is bujtatva van -, hogy lejárat után egészen addig, amíg le nem mondod adják, és fizetni kell érte. Ez nem csak a diginél, de pl. ADSL szolgáltatóknál is így van...

Új hozzászólás Aktív témák