Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pompi

    MODERÁTOR

    válasz Gorneck #40494 üzenetére

    De hát látod, nem kell tartalom, a játékosok minél hamarabb szeretnék befejezni a játékot. :(((

    Feel Good Inc.

  • hajsza

    aktív tag

    válasz Gorneck #40494 üzenetére

    Hááát az emlékeim kissé porosak már, de a D2-be pont ilyen fos volt a drop...1000+ órával benne is csak majdnem jó itemek estek...pont mint itt...
    Lehetséges. Amikor kijött a D2, akkor még más játékkategóriák - főleg a szimulátorok - jobban érdekeltek (volt még rá időm). Ugyan megvettem a kiegészítőjével együtt, de túl sok órát nem öltem bele (max. néhányszor 10 órát). Csak a korábbi hozzászólásokból jött nekem az le, hogy régen jobb volt a drop rate, persze lehet, hogy csak a nosztalgia hatására írták ezt egyesek.

    Ha ismét a casual rétegnek állítják be a játékot, akkor a balance ismét egy fos lesz...mert aki kicsit is szervezetten normálisan gémel, az 2-3 hét után meg fogja unni az egészet...
    Egyrészt az eddigiekből arra következtetek, hogy a Blizzard most már inkább a casual rétegre koncentrál, másrészt nem látom be, hogy miért lenne jobb 2-3 hét farmolás (+AH flippelés) után AH-ból megvett cuccal MP10-es meneteket végigcsinálni, mint ugyanennyi idő után saját dropból tenni ugyanezt. Továbbra is az a véleményem, hogy extra tartalmakkal jobban meg lehet fogni a játékosokat. Korábbi példám, a játékosok/klánok versenyeztetése azért lenne erre jó megoldás, mert nem kell hozzá új pályákat tervezni, mégis lenne kihívás a dologban. A szóló játékot kedvelőket pedig úgy lehetne motiválni, hogy lenne valamiféle pontszám/legjobb idő mások eredményéről és ezt kellene felülmúlniuk.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák