Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz Kiskutya #126 üzenetére

    Való igaz, hogy itthon a ''szolgáltatások'' - maximum idézőjelek között lehet annak nevezni őket - mind ilyen kategóriába tartoznak. Könyörögni kell, hogy aztán nagy kegyesen összebarmoljanak a végén egy félig működő valamit. De ez van kb a vezetékes telefonnal, nettel, mindennel. :(
    Ez a kiszertelés része.

    Viszont magára a digis alapcsomag, stb... konstrukcióra én még mindig azt mondom, hogy nem úgy dől el, ahogy te leírod. Nem arról szól, hogy fizeted a 2700-at és onnantól mindent a Digi áll. Főleg nem úgy, hogy az elején volt is választási lehetőséged. Visszatérve az autós példára ez továbbra is olyan, mintha bemennél Smartot venni a kereskedésbe, de neked csak S mercit lennének hajlandóak eladni. Ez ott sem így van, ott is megvan a választási lehetőség. Ha te a Smartot választottad, akkor az is fizetted. Ha később kiderül, hogy az neked nem volt elég, vmi baja lett, akkor két eset marad: Vagy javítják gariban a Smartot (ami aztán legközelebb ugyanúgy elromlik, mint itt a gyenge falitartó), vagy vehetsz felárért S-t. Ajándkéba nem fogják odaaadni se most sem az elején.



    Nyilván ennek a falitartós dolognak sem úgy kéne műdkönie, ahogy leírtad: 20x kimenni és 20x visszaszerelni. A Diginek sem túl jó, ha hetente kell visszatenni saját költségére, miközben az új belépők várakoznak. Épp ezért nem látok akkora gondot egy lecsavart fali tartónál.

    Alapcsomagban a gyenge: ezt az első szerelésnél felül lehet bírálni. Ha ez nem sikerült - akár a szerelő miatt, akár a hülye ügyfél miatt (mert mondjuk ajánlották neki, de ő nem akart plusszban fizetni) - akkor most jön a javítás: újra át lehet gondolni, hogy melyiket rakják fel: ingyen a gyengébbet vagy most kifizetve az erősebbet....

    És ez 20x nem fogják eljátszani, mert a Diginek nem éri meg... és remélhetlőleg az ügyfélnek sem ér meg 1-2000Ft-ot, hogy 20x szereljék vissza neki.

Új hozzászólás Aktív témák