Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hajsza

    aktív tag

    válasz Sárpac #40485 üzenetére

    Persze, minden hülyeség, csak maradjon meg az AH. Túlságosan ragaszkodsz ahhoz a kívánságodhoz, hogy legyen továbbra is AH. Bár én fenntartásokkal kezelem a Blizzard bejelentéseit, de az, hogy az AH bezárásáról szóló hír minden játékindításnál megjelenik, azért jelzi, hogy nagyon komolyan gondolják.

    A játék időtállóságát nem csak azzal lehet biztosítani, hogy 100 évenként esik olyan tárgy, amit végre fel is tud használni az ember - sőt ez szerintem sokakat elriaszt. Úgy gondolom, hogy Gyuri jó példa erre a fajta játékosra - szeretne játszani, de hiányzik a sikerélmény. Szerintem ott rontották el, hogy a drop rate-et nagyon alacsonyra vették azzal a felkiáltással, hogy "Majd az AH-ból mindenki megveszi a jobb cuccokat. A kezdeti lelkesedés után lesz mondjuk 100.000 aktív játékos, tehát vegyük a D2 drop rate-jének 100.000-ed részét. Sőt legyen inkább milliomod rész és akkor az RMAH is jól fog pörögni. Micsoda bevételi forrásunk lesz! ". Pszichológiailag tekintve viszont szerintem sokkal nagyobb öröm, ha egy jó tárgyat talál az ember, mint az, hogy "Hurrá, ma összegyűjtöttem a tízmillomodik aranyat! Végre vehetek egy jobb cuccot az AH-ban!". [Mielőtt valaki erre rákérdezne, a 100.000 aktív játékost csak a példa kedvéért írtam be, temészetesen a pontos értéket nem ismerem. ]

    Én azon az állásponton vagyok, hogy várjuk meg a kiegészítőt. Lássuk, hogyan alakul a drop rate, milyen újdonságokkal próbálják a játékot hosszabb távon élvezhetővé tenni. A ladder lehet például ilyen, mivel nulla felszerelésről kell újrakezdeni és jobbat találni. Ha viszont nagyon alacsony lenne a drop rate, akkor a két ladder reset közötti időt rendkívül magasra kellene venni, részben ezért is kellhet a loot2.0. A klán rendszer bevezetése is azt sugallja a számomra, hogy majd lesznek olyan tartalmak, amit kifejezetten a klánokra szabnak - pl. versenyezhet két klán, hogy egy adott véletlenszerűen generált pályát ki pucol ki gyorsabban (természetesen a véletlenszerű generálás egyszer futna le és ezt kapná meg mindkét csapat). A győztes csapat esetleg valamilyen achievmentet is kaphatna. Lehetne ladder rendszer klánokra, ahol a végső helyezésért valamilyen egyedi zászló díszítés is kapható (lásd Starcraft 2 játékosok ligán belüli besorolását). Ötletek minden bizonnyal vannak bőven a Blizzardon belül is, a kérdés az, hogy mennyi időt akarnak ilyenekre szánni. Számít-e nekik a játékosok elégedettsége, ami egyfajta hosszútávú befektetésnek is tekinthető vagy csak a profitmaximalizálás a fontos nekik (minél kevesebb munkával minél több bevételt szerezni).

  • hajsza

    aktív tag

    válasz Sárpac #40485 üzenetére

    Most esett le a tantusz, hogy te a pénzes AH gold kereskedésére gondolsz. A példa, amit írtam tárgyért (rozsdás fogpiszkáló) goldot folyamatot írt le. A pénzt nem az RMAH-ban utalná át Visa Liza, hanem feketén, a goldseller által megadott módon.

Új hozzászólás Aktív témák