-
GAMEPOD.hu
Destiny 2
(Xbox One, PS4, PC)
Új hozzászólás Aktív témák
-
maajsz
senior tag
Sziasztok!
Vannak akik aktívak PC-n comp-on mostanában? Őszintén szólva keresnék valami teamet kvázi help, mondhatni carry reményében. A Recluse-t farmolnám comp 2100-ig, de lévén csak erősen közép vagyok, mondhatnám 3,6 mint "not great not terrible" így elég reményvesztett ügy vagy nagyon nincs szerencsém.
1200-ig szépen fel solo-ztam de jön egy rossz széria és vissza 600.. ilyenkor olyan minden meccs mint egy pénzfeldobás, ha jó teamet fogok ki sima win, még uccsó helyen is de ha épp lendületbe vagyok hiába első helyen ha lose akkor a rank oda.. az egész olyan gamble érzés így. Határeset néha hogy töröljem az egészet
Egyébként egész jó élmény lenne a PvP, egy jó kis pörgős dolog, de sajnos tele van néha érthetetlen dologgal, mint a rossz pingű playerek mérhetetlen előnye, nem regisztrált lövések, rég leklikkelt animáció nem végrehajtása stb. Oké vannak cheese fegyók, meg kicsit sok a heavy meg a super de ez végül is ismert tényező, lehet vele számolni.
Szvsz teljesen jól el lehet solozgatni quickplayben, illetve akár compban is ha nincs tétje, de így hogy van lose progress eléggé frusztráló a dolog. Főleg hogy nem is akar az ember pvp király lenni, de a Recluse elég meta soloban, lehet még jobban mint crucible-ben.
Szóval ha valaki esetleg tud segíteni vagy irányítani valahova hálám üldözze sokáig!
szerk.: a Bnet tagem maajsz#2784
[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
Aki mondjuk elkezdi Forsaken nélkül, hogy fogja a Shadowkeephez szükséges levelt elérni? <- ezt közben megválaszoltátok
Egyébként nem csak pusztán a story content meg az activity-k, de rengeteg item sem elérhető a Forsaken nélkül ha jól gondolom. Amúgy rengeteg mindent ki lehet solozni, szvsz a Forsaken mindenképp megérős 30-ért.
[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
Mivel valószínűleg ahogy saen mondta mindenki az új contentet fogja eröltetni így lehet jobban jársz a Shadowkeep-el. A Forsaken (és főleg hozzá az annual cuccok mint a Forge, Reckoning, Opulence stb) olyan mennyiségű grind, hogy lehet belefordulnál idő előtt
Így meg nyomod az új activity-ket a többiekkel, aztán decemberbe max végigtolod a Forsaken sztorit, szomorkodsz egy kicsit, aztán ha addig megtetszenek esetleg másoknál látott cuccok akkor azokat kigrindolod. Már amit kitudsz solo-ban és amit még fognak is tolni mások is és lesz rá matchmaking.
-
maajsz
senior tag
"Elcseszni" a karaktert nem igazán lehet, a skillek között oda-vissza váltogathatsz. Eddig max elhasználtál modokat nem jó fegyókba, de már ez is változik, illetve szétbontottál olyan itemet amiről nem tudtad korábban, hogy még is csak jó roll, viszont ezen is változtatnak valamelyest.
-
maajsz
senior tag
válasz birorichard #6567 üzenetére
vagy egy órája nem enged be
-
maajsz
senior tag
válasz redhunter #6626 üzenetére
Nekem eddig toltál Tangled Shore érzete van az egész Moon-nak, ami újdonság (részemről, nem toltam a D1-et) az a Pyramid egész hangulatos, most fejetzem be a quest line-t de valóban a Dreaming City benyomásához nem ér fel. Eddig olyan mint egy mini Forsaken, de ugye még elég sok content fog érkezni.
A másik dolog ugye a gyökeres változtatások, mint armor 2.0, újrahasználható modok stb eddig tetszetősek. Nem tudom a későbbiekben még hogy alakulnak, én látok benne bőven potenciált, sztem a kezdőknek sem túl bonyolult de nagyon remélem jól ki van balanszolva (kíváncsi leszek amikor elérik az ilyen full-full uprgadeket teletolva a legjobb modokkal hazavágják e a játékot ).
-
maajsz
senior tag
válasz Batawanga #6673 üzenetére
Ha beetetés ha nem azért igen csak sok tartalom jár ingyen. Persze igaz, hogy legtöbben az új activityket tolják leginkább, de így is több mint elég arra hogy valaki eldöntse kell e neki vagy nem, ráadásul elég sok órát felemészthet vele
A Whisper már annyira nem meta, persze elég jó küldetés, hogy lássa mekkora pályák ill megoldások előfordulnak a játékban.
Kezdőként a Gambit jó móka lehet tanulgatni a mechanikát és nem is idegeli ki az embert. Sajnos a pvp-re ezt már nem lehet elmondani, még mindig sok a lag, a heavy, a super és az inbalance ahhoz hogy az ember egy jó gunplayt élvezhetne. Nem hiába vették vissza 3v3-ra a compot szvsz. Így sajnos nem is nagyon lehet ajánlani a kezdőknek jó módot, mert a 6v6 káosz, a prok a metákkal agyonnyomnak, 3v3-ban meg túl sok felelősség van egy emberen, hogy ott tanuljon. Talán rumble ahol lehet ismerkedni kicsit a dolgokkal, mert lassabb a játékmenet.
-
maajsz
senior tag
Ha csíter' nem nagy kunszt, főleg ha szert tesz vmi féle aim assistre, mert a quest nagy része final blows. Asszem sima, solar, precision finals ráadásul nerfelték is 100-ra 200-ról a kritériát (solarnak is bevesz bármilyen solar weapon killt). Másik meg vicc lett elérni a 2100-et, pár hónapja még kinlódtam PC-n, hamarabb meglettek a killek a Lunához mint a fabled, amihez még kis carry helpet is kaptam. Most a season elején konkrétan 3 óra alatt ütöttem meg a 2100-et soloban.
-
maajsz
senior tag
válasz redhunter #6871 üzenetére
A recluse csak nem precision damage buffot fog kapni hanem alapot, az OEM meg még így is nevetséges a trackerrel (ami hosszabb mint a foetraceré), az instant health regennel plusz a damage buffal. Láttam titánt túlélni supernovát az overshield miatt, ami egy szimpla killing trade off lett volna. Megnéztem volna utána a warlockos gyerek arcát
De ha már warlock egyébként a handheld nován is állítani kéne, vicces vele az instant "melee" double kill. -
maajsz
senior tag
Azt sajnos nem tudom, én igazából kb bő egy éve játszok. Eleinte csak soloban ismerkedtem a dolgokkal, de utólag nézve valóban sokkal nehezebb volt rájönni a "trükkökre" egyedül. De ha valami nagyon kellett éppen találtam lfg-n segítséget, viszont azzal is csak jóval később próbálkoztam amikor már volt fogalmam. Mióta van app azóta szinte azonnal akadt segítség ha nagyon kellett, sokszor meg csak figyeltem milyen activityket hirdetnek aztán bejoinoltam ha éppen érdekelt volt a dolog.
Így találtam comp helpet is anno a reclusehoz egy külföldi kezdő streamernél. De abban egyetértek, hogy mindenki inkább haverjával/klikkjével játszik. Én is vagyok egy külföldi klánba de nem tolom velük, ott is vannak egy páran akik együtt tolják általában, bár mondjuk ez nem jelenti azt, hogy nem segítenek ha kéred, csak ritkán akad idejük 5-6-an összejönni és akkor inkább a raid-el foglalkoznak. Mivel raidelni meg nem szoktam, nem is vágom a témát az idejüket nem húzom betanítgatással, na meg mostanába ha játszok inkább pvpzek, meg akartam ütni az 5500 solo compot de lehet a szezoban már lesz meg[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
Ha 60 Hz-es monitorok akkor éppen a 1050-el is elvagy kicsit vissza fogott beállítások mellett. Persze pvp-nél, na meg úgy általában FPS játékoknál azt szeretjük ha minél több az fps, még akkor is ha a monitor csak 60-at tud megjeleníteni, mert az input lag kisebb és folyamatosabbnak érződik az egész. Szvsz én biztosan rámennék a 1650-re, még akkor is ha nem egy jó ár értékű kari (mondjuk a 1050 sem az semmiképpen ma már), de ha jól sejtem nálad szempont a low profile.
-
maajsz
senior tag
válasz l.skywalker #7006 üzenetére
Főleg hogy a pvp nulla loot szemponjából. Én meg pl pont lesz...om a jelenlegi pve contentet mert halál unalmas. Az meg marha vicces lesz ha állandóan kínlódni kell ugyanazért a használható rollért csak más skin mögött. Az agyam eldobtam így is 2 db használható SR-ért meg egy db valamirevaló Mindbendersért. Mondjuk ha olyan a szisztéma mint a Menagerie ahol mondjuk egy heroic alatt kapok 2-3 db előre valamelyest fixált rollt az oké, vagy pedig pvp közben is jár valamiféle token ami váltható szintén választott random roll fegyóra, mint a mostani fractaline. Csak legyen értelmes az adott item.
De azt se bánnám ha éppen minden szezonba hoznának 1-2 új pvp pinnacle weapont, csak ne legyen totál broken, hogy azért ríjjon' minden pve player, hogy nem tudja kiszedni. Mert a mostani helyzet sem jobb egy fokkal sem, mert high compban nem látsz god roll SR+Mindbenders/Beloved-en kívül sok semmit, persze kivétel a cheesereknél. -
maajsz
senior tag
válasz Acélfarkas #7039 üzenetére
Nálam is ez van az új szezon óta. Indításkor 30 fps bug, kilépéskor meg fagyás, alt+tab majd kiikszelés oldja meg.
-
maajsz
senior tag
válasz kaposznyak #7042 üzenetére
Kb egy 1060 szintet mondanék bár lehetséges, hogy a 1050 Ti is stabilan hozza a 1080p 60fps-t (vélhetően nem fogsz 120+ Hz kijelzős notiba nyúlni), de a laptop verziós VGA-k általában valamivel elmaradnak az asztalitól. A poci, ram meg kvázi evidens mivel a notik javarészt úgy jönnek, hogy ne nagyon szívassák agyig egymást az alkatrészek bottleneckel.
-
maajsz
senior tag
válasz TheProb #7053 üzenetére
Az előző szezonba nem annyira futottam bele cheaterekbe (legalább is nagyon nyilvánvalóakba), most viszont az elmúlt héten többe is. De még mindig nem mondanám, hogy ez jellemzi a pvp többségét (legalább is erre, az amcsi oldalon jóval többet látok a streamereknél). Hozzáteszem, hogy nem Trialsozok csak comp meg elvétve qp, így nem tudok első kézből info-t adni, de másoktól úgy hallom vissza, hogy inkább jobb playerek tolják most a ToS-t. Na meg hozzá kell tenni, hogy igen sok a carry meg recov is szóval előfordulhat, hogy 6 különböző accon ugyan az a sherpa durrant arcon.
-
maajsz
senior tag
Voltak jó gondolatai, de tény hogy tenyérbemászó tudott lenni. Viszont ezeknek még mindig semmi köze ahhoz amiért "menesztették". Teljesen mindegy egy streamer stílusa, ha van könzönsége de zaklatásnak, ddosnak etc etc nincs helye sehol.
A lavina azóta egyébként szépen elindult, a ticcs kiosztott már egy jó pár permabant viszont mivel Lononak offline balhéja volt így az problémásabb. A dolog meg valszeg nem áll meg itt, feloszlott a BSK, kikerült a szennyes több nagyobb streamer cheaterekkel való asszociálásáról szóval várható még banhullám. -
maajsz
senior tag
válasz wjbhbdux #7364 üzenetére
Így kicsit sarkalatos. Egyrészt mondta, hogy resetenként mindig itt lesz és nem feltelétlen csak akkor. Akkor még nem tudhatta milyen lesz az új dungeon, ahogy azt sem hogy ilyen akció lesz. Ezt meg nyilván hülye lenne nem meglovagolni.
Szvsz tényleg jól kitalált húzás volt, a 2 sub giftből a ~fele lóvé a streameré, a másik feléből meg biztos valamit visszaoszt bungónak a ticcs. Mindenesetre durva, hogy egy Destiny streamer tartja a világrekord subtraint meg mellette 40+k subot, tekintve hanyadik helyen van a játék a directoryban nézettség szerint.
-
maajsz
senior tag
Ott írja, hogy "use your new synthesizer". Azt meg nem az invben hanem a questeknél találod meg, mint weak synthesizer asszem, jobb klikkel megnyitod és ott tudsz mote-ot csinálni amit aztán a rekoningban be tudsz bankolni az elején. Később tudod ezt a cuccost powerfulig uppolni.
-
maajsz
senior tag
válasz l.skywalker #7793 üzenetére
A pvp balanszra kíváncsi leszek. A titan megint tele overshieldel, barricade helyett bármikor triggerelhető, sztem lesz káromkodás. A hunter cuccok elég gagyik, a kezes az absz fun/vicc kategória, mondjuk az a "longer shift" nem tudom hogy lesz kivitelezve, de mivel az invis nem true invis így biztos nem lesz OP. A warlock helm az elég jó kombónak néz ki a top tree dawnhoz, egy egy super így meccs fordító lehet, főleg ha az amúgy killre erősen visszatöltő celestial rögtön fullon lesz egy egy super után. A kezes meg, szintém balansz függő, remélem nem kapunk egy contraverse 2.0-t, ahol a warlock az amúgy is +1 méteres meleejével megcsap majd szépen tova dashel, te meg leszívódsz a retekbe . Jobb esetbe meg a shoti+melee kombó melee-shoti lesz, azt a teammate is kapja szépen az áldást.
Szvsz ránézésre nem tűnnek elb.szottnak, csak az overshield meg az extra dam ne legyen túlhúzva. De bungónak meg szokása túllőni az ilyeneket, no majd meglássuk'
-
maajsz
senior tag
Van itt new light player (vagy van ismerőse aki az)? Haverom a free verziót kezdte el, letoltuk a drifteres questet, ki is tudta nyitni az umbral engramokat viszont nemrég előjött egy olyan probléma, hogy a dekóder nem látja az engramokat pedig azok ott vannak az inventoryjába. Valaki hallott vagy találkozott ilyennel?
-
maajsz
senior tag
Ezen felnevettem teljes mértékben a pvp állapota jelenleg
-
maajsz
senior tag
Nem mondanám PvE-re, hogy broken ez inkább a fun kategória. A HC-k amúgy is ass kategória egy ideje, ezzel legalább lehet haladni tömegben. Ahhoz, hogy kompetitív legyen az autokkal meg smg-kel egy Thorn catalyst kéne kb 13-al a tárban meg egy csipetnyi soul devourer buffal. Sztem közel nincs a handheld contraverse pre nerf broken szinthez.
PvP-ben meg 6v6-ban lehet játékosabb, de rankedben (comp, trials) sztem bőven vannak hasznosabb exoticok. -
maajsz
senior tag
Jó mondjuk gambitban látom, hogy egy valamelyest előnyt ad minor moboknál, de ugyanakkor az gambit, ki a f@szt érdekel
Szvsz amíg a pvp-t nem borítja meg, illetve komolyabb activityket mint legend, master stb ill raideket nem bagatellizál el addig bánja fene, nekem csak a "fun" kategória marad.
Részemről pl egy witherhoard vagy most főleg a lament (mit ad pont most volt bansheenél a lucent blade is) sokkal elb.szottabb kategória. -
maajsz
senior tag
válasz l.skywalker #8412 üzenetére
Hol az RGB
-
maajsz
senior tag
Szerintem nagyban függ attól is, hogy van e újságírója az adott játékra. Nem mindegy a költségvetés, hogy egy személynek mennyi játékkal kell foglalkoznia meg mennyi ideje van egyre. A Destiny meg tipikusan olyan játék, hogy kell benne rendesen időt tölteni ha részletesen meg minőségileg szeretnél róla írni. Pl a Forbes-nál a Paul Tassi gyerek aktívan játszik vele meg látszik, hogy élvezi is szóval neki jobb cikkei szoktak lenni a játékkal kapcsolatban.
-
maajsz
senior tag
Attraks cheese. Elvileg soloban is megoldható illetve nem is tudtam, de működik egy no ammo lament glitch, ahol elvileg 3-at üt üresen is.
Várom a "Due to an issue, we have disabled Salvation's Grip" bejelentést -
maajsz
senior tag
Szvsz elég easy quest, a leggrindeolósabb része a champion/guardian kill, de egy champion 3%-ot ad, míg pvp-ben asszem 2 kill 1%. Mondjuk én pvp-ben toltam le, mert közben akkor már csináltam az iron banana bountykat, úgy volt egy másfél óra (sörözgetve potatosodok ), de legend lost sectorban teammel ilyen perces runokat tolnak, szóval negyed óra alatt meg lehet csinálni (soloban vélhetően azért több).
-
maajsz
senior tag
válasz l.skywalker #8612 üzenetére
Jó hír olyan szempontból, hogy tovább variálható a dolog, more content -> kevéssé unalmas, viszont szvsz a stasisre bőven ráfér még balanszolás. Már csak azért is mert ugye az egyetlen olyan subclass ami képes teljesen megakasztani és akkor erre még kapunk több aspectet meg fragmentet. Szóval vagy ezen kell igazítani vagy a többit átrakni a stasis szisztémára kvázi D1 stílusra plusz adni nekik is fragment szerű perkeket.
-
maajsz
senior tag
Itt úgy tudom valós kill kell, tehát final blow nem pedig assist, bár ebben nem vagyok 100%-ig biztos. Ha meg úgy érted 3 meccs alatt 200 kill az még egy kemény sweatnek is meredek (66-67-es bomb per meccs). Ahhoz bőven 1+ kd-s playernek kell lenni, hogy hozz stabilan 20-at per 6v6, legalább is nekem ez a tapasztalatom PC-n, konzolon nem tudom hogy megy.
[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
Ennek a játéknak az esszenciája a jó gunfight.
Az lenne az utópia , viszont - legalábbis mióta én tolom (Forsaken óta) - sosem volt olyan időszak, hogy valami fegyver vagy ability ne lett volna ordenáré módon elk*rva. Szerintem ez sima marketing strat, az új mindig legyen OP, hogy sokan bele/visszaugorjanak majd idővel kapnak egy nerfet. Az mondjuk más tészta, hogy néha kell neki egy év is. Lásd pl bottom tree striker + OEM (+ LoW), mikor a nyomi titan fél óráig rohangált körbe a szuperjébe és megölt másodjára is mikor a map komplett másik oldalán spawnoltál újra..Egyetértek, nerfelni kell a stasist de az túlzás, hogy ki kell hajítani, hosszú idő után kb az első jelentősebb újítás volt. Pl. a freeze time-ot bizotan tovább csökkenteném, ill jó lenne a teammate is ki tudna meleezni vagy akár lőni a freezeből. Jelenleg a shatterdive-re panaszkodnak, ami magában amúgy szinte nulla, nem is értem, ami gáz az a crystal shatter damage, azt kellene pvp-ben jóval-jóval csökkenteni (az hogy one hitelni tud szupereket nevetséges).
De simán csak a gunplayt nézve, a damge perkekhez is bőven hozzá lehetne nyúlni. A gnawing mainek most rinyálnak a 120-asok miatt, közben az előző szezonban egy kill klipes gnawing ellen kizárólag fejes peakshotokkal se lehetett néha mit kezdeni, mert a kiba bullet magnetism a fal mögé is behúzta a golyót és azonnal ledarált. Most meg túl könnyen hozzá tudsz jutni damage boostokhoz, mint high energy, berserk, stasis fragment boost stb és emiatt lehet simán 2 tapelni egy 120-assal, de még egy sima rampage ellen is majd plafon resistance kell, hogy ne tudjon 2 tapelni. Ha meg ugye a 3 shot helyett 2 elég egy 120-asból, akkor máris az ilyen ~1 sec körüli TTK lemegy 0,6 köré mi azért meredek még akkor is ha skill kell a fejlövéshez.
-
maajsz
senior tag
válasz Physicist03 #8728 üzenetére
Szvsz a stasis kibalanszolható pvp-ben. A guardian-oknak több damage resistance-ot kellene adni ellene mint a moboknak. A crystal shatter damage-t kvázi megszüntetni illetve a freeze time-ot 1 sec alá tenni. Bónusznak még levenném a "wall hack" szerű jelölést a megfagyasztott emberkékről. Szerintem ezek megoldhatóak anélkül, hogy az egész pve-t felborítanák.
-
maajsz
senior tag
válasz Physicist03 #8730 üzenetére
Igazából, ahogy te is írtad a stasis nem túl acélos pve-ben, szóval az, hogy a freeze time további fél másodperccel csökkenne már nem osztana vagy szorozna ott sem. Azt sem igazán látom, hogy egy raid vagy GM azért lenne teljesíthető, mert egy mob 0,5 seccel tovább állt, főleg hogy bossokon nem is igazán működik. Illetve olyat sem láttam, hogy valaki shatter damage-el tudna kizárólag túlélni szituációkat, az inkább részemről olyan gimmick pve-ben mint az új warlock egzotik kezes Thornnal. Szóval ha azt mondja bungo, hogy 10-edelem a sebzést meg felezem a hatótávot a shatter dam-on, akkor a pve mainek valószínű túlélik.
A jelölést meg szerintem el lehet távolítani, pve-ben úgy is tudod hol volt a mob, pvp-ben viszont egy ingyen wallhack, mert elég zavaró ha valaki mondjuk távolabbról megfagyaszt de nem tud "befejezni", mert jól helyezkedsz vagy a társad megvéd, viszont az ő csapattársának hirtelen feltűnsz mint kirívó X a képen és messziről 1 vagy 2 tap-el. Nem beszélve, hogy ilyenkor a fragment miatt szinten "ingyen" damage boost-ot kap, ami meg megint csak jóval jobban csökkenti a TTK-t mint szabadna. -
maajsz
senior tag
válasz Physicist03 #8738 üzenetére
Egy kicsit azért reménykedhetünk, hogy a jövőben komolyabban veszik a feadbacket és hamarabb reagálnak. Azért most is a 4 sec-es freeze time-ot elég gyorsan nerfelték, a warlockot is "rendbe" vágták és nem kellett csak napokat/heteket várni. Ugyanakkor egyre több streamer/YT content creator hagyja itt a játékot, illetve játszik gyakrabban más játékokkal. 1-2 nagyobb streamertől eltekintve, kb a trials viszi a twitchen is a nézettséget.
Most még szórakoznak Gladdék a 2 man raiddel egy dbig, esetleg a GM nightfall lesz érdekes még valameddig, de utána a nézettség jó részét a pvp fogja vinni. Tudom ez nem pontosan tükrözi a playerbase aktivitását, de bungoék is érzik, hogy holt szezonban bizony pvp-vel lehet életben tartani az egészet. Ha nem fognak időben reagálni a feedbackre még több játékost fognak veszíteni, ugyanakkor bizalmat, ami híján egyre kevesebben fognak vakon belevágni új season/DLC contentbe.
Emiatt is kellene átdolgozniuk az egész pvp szisztémát oly módon, hogy mind potato, casual és sweat is élvezze. Pl ranked/ nem ranked módok minden activityhez, választható sbmm/cbmm prioritás és megfelelő loot/reward. Aki nem szeret esetleg pvp-zni az is élvezze hasonló képességűek ellen és ott is hozzá tudjon jutni a top tier loothoz. A ranked mód meg jutalmazzon hangyányit jobb rollal, mint az adept verziók meg valami extra shader/ornament/title baromsággal például. -
maajsz
senior tag
Igen a machmaking-en is változtattak valamit, nagyobb top tier pvp streamerek is mondják és látszik is náluk, hogy néha egyedül kapnak 5 "potatot" és hiába végeznek 40+ kill/ 4-5 kd-vel akkor is kikapnak bőven mert a többi ~0,2-0,5 kd, az ellen meg jó középmezőny mind.
Valamit a mercy-s meccsek is megsokasodtak valóban, de nem tudni bungo most épp mit írt bele MM algo-ba. -
maajsz
senior tag
válasz Physicist03 #8742 üzenetére
No ez így nem teljesen igaz, az sbmm soha nem került ki csak egyes típusoknál a cbmm volt domináns. Pl a comp mai napig sbmm.
-
maajsz
senior tag
válasz Physicist03 #8746 üzenetére
A match making algoritmus azért valamivel bonyultabb, kb sosem tisztán sbmm vagy cbmm. A comp mindig is sbmm volt, tudom mert egy ideje tolom, az unbrokent is kiszólóztam.
Ha cbmm lenne a teljesen, nem játszanék néha taiwani, ausztrál meg usa emberkékkel. Amúgy meg a comp amúgy is olyan hely, hogy tele van recov meg smurf accokkal, szóval nem lehet tudni ki játszik éppen az acc mögött.
Új hozzászólás Aktív témák
Hamarosan...