-
GAMEPOD.hu
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Illető
tag
Hali,
Nem tudom, ti mit tapasztaltok mostanában, de szerintem nagyon durván buffolták a játékot. Szombaton húztam fel egy wd-t nulláról, korábban soha nem játszottam a kaszttal, összesen 15-18 óránál járok, még szinte csak tanulom a skilleket, de T3-on már a full partit viszem a hátamon, T4-en is jól lehet haladni, ha nem leecherekkel dob össze a gép.
Az ékszereken és a kesztűn kívül minden drop/craft/kadala. Ömlik a legendary és különösen a set: jade-ből 2 komplett van már, a helltooth majdnem kész, a zunimassa is gyűlik. Harrington, Mask of Jeram, Doombringer, minden. Starmetal Kukri még nem esett, az igaz.
Nem tudom, mi lesz így, most már egy hét alatt ki lehet maxolni a játékot?Aki nem kíváncsi, az minek él?
-
Illető
tag
Értem. Bár a crusaderrel sem tartott sokáig az end game geart összeszedni, de azért nem 3 délután alatt voltam T4-en...
+
Persze az még a hőskorban volt, a set buff előtti legendary buff előtti crusader patch előtt... tán igaz se volt!
[ Szerkesztve ]
Aki nem kíváncsi, az minek él?
-
Illető
tag
válasz CactuS #60121 üzenetére
end game gear alatt azt értem, amivel a jelenlegi legnehezebb szintet könnyen lehet teljesíteni. A fejlődésnek természetesen tág tere van.
Olyan kiépítésben is szoktam játszani, hogy a Unity helyett egy RoRG-ot használok, meg egy szép Magefistet. Úgy egy kicsit jobban kell figyelni, viszont 140k sheet DPS-t nyerek, a 15% elitbónusz helyett pedig 19% fire bónuszt. Viszont sajnos kb. 1 mp downtime lesz a két Akarat's Champion között.
[ Szerkesztve ]
Aki nem kíváncsi, az minek él?
-
Illető
tag
válasz DaveNo1 #60137 üzenetére
Abban igazad van, hogy lehetne több a fire bonus, az amuletten elférne, meg egy megfelelő lidless wallt is használhatnék. Utóbbi esetén viszont bukom a pajzsról a cdr-t.
Azzal viszont nem értek egyet, hogy a fire build alapja a fire bonus lenne. Szerintem az alapja az AC - Fire Starter rúnája, gyakorlatilag az viszi be a sebzés legnagyobb részét. A működése a wizard mm - conflagrate skilljéhez hasonló, azzal a jelentős különbséggel, hogy ezt minden(!) sebzés procolja,nem csak a saját skillből eredő, emiatt a legfőbb cél az, hogy adott idő alatt a legtöbb forrásból származó sebzést bevigyünk, ami így iszonyatos DoT sebzéssé stackel.
A fire bonus persze dob rajta, de ebben a buildben fontosabb a nagy cdr, hogy a lehető legközelebb legyen a perma AC. És ezért ér többet a Darklight, mint a Burning Axe of Sankis.Aki nem kíváncsi, az minek él?
-
Illető
tag
válasz DaveNo1 #60137 üzenetére
A shotgun buildhez is megvannak a kellékek, ezelőtt azzal mentem, de a fire egyelőre hatékonyabb.
Ott a CDR-rel van gond, mert nincs a Fervor passzív 15%-os segítsége, úgyhogy kellene egy CDR-es SoJ a teljes folyamatossághoz, szerencsére Fate of the Fellből van egy 10% CDR-es.
Tény, hogy brutális, amit művel, szinte rossz nézni, hátránya, hogy sokat fogyaszt a Fires of Heaven, ezért fehér szörnyekre és a bútorzatra lőve nem könnyű fenntartani az egyensúlyt. Igazán olyan csapatban domborít, ahol van egy jó AoE wizard / wd is, de ez public game-ekben ritkán jön ki igazán jól.
A fire build hátrányai, hogy egyrészt semmit nem látsz szinte az ellenségből, különösen az elite affixekből, a másik meg hogy a Fist of the Heavens - Heaven's Tempest rázza a képernyőt, ami elég idegesítő, főleg a többi játékosnak.Aki nem kíváncsi, az minek él?
-
Illető
tag
Lehet, hogy a Firestarter DoT képességével kellene megtámogatni a shotgunt, és akkor a kicsi ellenfelekre nem kellene azt pazarolni okvetlenül. Majd letesztelem, csak most a pet dokival kell bohóckodni egy kicsit.
Aki nem kíváncsi, az minek él?
-
Illető
tag
válasz DaveNo1 #60156 üzenetére
Most megnéztem újra a Holy Shotgunt, a fire-holy hibriddel elsőre nem is rossz, majd kipróbálom komolyabban is.
Gear szempontból továbbra is egy gyárilag holys SoJ kellene, amire tudnék CDR-t forgatni, mert így majdnem 3 mp az AC downtime, ami azért bőven nem ideális.
A toughness is 10,8 környékére esik így a fire buildhez képest, ami azt jelenti, hogy soloban kb. kötelező a Unity T6-on a haladós játékhoz, partiban meg egy jó support monk nélkül gondolom bohóckodássá fajul a dolog (bár ezt nem próbáltam).Összességében nehézkesebbnek és lassabbnak tartom soloban, mint a fire buildet, alacsony az ATS, pontosabban kell célozni, a DoT-os Fire Starter rúna nélkül meg minden szörny mellett ott kell maradni, amíg teljesen meg nem hal, Fire Starterrel meg nem olyan nagy a wrath regen, hogy vég nélkül lehessen spamelni a shotgunt (10 lövés fér bele a wrath poolomba), bár rendes harc közben nincs azért gond, a Reaper's Wrap + a Provoke szinte mindig fenntartja az egyensúlyt.
Te melyik nehézségi szinten játszol a fire bonus alapú megközelítéseddel? Linkelsz adatlapot?
Aki nem kíváncsi, az minek él?
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen