- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
válasz leslieke #109 üzenetére
No hívtam őket... hát nem egy Logitech ügyfélszolgálat! Gyakorlatilag unott hangon közölte egy hölgy, hogy az elmondottakkal ő nem tud mit kezdeni... vigyem vissza oda ahol vettem, vagy kihoznak ők egy másikat. Ez idáig rendben is van, de amikor kifejtettem, hogy tulajdonképpen azért hívtam őket, hogy tájékoztassam a céget ezekről a nevükkel összeegyeztethetetlen jelenségekről, akkor egy az egyben közölte, hogy "ez van, nem tud mit csinálni, és feleslegesen is írok, úgysem fognak foglalkozni vele!"
Megköszöntem a "segítségét" és letettem a telefont. Nálam ennyi volt a DELL. Ezt még visszaviszem, ha kapok helyette egy tökéletes darabot, akkor rendben, ha nem, akkor elállok a vásárlástól, és veszek valami mást. Az viszont nagyon valószínű, hogy többet tőlem ez a cég nem lát pénzt...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz leslieke #112 üzenetére
Én azt vártam volna, hogy megköszöni az észrevételt, elnézést kér a hibás darabokért és a tortúráért, majd ad egy email címet, ahova elküldhetem az észrevételeim. Utóbbit ugyan megtette, de közölte, hogy nem sok értelme van, mert úgysem fognak vele foglalkozni.
Ehhez képest a Logitechnél ez úgy zajlott, hogy kaptam egy -40%-s vásárlási kupont, majd kiküldtek egy kérdőívet, amit kitöltve leírhattam a tapasztalataimat, és, hogy szerintem min kéne változtatniuk, stb...
Azóta amiből csak tehetem, Logitechet veszek... DELL-t nem hiszem, hogy ezek után bármiből is veszek még!
www.smart-bus.hu
-
zsolt501
nagyúr
Ez elég csúnya hozzáállás egy prémium termék esetén, ezt a beszélgetést rögzíteni kellett volna, és elküldeni a főnökének az anyacéghez, hogy ehhez mit szólnak.
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
Kronus
tag
Én azt mondom azért nem egy életunt, befásult, alacsony bérezésű ember hozzáállása alapján ítélj meg egy gyártót. Sőt, tovább megyek... mert itt valóban lehet azt mondani, hogy a magyar kirendeltség felelőssége lenne a telefonhoz olyat ültetni aki szívélyes, kedves és korrekt... szóval ne a magyar kirendeltség alapján ítélj. Barátom Londonban hasonlóan járt, ő is felvette a kapcsolatot a kinti Dell képviselettel és csak pozitívan nyilatkozott róluk.
Mindettől függetlenül az tény, hogy azok a hibák amik nálad felléptek kiábrándítóak... az egyik monitorom én is gariztatom IPS glow miatt... először mikor teszteltem a monitort nem akartam elhinni, hogy ez egy DELL...[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
Ne értsetek félre, nem egy DELL ellenes kampányt akarok itt végig vinni, az U2311H-t imádtam! Egyszerűen ez így egyben, kezdve az U2311H garancia utáni behalásától, a két rossz U2414H-n át, egészen eddig a telefonbeszélgetésig, túl sok nekem...
Lehet, hogy ennyire pechem van, és másnak totál ellentétesek a tapasztalatai, de ez így egyben túl megy egy határon... ha az ember ennyi jelet kap, akkor azért arra már illik figyelni!
www.smart-bus.hu
-
Kronus
tag
Egyébként nekem az tűnt fel, hogy úgy általában csökken a színvonal. Ha csak a személyes tapasztalatom veszem alapul... IPS glow Dell monitor, gyári hibás Seasonic tápegység, szintén gyári hibás Gigabyte billentyűzet, BS-es MSI VGA...
Előző konfigomat 6 éve raktam össze, egyetlen alkatrésszel se volt semmi bajom, most meg a fél gépem gariztatom...Vagy csak én is iszonyat szerencsétlen vagyok!!!
[ Szerkesztve ]
-
-
Kronus
tag
Nos, amilyen infót ma kaptam szerintem csak fokozni fogja a kiábrándultságot a DELL márkával szemben...
Voltam Ipon-nál és rákérdeztem a monitorra. Mondták, hogy a DELL monitorokat nem ők bírálják, hanem fel kell hívni őket és küldenek futárt, ill. cserélik is azonnal. Eddig tök jól is hangzik, mondom igen ilyen egy prémium garancia, DE felhívták rá a figyelmem , hogy azért ezen gondolkodjak el mert NEM új monitort kapok hanem egy javított vagy cserés paneles monitort, aminek lehet, hogy a képe jó lesz, de kitudja a káva milyen állapotban van...
Szóval lényegében leadom az 1 hónapos monitorom és lehet, hogy egy fél éveset kapok aminek karcos a kávája... -
-Solt-
veterán
Én úgy tudom, hogy csak magát a monitort cserélik, a talp és a kábelek maradnak. Nem hiszem, hogy használt cuccokat hoznának ki...
#121-re ment.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
Ez így elég gáz szerintem...
www.smart-bus.hu
-
Zanik
addikt
Tegnap este megmakacsolta magát a monitor, és nem volt hajlandó jelet fogadni a DisplayPort kábelről (miniDP->DP), simán sleep módban maradt, vagy a "No Signal Detected" vagy "No DisplayPort Cable" üzenetel valamelyikét írta ki.
Néhány ki-bekapcsolási, kábel ki-bedugdosási és áramtalanítási kísérlet után feladtam, jött a HDMI, és lehetett használni végre.
Aztán ma reggel második próbálkozásra már hajlandó volt feléledni, és működik megint DP-kábellel.
Nem tudom mi okozhatta ezt a hibát, de elég aggasztó, hogy ilyenek előfordulhatnak. Ha megint előjön, akkor lehet írok az Oázisos-oknak, hogy volt-e már hasonló tapasztalatuk, és mitől csinálhat ilyet egy monitor, illetve, hogy garanciális hibának számít-e?
[ Szerkesztve ]
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
zsolt501
nagyúr
Okozhatja kábel hiba, illetve a videokártya driver is okozhat ilyen hibát, régebben futottam már bele ilyen hibákba, igaz nem ezzel a monitorral.
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
-Solt-
veterán
Eddig 2db u2414h járt nálam, mindkettő csinálta ezt, bár a 2. egy ideje már nem produkálja.
Nézd át a kábeleket, hátha valamelyik nincs rendesen a helyén. Ahogy mozgattam a monitort, nálam előfordult, hogy a táp kábel kilazult.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
zsolt501
nagyúr
-
Tiforazzi
újonc
Sziasztok!
Én is beléptem rendesen a pechesek klubjába. Még nincs 3 hetes a monitor (Dell U2414H MonitorGuru-s) és magától bekapcsol, illetve kikapcsol. Gondoltam, hogy hívom a Dell-t cserére, de írtátok, hogy használtat adnak és félek, hogy egy leharcolt szutykot kapok. -
zsolt501
nagyúr
válasz Tiforazzi #134 üzenetére
Nyugi nem leharcolt szutykot fogsz kapni, amúgy ha nem tetszik amit kapsz nem vagy köteles átvenni.
De én megpróbálnám a Monitorgurunak bevinni, hogy ők cseréltessék.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
leslieke
Jómunkásember
Csak nekem nincs bajom a monitorral?
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
Zanik
addikt
Jelenleg nekem sincs. A múltkori DP-kábel gond nem jött újra elő. Egyelőre!
Origin/Steam: PaJKoS PSN: PaJKoS82
-
#24644864
törölt tag
Szervusztok!
Érdeklődnék, hogy ez a monitor (az árat most nélkülözve) egy Dell U2312HM-hez képest mennyivel jobb (és nem a design, vagy usb elhelyezés érdekel, hanem a képminőség, és színek, válaszidő, ilyesmi), vagy rosszabb?
Másik kérdésem az lenne, hogy már egy Dell U2312HM-et használtam, és ott volt 72 és 75 Hz-es driver is - ehhez a monitorhoz léteznek már, vagy még sem? Ha igen, esetleg valaki el tudná linkelni?
Köszönöm előre is a válaszokat, észrevételeket, segítséget!
-
zsolt501
nagyúr
Ma kicsit áttakarítottam a monitort, és takarítás közben a keretet kicsit megnyomkodtam, ennek hatására a jelentősen csökkent a fény beszűrődés, igaz eddig sem volt nagy, de most látványosan csökkent.
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
zsolt501
nagyúr
Az 52. hozzászólásban van egy kép berakva, erre gondolok, igaz nekem nem volt ilyen durva, sőt alig volt, de most szinte alig észrevehető lett fekete kép esetén, normál kép esetén meg senki meg nem mondaná.
''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
Rasiel
senior tag
válasz zsolt501 #144 üzenetére
Van ilyen, nem lepett meg a dolog, hogy nálad is működik. Én is szoktam ilyenekkel foglalkozni, ha szerencséje van az embernek, akkor jobbá teheti. De csak óvatosan! A keret helyett én a kijelzőt szoktam "nyomkodni" (erősen idézőjelben) egy törlőkendővel, így a feketét "egyenletesebbé" tudom tenni, bár nem mindegyiknél sikerült ez teljesen megfelelően.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt501
nagyúr
Én is takarítás közben vettem észre, hogy van némi mozgástere, és óvatosan finoman sikerült egész jól beállítani.
Egy mikrószálas törlőkendővel csináltam, mert kissé leporosodott.''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''
-
leslieke
Jómunkásember
Épp a napokban terveztem áttörölni a kijelzőt. Úgy látom jó lesz odafigyelni, hogy mit csinálok.
[ Szerkesztve ]
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen