Új hozzászólás Aktív témák
-
whitezo88
nagyúr
válasz [Prolixus] #35 üzenetére
a henteléssel a HR-ben is kevés XP járt, ugye sima kill 10, de takedown 50. Ha nem szólaltasz alarmot, plusz xp, stb stb.
-
félisten
válasz [Prolixus] #35 üzenetére
Szerintem ez rossz ötlet lenne.
Jobb lenne az, ha a játék azonos mértékben jutalmazná ezt is, azt is, így biztosítva, hogy bármilyen játékstílussal hatékony tudj lenni.
Persze közben arra ügyelhetnének, hogy a különböző játékstílusok különböző extrákhoz vezessenek, különböző végkifejletekhez, különböző fejlesztésekhez, helyszínekhez, stb -
félisten
válasz [Prolixus] #51 üzenetére
Nem akarlak lelombozni, de Megan ruhája alapból szürke kell hogy legyen. Nagyon ratyin kalibrált, túlszaturált, consumer tn paneleken inkább fehér, de amúgy ilyen ezüstös-árnyalt szürke.
Lehúztak a sárgából, ezért tűnik ilyen szembetűnőnek a videón, de sokkal jobb lett a dinamikatartománya is szerintem..Szerk. Épp néztem a Steames értékeléseit a Revisionnek, lehúzták a francba, tehát nem csak nekem jött le úgy, hogy nem igazán oké.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz [Prolixus] #53 üzenetére
Ízlés kérdése szerintem. A sima tényleg túl sárgás volt, de a DC nekem bejött, pont annyira vettek vissza, hogy ne legyen zavaró. Mondjuk nekem semmi gondom nem volt a simával sem, túlzottan a játékba feledkeztem, hogy a szűrőkre figyeljek.
-
félisten
válasz [Prolixus] #64 üzenetére
HR-ről is akciós trailerek voltak, szerintem úgy vélik, hogy ez kell az eladáshoz.
Remélhetőleg most tényleg meglesz az, hogy 0 kill... lehessen máshogy is likvidálni a bossokat. -
félisten
válasz [Prolixus] #68 üzenetére
Pedig a CS mókás. Igaz, a GO elég ratyira sikerült... de mindenből van jó, én is játszom mindenfélét... fps-t, rts-t, tbs-t, rpg-t.. de olyannal még nem találkoztam, aki shooterként tekintett egy Deus Exre... annyira szemben áll ez az egész koncepcióval, szellemiséggel, hogy nem is értem.
Persze.. van benne sok fegyver, de.. az autós játékokban is akad bukókeret az autókban, mégsem az a cél, hogy beleálljunk a falba.[ Szerkesztve ]
-
válasz [Prolixus] #71 üzenetére
Action(értsd FPS) rpg, stealth Ez a hivatalos besorolás. Mintha még itt is csak második lenne a lopakszás, de felőlem pörögj a hátadon ha tetszik, a tényen ez sem változtat
Arra viszont megkérlek hogy ne próbáld elmondatni velem amit szerinted én gondolok, mert nem azt gondolom.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz [Prolixus] #73 üzenetére
A " "segges" okoskodásdat" " idéztem egy olyan embertől, aki anno a játékgépes világban (nem tudom milyen idős vagy, de lehet nem is éltél még ) gépenként max 1 érmével végigtolt bármilyen játéktermet. Értsd Pro. Sokkal pro-b mint a PH 99%-a. Talán rókakoma barátunk ismeri is, hiszen szegedi lokál tag, csak az utóbbi hetekben nem aktív.
A véleményeddel nincs semmi baj, viszont a stíluson van még mit finomítanod, így csak maradjunk annyiban, hogy ezek után ignoráljuk egymást, mert az avatárommal ellentétben én nem vagyok hajlandó ennyire leereszkedni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz [Prolixus] #93 üzenetére
Pedig milyen jól mennének rajta az AMD-s effektek
-
félisten
válasz [Prolixus] #108 üzenetére
Lehet, hogy csak gondolatokat továbbít a comm rendszer, csak Adam hangját halljuk, hogy ne legyen furcsa.
-
wjbhbdux
veterán
válasz [Prolixus] #225 üzenetére
Csak ki kell kapcsolni a sok konzolos interface elemet és mellőzni kell a wallhackes skill használatát amik villogva mutatják hogy merre kell menni a leggyorsabb befejezéshez, és máris nem 15 óra lesz.
/s
-
félisten
válasz [Prolixus] #225 üzenetére
Hová jutott? Mármint, hogy rétegjátékként még mindig él, a HR személyében egy nem csak életképes, de kifejezetten jó folytatást kapott a 21. században, és annak folytatására is úgy látták, hogy van igény? Tényleg igen szar dolog ez így. Szerintem a legjobb DX az első volt, nem is értem, minek lettek az utána megjelentek. Fúj.
Én azért nézegetem a streameket, figyelem a visszajelzéseket a játékról, nem írom le attól, hogy körülményesen aktiválható, vehető hozzá mindenféle (nem sajnálom a pénzt tőlük, sok mai potenciális vásárló elvárja ezt a sok szart) item, vagy hogy azt hallottam valahol, hogy a történet ilyen meg olyan.
HR-ről is mindenféle szart elmondtak anno, azért én mégiscsak szerettem.
Mindazonáltal én sem adok teljes árat érte, de nem a DX-nek szól a dolog, egyszerűen csak sosem vettem teljes áron játékot, és nem is tervezem. Majd 66-75% offban, ennyi, amit hajlandó vagyok kiadni ezek mellett az elszállt árak mellett játékra.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #225 üzenetére
Ha a mai játékipari trendek tükrében vizsgáljuk a dolgot igazad van, de ez nem csak a Deus Ex sorozatot juttatta oda, ahova.
IAP, DLC, early access, előrendelői kampány, season pass. Ezek olyan fogalmak amelyeket akkoriban nem ismertünk, de ha léteztek volna, ugyanúgy vágták volna haza a játékipart, ahogyan az napjainkban is történik.A Deus Ex mint játéksorozat viszont már az Invisible War-al elég mélyre jutott annak idején, sőt. Azóta én úgy érzem hogy csak felfelé tartunk, bár a Mankind Divided-el nyilván én sem játszottam még. De sehol nem olvastam még olyat, hogy az Invisible War-nál rosszabbul sikerült volna.
Az Invisible War-t pedig ugye az első játékot is fejlesztő csapat készítette. Mivel még nekik sem sikerült megugraniuk az első játékkal felrakott lécet, így én nem is reméltem, hogy bármi jó is kisülhet abból, ha teljesen új csapathoz kerül az IP.
És bár természetesen nem is ugrotta meg a képzeletbeli lécet a HR sem, szerencsére mégis egy korrekt, élvezetes játék lett belőle. A Deus Ex hangulat megmaradt, ahogy a komplex sztori, és a változatos játékmenet is.
Amúgy az IW játékideje is 20 óra körül volt emlékeim szerint, bár én egyszer játszottam csak végig, nem emlékszem pontosan.
Ez 2004. elején volt, az viszont megmaradt hogy csak azért vettem egy szar Geforce FX5200-at, hogy el tudjam indítani a játékot, mert kellett hozzá a shader model 1.2 talán -
hitvanyalak
senior tag
válasz [Prolixus] #237 üzenetére
+1
És még mindig ha egy kiadót kellene választanom, az a Square lenne. 4 címet élesztett fel korrektül(szvsz).
A lamellák is néznek engem. Bőrömre csíkokat festenek.Énemből csíkok lefeslenek. Felváltva vagyok én is fény vagy árnyék. Apró komolykodó árnyjáték. Fény-árny csíkokban mérem a perceket.
-
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #237 üzenetére
Sajnos ezen már sírhatunk. Ha a játékostársadalom képes lenne kollektív módon bojkottálni a játékipar gerinctelen húzásait, lenne kiút. De ilyen szintű összefogásra nem vagyunk képesek. Ennek is millió oka van hogy miért nem, de közvetlenül mi játékosok vagyunk a felelősek a kialakult helyzetért, ahogy írtad.
CDPR-hez hasonló cégről konkrétan nem is tudok, de tényleg nagyon örülök én is a sikerüknek, és hogy az évek óta csak a cashgrab szart nyomató cégek orrába tolják, hogy "Látjátok, így is lehet ezt csinálni!".
10 millió példánynál jár a Witcher 3.
A Cyberpunk meg első helyre került az általam legjobban várt játékok képzeletbeli listáján most hogy a Fallout 4 könnyűnek találtatott, a Mankind Divided-nek meg kicsit keserű szájízzel állok neki a sok b&ziság után, ami történt/történik körülötte.@proci985
Nekem nem sok jó emlékem van, mondjuk nagyon-nagyon régen volt már. Lehet hogy végigjátszom újra valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #321 üzenetére
Reméljük hogy igen, mert akkor kénytelenek lesznek normálisan befejezni a játékot.
12 óra játék után (nem sok mindent csináltam ma ) egyre lejjebb hagy amúgy a lelkesedésem, és nekem sem a technikai problémák miatt.
Hanem az olyan dolgok miatt, amikor mesterlövész puskával a második emeletről tökéletes takarásból egy szoba közepéről fejbelősz valakit az utcán 80 méterre, majd fél perccel később már három rendőr szalad be a lakásba ahol vagy, és természetesen pontosan tudják hogy a lakás mely szegletében kell hogy keressenek.
Most ők vagy a világ legjobb, egyfajta hatodik érzékkel rendelkező ballisztikusai (akkor nem az utcán kolbászolnának rendőrként ), akik a lövés utáni pillanatban azonnal meg tudják mondani, hogy azt pontosan milyen irányból, távolságból, magasságból, szögből adták le; vagy valami olyan augmentjük van, ami mindezt lehetővé teszi.
Jah hogy az nincs, mert még engem b@sztatnak a metróból kifelé, amiért nekem vannak augmentjeim.
Az egyik leggyökerebb designeri döntés meg eddig az, hogy amikor keresnek, akkor fut egy kis számláló fent a sarokban, ami azt mutatja hogy meddig van riadó, meddig keresnek lol. Ezt nemrég vettem csak észre, mert eddig nem nagyon volt riadó.
Úgyhogy inkább arról van szó, hogy alapvető játékmechanizmusokat sikerült teljesen elbaszni, és ezzel gyakorlatilag ellehetetleníteni azt, hogy a játékos képes legyen immerzív módon megélni a játék élményét.
Végigjátszom mert a sztori érdekel, de most már inkább tűnik úgy, hogy ez a játék is a Fallout 4 mellé kerül hamarosan az elmúlt évek nagy csalódásai közé. -
MageRG
addikt
válasz [Prolixus] #322 üzenetére
Nem olvastam végig a teljes topicot, de ez nagyon szép.
Azért ezen szvsz. felesleges felháborodni. Ez nem más, mint fizetős cheat. Ha béna vagy a játékban, még lehetsz hülye is, hogy fizetsz érte.
Legyen kikapcsolható és kalap.
Az más helyzet, ha direkt e köré tervezték a játékmenetet (értds: cheat nélkül k. nehéz)."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz [Prolixus] #344 üzenetére
Attól hogy más hülye és lusta és megveszi ezeket a cuccokat, az miért zavar téged? Multi nincs a játékban, ergó ellened nincs előnye senkinek, az meg engem nem érdekel, hogy más hogy játszik. Én a fizetős cuccok nélkül játszom, azok nélkül is végig lehet tolni a játékot rendesen.
Live-Die-Respawn
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen